22-tvillinger ass!

310 11 1
                                    

1 time senere:
"Den må du ha" sa Thea mens hun tørket tårene hennes.
Jeg så meg i speilet, bak meg sto Thea å knipset mange bilder med telefonen hennes.
Jeg så på den lange, hvite, fine brudekjolen jeg hadde funnet.(bilde oppe) etter sikkert 10 andre kjoler som jeg hadde prøvd, men ikke likt. Var dette drømme kjolen.
Jeg måtte kjøpe denne kjolen, nå!
"Jeg tar denne!" Sa jeg til damen som hjalp meg.
"Den er grei." Jeg tok den av meg å damen pakket den i en pose.
Jeg gikk bort til kassa.
"Da blir det 10 930" sa damen å smilte.
Jeg betalte så satte vi oss i bilen.
"Shit, det var billig!" Sa jeg å smilte
"Ja enig!" Sa Thea å smilte tilbake.
"Du skulle ikke sagt til Martinus når vi kommer hjem at du er gravid? Så kan du si det til Marcus også? Han er sikkert hos oss eller no."
"Bra idet!"
Sa Thea å smilte.
"Jeg må bare en raskt tur innom butikken!" Sa jeg å smilte.
"Ja, da kan jeg handle jeg å." Sa Thea og smilte.
Vi kjørte innom meny og gikk inn.
Jeg sendte melding til Mac.
"Hva skal vi ha til middag?" Skrev jeg.
"Ehm hva med hjemmelaget pizza?" Skrev Mac.
"Oki!" Sendte jeg tilbake.
"Så har du og Mac det like VANSKLIG med å finne ut hva dere skal ha til middag sånn som meg å Tinus," sa Thea å sukket en gang.
"Uff ja! Det blir likksom alltid det samme, hver fredag er det taco." Sa jeg å lo litt.
"Samme her! Å hver lørdag er det pizza"
Sa hun å smilte.
"Herregud samme med meg å Mac! Han skal alltid ha pizza på lørdager!" Sa jeg å smilte.
"Tvillinger ass!" Sa Thea å lo ".
Vi handla og kjørte hjem Igjen.
Når vi kom hjem og inn døra hørte vi latter.
"Jeg skal knuse deg!" Ropte Mac mens han lo, "hva skjer?" Mimet jeg med leppene mot Thea "har ikke peiling!" Mumlet hun tilbake.
Vi gikk inn i stua, der Emma satt på gulvet å gråt mens gutta satt med hver sin kontroll i hånda og spillte FIFA? Blikket mitt klidde Over på Josefine? Som sto i et hjørnet å gråt. Jeg løp bort til henne å løftet henne opp.
Jeg snudde av TV'en
"Skru den på igjen!" Sa Tinus mens han sukket.
"Ærlig talt!" Sa Thea å stilte seg froan gutta å så på de med et seriøst blikk.
"Hvordan kan du være så uansvarlig Marcus?! La dattern din stå i et hjørne å gråte mens du sitter her å spiller FIFA? Skjerp dere å voks opp!" Sa jeg å ropte ut de siste orene
"Samme med deg tinus! Uansvarlig! Dere må slutte med det dritt spillet å heller tenke på døtrene deres! Er det mulig!" Sa hun å gikk etter meg opp å inn på rommet.
"Hvor dumme går det Ann å bli!" Sa jeg mens jeg så i klæra mine.
"Helt enig!" Sa Thea mens hun himlet med øyna en gang.
"Skal vi gå ned igjen?"
"Ja!" Sa jeg å smilte vi gikk ned, å tv'en sto på med gutta foran den å spilte.
Ærlig talt! Kan ikke de gjøre noe annnet enn å spille? Tenkte jeg for meg selv, jeg gikk nok en gang bort til tv-en å skrudde den av!
"Nå er det nok!" Sa jeg å tok armene i kors!
"Hva er det nå da?!" Sa Marcus surt
"Drit i det jævla spillet å voks opp!" Sa Thea og lot blikket gli på de begge.
"Så jævla  sure dere skulle være idag da!" Sa Marcus å lo litt.
"Det kalles mensen!" Mumlet Tinus i øret på Mac, men høyt nok til at alle kunne høre det.
" ååå, har du mensen jenta mi?" Sa Marcus å lo.
"Nei! Ingen av Oss har mensen! " sa jeg surt "Ihvertfall ikke Thea" mumlet jeg laft.
"For at alt skal bli bra så lager jeg å Marcus mat, så kan vi spise middag sammen?" Sa Tinus å smilte
"Oki" sa jeg å Thea ikor. De gikk inn på kjøkkenet å startet.

1 time senere:
"Det er mat." Ropte Tinus fra spisestua.
"Kommer" ropte vi tilbake.
"So det under middagen" hvisket jeg i øret til Thea.
"Ok!"  Hvisket hun tilbake.
"Oi det ser nydelig ut!" Sa jeg å så på de med et overrasket blikk
Vi satte oss ned å startet å spise.
"Woow hva skjer?! Dette er super godt!" Sa Thea mens hun så på de.
"Enig med dere der!" Sa Mac å smilte, Thea stoppet å spise.
"Ehm kan jeg si noe?" Sa Thea å så på gutta.
"Ja!" Sa Tinus å smilte.
"Jeg er gravid" sa Thea å strøk seg over magen sin. Tinus sprutet nærmest ut alt han hadde drukket.
"Du er hva!!" Sa Tinus med en gråtkvalt stemme.
"Gravid!" Sa Thea å smilte enda mer.
"Å herregud! Grattis" sa Mac å smilte.
Tinus reiste seg opp å gikk bort til Thea å klemte henne, "jeg elsker deg!" Hørte jeg han si.
"Jeg elsker deg å!" Sa hun tilbake
"Hvorfor er ikke du overrasket? Du skal bli tante!" Sa han å smilte jeg så bort på Thea å lo litt.
"Jeg viste det!" Sa jeg å smile
"Hva!" Sa Tinus å så på Thea
"Hun fortalte det Til meg når vi var på vei mot brudekjole butikken!" Sa jeg å smilte.
"Åhhh skjønner! Hvor langt er du på vei?" Spurte Tinus å så på Thea
"2 måneder." Sa Thea å smilte
"2 måneder?! Og du forteller meg det nå!" Sa Tinus sint.
"Jeg ville være sikker! Jeg fikk vite det for bare 2 uker siden! Så jeg gikk til en lege å dobbelsjekket! " sa Thea surt tilbake.
"Ok." Sa Tinus å smilte.

Together sesong 2Where stories live. Discover now