TANITIM

24 4 2
                                    

AŞK;

Ne garip bir duygu gerçek olup olmadığını bir türlü anlayamıyorum bazıları var derken bazıları ise yok diyor peki siz ne diyorsunuz..?

Düşünsenize gözlerine hükmeden bir buz dağı megaloman ve sadece bilgiyle güz olacağına inanan yaşı genç olmasına rağmen bir çok dalda başarılı olan bir kedi kız bu lakapları nerden mi aldılar bu biraz uzun bir mesele sizce çevredeki herkesin iki inatçı keçiye benzettiği bu iki kişi birbirlerine uygun mu didişmesiz bir günlerinin hatta saatlerinin geçmediği halde hep bir arada olan bu iki kişinin sonu nereye gidecek..?

Tesadüfler sonucu birçok kez yan yana gelmiş ama birbirlerini fark etmemiş olan iki insan son seferine kadar bir birlerinden habersiz olsalar da kaderin onlara oynadığı son ve en büyük oyunda bu kaçınılmaz olacak bu iki inatçı keçi boynuzlarını bilemeği bırakıp köreltmeyi öğrenecekleri bu yolda birlikte yürüyecekler ve tüm zorluklara birlikte göğüs gerecekler kaderin ağına düştüklerini anladıklarında iş işten çoktan geçmiş olacak...

Genç güzel ve başarılı bir kadın yaşı her ne kadar genç olsa da bir çok dalda başarılı geçmişini silmiş ve sadece geleceğe bakan kendini bilgiye ve iki yeğenine adamış biri...
İki yeğeni ve arkadaşıyla yaşayan ve öğrenmekten başka gayesi olmayan bir kadının aşk sarhoşu hali hoşunuza gidecek...

Hayatında sadece işe yer olan bir adam buz dağı görüntüsünün altında sıcak bir insan varsa da göstermemek için elinden geleni yapan sadece sevdiklerine ve güvendiklerine içini açan bir adam birden bire önemli bir toplantının ortasında sırıtmaya başlasa ne olurdu buz dağları erimeye başlasa hatta şirketin ortasında asistanı ile sözlü atışmaya girse neler olurdu duvarları olan bir adamın tüm duvarlarının yıkılışını izlemeye ne dersiniz..?

UNUTMAYIN!!!
BU NORMAL BİR AŞK DEĞİL...
Bu ZEYNEP ve BURAK ' ın aşkı...

Geçmişin İzleri...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin