Capitolul 11-Discuții

252 15 8
                                    

-Haide,somnoroaso!Este ora 9:00!-il aud pe Matt de undeva de lângă peretele si uşa de sticla care dădea în hol.
-Nu!-spun punandu-mi pătura in cap.Îl aud oftand si apropiindu-se de mine.
-Haide,Shailley, zău aşa! -spune si îmi dă pătura de pe mine.-Serios?Pantalonii ăia sunt cu X-men?Cine poartă aşa ceva?-întreabă râzând.
-Taci din gură!-spun si îi arunc o pernă -n cap.
-Bine...Tu ai vrut-o domnișoară! -spune si începe sa ma gadile.
Încep să râd în hohote şi îi cer să se oprească printre sughituri.
-Stai!Stai!-îi spun şi se opreste până la urmă așteptând să îi mai spun ceva ,dar mă arunc asupra lui şi încep si eu să -l gâdil.
-Ce Dumnezeu? !-spune surprins, în timp ce râde.
-Acum stii cum este să te gâdile cineva în halul ăsta, domnule! -spun urcandu -mă pe el cu picioarele de-o parte si de alta a şoldurilor lui.Eram intr-o poziție nu tocmai ortodoxă intinsi aşa pe pat.
-Las' că vezi tu!-spune ridicându -se dintr-o dată deasupra mea.A ajuns cu coatele de-o parte si de alta a mea,lipit cu abdomenul si pelvisul de mine,desi nu si-a lăsat greutatea asupra mea,iar mâinile mele au alunecat pe sub tricoul lui până la coaste ,picioarele inconjurandu-i pelvisul.
-Cât de rău m-ai pocni dacă ai afla la ce mă gândesc acum.-spune respirând sacadat apasandu -si putin erectia de partea mea intimă.Ori sunt 50 de grade Celsius in cameră, ori eu sunt mai infierbantata decât am fost vreodată .
-Atunci nu-mi spune,arata-mi!-spun şi mă întind să -i prind buzele intr-un sărut timid.Îmi răspunde blând si se opreste câteva momente mai târziu.
-Du-te si schimbă -te,cred ca Mason o să dea foc la bucătărie. -spune ridicându -mă odată cu el.-Te astept aici. -spune cand vede că nu prea îmi place ideea.
-Ok.-spun simplu,îmi iau ce trebuie şi mă duc în baie.
În timp ce îmi fac dus,mă spăl pe dinți si mă îmbrac, mă gândesc că desi mi-e frică încă de ce s-ar putea intampla, m-am îndrăgostit de Matthew, chiar cred că a vorbit serios atunci când mi-a spus că nu m-ar răni.
M-am îmbrăcat cu un maiou si pantaloni negrii stramti, pe deasupra mi-am luat o cămasa în cadouri negre şi roșii pe care am lăsat -o descheiata si în picioare niste tenisi rosii.
-Sunt gata!-îl anunț ieșind din baie cu părul prins într -un cocos neglijent.
-Să mergem până nu "omoară "toate ouăle, atunci.-spune făcându- mă sa râd.
***
-Neața băieți! -salut repezindu-mă la cafetiera.-Vrei?-îl întreb pe Matt.
-Salut!-spune furandu-i farfuria cu biscuiți lui Ryan din mână -Da,fără zahăr, te rog.-spune punând biscuitii între noi pe blat si scoțând două căni din dulap.
-Cine mai vrea micul meu dejun special?-întreabă Mason,plin de speranță.
-Nu!!!-spun toți băieții la un loc speriindu-mă.
-Nesuferitilor!-spune Mason dezumflat şi se apucă să spele vasele.
-Care-i faza?-întreb așezându-mă pe blat lângă chiuvetă şi ajutandu-l pe Mason să steargă vasele.
-Mason gateste oribil!-spune Ryan strambandu-se.
-Ba nu-i adevarat!-spune Mase nemulțumit dându -mi ultima farfurie ce trebuia stearsă.
-Păi, cam este! -îl contrazice Troy râzând.
-Shay,putem să vorbim cinci minute pe terasă? -mă întreabă Issac dintr-o dată.
-Ce?Da,sigur!S-a intamplat ceva?-întreb în timp ce-l urmez.
***
-Ce s-a intamplat? -il întreb curioasă.
-Cât de multe stii despre Rosie?-întreabă repede.
-Poftim?-întreb confuză.
-Esti prietena ei cea mai bună, mă interesează hobby -urile,ziua de nastere, mâncarea preferată, chestii de genul ăsta. ...-spune serios.
