κεφαλαιο 1

16 5 0
                                    

Κρυος ιδρώτας με ελουζε ..παλι ο ιδιος εφιάλτης καθε βραδυ τα ίδια πραγματα.. Γυρνα να δω το ρολόι στον τοίχο δειχνει 5 ..καθε μερα την ιδια ωρα πφφ.. Σηκωνομαι και κατευθύνομαι προς το πανιο να κανω ένα ντους..
Ουπς ξεχάστηκα να σας συστηθώ.. Τι αγενής.. Με λενε κατια και ειμαι 18 ..ζω μονη μου μιας και οικογενεια δεν ειχα ποτε μου μονο τον παππου μου αλλα δεν ζει ποια:( εχω κανονικό υψος με μακρυα μαυρα μαλλια και πρασινα ματια.. Επισης εχω ενα ενα κρυκο στο κατω χειλος μου και ενα ταττού στο καρπό του χεριού μου..
Δευτερα σμρ.. Αλλη μια μίζερη μερα στο σχολειο.. Πανελλήνιες φετος.. Βγαίνω απο το μπανιο και παω στην ντουλάπα να δω τι θα βαλω.. Τλκ καταλήγω σε ενα μαυρο στενό τζιν με δυο σκισηματα στα γόνατα και μια μαυρη φαρδιά μπλουζα με τα σταράκια μου απο κάτω.. Κοιτώ την ωρα και εχει παει εφταμιση κανω ενα γρήγορο κότσο και κατεβενω κατω αρπάζω την τσαντα μου, κλειδια, κινητο και ενα μήλο για να φαω. Ανοίγω την πορτα και εκει στεκετε σαν χάρος η κολλητη μου (αλίμονο 😂) με ενα χαμογελο σαν τον τζοκερ..
Κ: Σου εχω πει να μην γελας ετσι τρομάζεις τον κόσμο
Φ:καλημερα και σε εσενα 😒😇
Κ:καλημέρα πάμε??
Φ: Ναιιι ..εμ κατιανουλαα μου (κανει puppy face)
K:οχχ τι εκανες παλι
Φ:εε να μωρε οταν ερχόμουν στο δρομο ειδα τον στρατο με το αμαξι και μου προσφερθηκε να μας πάρη ααωω ελαα να πλιζζ
Κ:ρε Φρόσω γαμω ξερεις οτι δεν γουσταρω γαμω να μπλέκουμε με αυτους ξερεις τι εχει γινει 😠
Φ:το ξερω έλα για τελευταια φρ
Κ: καλα τελευταία!

Χευυ ειναι η πρωτη ιστορια που ανεβάζω ελπιζω να σας αρεσει.. Τι λετε να της εχει κανει ο στρατός με την παρεα του?? Τι μυστικα κρύβει η κάτια??
Μεχρι το επομενο φιλιααα

Γιατι Γυρισες??Where stories live. Discover now