Nail P.O.V.
Jag var på väg till min kompis Eric. För han skulle ha en fest.Och självklart så tar jag med resten av ONE DIRECTION
Vi festade länge och till slut var det dax att gå hem.
Jag var lite full men dem andra var mer fulla än mig och Harry.
När vi var hemma så la vi oss direkt och började att sova. Jag vaknade nästa dag av ett irriterande
ljud. Det var bara Liam som duschade jag tog på mig mina kläder och gick ut i köket.
Där satt Louis, Harry och zayn. Jag satte mig mellan Harry och zayn.
Jag tog en macka och lite juice.
Sen kom Liam och satte sig bredvid Louis och Harry. Och tog lite fil,flingor och juice.
Sen gick vi till affären över gatan.
När vi hade tagit allt så gick vi till kassan för att betala.
När vi stod och packade ner grejorna i kassen så såg jag en tjej som tittade på mig.
Hon var ganska söt. När vi pakat klart så såg jag henne där ute.
Jag gick fram till henne och bad om hennes telefon nummer.
Jag ringde henne lite senare på kvällen och frågade vad hon hette.jag hade ju inte frågat henne innan. Och hon svarade ❤️💜 Michele 💜❤️. Vilket fint namn sa jag.
Michele P.O.V.
Jag var i mataffären och stod i kassan när jag tittade på kassan bredvid.
Då såg jag att det var NIALL HORAN OCH ONE DIRECITON. Jag tittade mest på Naill för jag tycker att han är sötast.
När jag kom ut så såg jag att han var på väg mot mig jag blev jätte nervös.
Han frågade mig om han kunde få mitt telefon nummer då sa jag ja. Han fick mitt telefon nummer.
Och vi sa hej då.
Jag satt jätte länge och väntade på att han skulle ringa. Till slut ringde han och jag svarade snabbt.
Hej sa jag hej sa niall. Han frågade vad jag hette och jag svarade att jag hette Michele. Då sa han att jag hade ett fint namn.
Då sa jag tack. Jag frågade om vi kunde åka och bowla sen. Det tog en lång stund sen sa han jag måste bara fråga dem andra först sa han. Okej sa jag och la på luren. Efter några minuter så ringde det. Det var naill han sa att det gick bra.
Sen sa han att jag kunde komma över om jag ville. Då sa jag ja gärna. Då sa han vad roligt.
När jag var på väg till han så såg jag honom stå utanför. Jag gick fram till honom och sa hej. vi gick in till honom.
Vi gick till köket där dem andra medlemmarna i ONE DIRECITON. Liam tittade på mig och sa är det du som är naills flickvän???
Naill tittade på mig som om det var pinsamt han sprang in på sitt rum och slängde igen dörren.
Nialls P.O.V.
Jag såg att Michelle kom jag gick till henne. Hon sa hej. Vi gick in till oss. Och jag stannade i hallen och tog av mig mina skor och jacka.
Vi gick in i köket och såg att dem andra var där. Efter ett litet tag så sa Liam till Michelle är det du som är naills flickvän??????
Michelle tittade på mig innan hon han säga något hade jag redan börjat springa till mitt rum och slängde igen dörren.
Jag satte mig på min säng och tårarna började rinna ner för min kind. Jag hörde någon skrika jag satte mit öra mot dörren och hörde
att det var Michelle som skrek på Liam för att han frågade om hon var min flickvän. Efter en liten stund så knackade det på dörren
jag satte mig i min säng och sa KOM IN...... Michelle öppnade dörren och satte sig bredvid mig i sängen och sa
Jag vet att du blev ledsen men det är sont man måste stå ut med i livet.sa Michelle.
Du har rätt sa jag till Michelle.
Därför vill jag att du ska träffa någon KOM IN sa Michelle .........
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vem tror ni kommer in genom dörren ??????
Så vad tycker ni lite kort kapitel men hoppas ni gillar den. Kommentera gärna!!!!!!