4. kapitola - Starbucks

40 5 0
                                    

Z pohledu Rosalie :
Dneska to bylo ve škole stejné, jako vždy,prostě nuda. Mrzí mě, ale že už jsem od rána nemluvila s Jacobem ani s Chrisem. ,,Děje se něco ?" zeptala se mně Emily. ,,Ne ,mělo by snad?" Odpověděla jsem ,,Ne...O čem jsi přemýšlela? " ,,Jen mě mrzí, že jsem už od rána nemluvila s klukama" odpověděla jsem se smutným hlasem ,,To mě taky " podívala se na mě a Já se usmála.

Když jsme si sedli ke stolu ,tak jsem na svém rameni ucítila něčí ruku. ,,Mohu si přisednout? " Když jsem se otočila, stál tam Chris. ,,Jistě " odpověděla jsem po chvilce. ,,Kde je Jacob?" zeptala se ho Emily ,ještě než si stihl sednout. ,,Musel si ještě něco zařídit, ale mám vás od něho pozdravovat " mrknul na nás. ,,Aha" Emily jen přikývla a pokusila se o úsměv, ale nevypadal moc upřímě. Vlastně vůbec, protože byl celý falešný.

Fred se zvedl k odchodu, ale ještě než stihl odejít, tak se zastavil u mě , sklonil se ke mně ,,Za 5 minut před školou" řekl mi do ucha, tak aby to nikdo jiný neslyšel a odešel.

Řekla jsem Emily ,že si ještě potřebuju skočit na záchod ,tak ať na mě počká ve Starbucksu, kam si chodíme občas sednout nebo jen tak pro kafe do ruky.

Odnesla jsem tedy jídlo a zamířila hned před školu ,kde na mě čekal Chris. Přišla jsem k němu a hned se ho zeptala co potřebuje . ,,Co děláš v pátek po škole?" Vychrlil na mě otázku, hned co jsem dořekla tu svou. ,,Nevím,proč?" Nadzvedla jsem obočí a trochu se usmála. ,,Chtěl bych tě někam vzít" usmál se ,,Já se ještě zeptám doma,ale myslím ,že mě taťka pustí" ,,Tak se mi pak ozvy" mrkla na mě a odešel. Já tam jen zůstala stát, ale po chvilce jsem vyrazila do Starbucksu. Když jsem přišla tak už tam na mně Em (její přezdívka kterou jí moc často neříkám) čekala. ,,Co ti Chris chtěl?" ,,Jenom se mě ptal na úkol z Dramatiky" ,,Aha,Já myslela, že tě chtěl třeba pozvat ven nebo tak něco" posmutněla. Na to jsem jí už nic neodpověděla a dopíjela svoje karamelový latté.

...

Pátek se blížil a Já byla každým dnem nervoznější. S Chrisem jsem se od toho co mě pozval ven moc nemluvila, protože jsme moc společných hodin neměli. A když už jsme měli nějakou tu hodinu společnou, tak se moc popovídat nedalo, jelikož musíme nacvičovat na Vánoční vystoupení. A o přestávkách jsem se většinou musela učit, protože jsem líná se do školy učit texty písní a scénáře,takže to jsme toho taky moc nenamluvili. Teď budeme mít Dramatiku, kterou máme s Chrisem společnost, tak snad si alespoň teď nějak popovídáme.

,,Ahoj" ozval se klučičí hlas za mnou a Já hned poznala, kdo to je. ,,Ahoj Chrisi" ,,Umíš scénář?" Optala se ,jako bych snad byla úplně blbá, nebo co. ,,Jasně, co ty?" ,,Snad ano" usmál se a mezitím vešla do třídy učitelka.

,,Tak děti,dneska začneme připravovat další část našeho vystoupení. Bude to duet, který bude zpívat buď písničku, kterou sám složí,nebo písničku,kterou mu vyberu. Tak ,teď udělejte dvojice, něco mi tu zazpíváte a Já pak vyberu jednu dvojici pro duet, tak šup ,máte 5 minut ,na to si udělat dvojice." Když to učitelka dořekla ve třídě začal být hrozně veliký hluk. Z dálky jsem jenom viděla ,že Em je Jacobem a přitom se červená...jak roztomilé.

Najednou mi někdo poklepe na rameno Já se s leknutím otočím, a vidím Chrise ,,Ehm...půjdeš se mnou do dvojice? Máš skvělý hlas a Já potřebuju někoho ,kdo umí zpívat ,aby mně kdyžtak vedl." ,,Jo ,klidně" usmála jsem se a společně jsme si sedli na dvě volné židle.

Učitelka nám zadala ať si vybereme skladbu ,kterou budeme zpívat a ať se jí do zítra naučíme. S Chrisem je jen protočili oči a začali se domlouvat na písničce. Nakonec jsme vybrali Heartbeat song od Kelly Clarkson...

Moje Poslední Naděje  [Pozastaveno+úprava]Kde žijí příběhy. Začni objevovat