-Stii că n-o să ai nicio sansă dacă esti la fel de ursuz şi serios si cu ea,nu?-vrea să spună ceva ,dar îl ignor-Pictura,25 iulie,pastele cu pui şi sos de tomate.Urăște ipocrizia şi iubeste Golden Retriever-ii;acum ce?Îi faci şi un dosar?intreb sarcastică.
-Nu stiu cum naiba să mă port! -explodează în fața mea.-Am fost crescut în S.H.I.E.L.D.,îi văd pe ai mei o dată pe an şi să fiu al naibii dacă înțeleg ce simt pentru roscata!Până acum voiam doar să le bag în pat!-spune oftand.
-Prea multe amanunte. -spun mai mult pentru mine-Păi, nu stiu Issac,stiu că vrea să meargă la un film,o comedie romantică, sâmbăta asta.Invit-o şi fii tu însuți, fără masca de agent secret sau cea de indiferență şi perfecțiune pe care le tot scoți la înaintare. -îi spun pe un ton cât se poate de blând.
-Merci-spune zambindu-mi-o să te mai stresez zilele astea, desi cred că mă descurc.-spune umflandu-se în pene.
-Şi ne întoarcem la Issac cel insuportabil. -spun şi râdem amândoi în timp ce ne întoarcem în bucătărie.
Restul zilei am stat prin hotel,plimbându -mă de la parter până la ultimele etaje şi înapoi.
***
Matthew P.O.V.
Nu credeam că voi ajunge să stau ascuns după niste jaluzele si să mă uit la o fată care,pur şi simplu se îmbracă cu o rochie,şi să am atâta satisfacție. Stiu că o să păr nebun,sau obsedat,dar sunt fascinat de Shailley cum nu am mai fost fascinat de nimeni.Vreau doar să o am lângă mine şi să o văd râzând, sau tipând ,sau făcând orice.De când mi-a cusut rana,de când mi-a căzut în brațe şi am sarutat-o prima dată, nu mai pot să mă gândesc la altceva. ...
-Pssst!Frate,te holbezi!-aud o soaptă veselă din spatele meu.
-Ce naiba!Troy,slavă Domnului că nu-i altcineva! -spun ușurat lăsând jaluzelele să se aseze intr-o poziție normală.
-Prin altcineva,te referi la Ryan? -întreabă amuzat.
-Da,şi fă -mi o favoare, nu-i spune de chestia asta.-spun implorandu-l din priviri.
-De acord, dar vrei un sfat?-întreabă redevenind serios.
-As cam avea nevoie. -spun ducându -mi mâna la ceafă.
-Vorbește cu ea despre ce simți, pentru că se vede de la o postă că este reciproc.Nu face greșeala pe care am făcut -o eu în trecut,pentru că -ti va părea foarte rău. -spune serios.
-Am făcut -o deja.-spun trist.
-Mai fă-o o dată .-spune serios.-Repede.-adaugă când vede că nu spun nimic.
-Bine sefu'.-spun schitand un zâmbet.
-Acum,amice,du-te şi ia-o ,pentru că tu nu te îmbraci des în frac pentru misiuni,şi ceva îmi spune că nu ceilalți te-au convins -spune făcând semn spre Shailley -noi vom fii jos.-adaugă şi apoi pleacă.
***
-Hei,esti...-rămân fără cuvinte la vederea lui Shailley. Era îmbrăcată cu o rochie neagră şi lungă, până la gambe ,din voal şi cu decolteu in V. Era incalțată cu niste sandale tot negre cu toc de vreo 7 cm şi părul ei era o cascadă de bucle.-...gata?
-Nu,mi-a pierit curajul,bratara nu mă prea ajută, dacă ceva nu merge bine?-mă întreabă repede şi pot să văd îngrijorarea de pe chipul ei.
-Totul va fii bine...doar stai prin preajma mea.-spun facand-o să zâmbească. -Poți să conduci cu tocurile alea?-o întreb deschizând uşa camerei ei.
-Nu-mi subestima puterea!-spune pe un accent prost şi mă face să râd.

In sfârșit am reusit să postez un capitol nou!!!Vă multumesc pentru sustinere si pentru că îmi suportati actualizarea cu încetinitorul!!😘😘😘
Vreau să -i multumesc lui Papoe5 pentru noua copertă a cărții. Este o fată foarte talentată si îi multumesc din toată inima.😘😘😘

S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum