Lanet Gün

37 1 0
                                    

Sabah alarm ile uyandım.
hemen saçlarımı tarayıp yüzümü  yıkadıktan sonra  formalarımı giydim. merdivenlerden aşagıya koşarak indim.
'annem her zamanki  gibi cok güzeldi'  dogrusu özeniyordum kadına , saçlari sari ve uzun, gözleri yeşildi çok güzeldi.
'piya kızım gel de kahvaltını yap'  zevkle annecigim
'anne babam  nerede '
Sesizlik
Şey kızım baban bir iki günlügüne  yurt dışına çıktı gelir.
' peki annecigim' ve hemen laf degişti
piya kızım sütünü içmedin 'içtim' önündeki ne ozaman
'şey anne aaa çatal yok hemen çatalı altıma koydum'  tamam bekle kızım getiriyim  ve hemen sütü alıp çiçeklere döktüm ' oh be ben kedimiyim  süt içiyim' birazda çiçekler içsin'  kızım al çatal getirdim derken ahanda gördü çatalı kızım o elindeki ne safça anneme baktım ' çataalll' onu gördümde bana çatal yok dedin hemen geçiştirdim ' annecigim sen beni bilmiyormusun unutkanlıgım tutmuş'  bana hiç öyle gelmedi piya!
Ahaaa laf geliyo gel demeden geçen çiçekleri suluyodum ve toprakların küften koktugunu düşündüm ama baktımki sevgili kızııım her gün oraya süt döküyomuş! 
'şey annecigim '
Neyse kızım o yüzden hergün çicek temizliyorum hadi şu sütü önümde içte servise yetiş ewe geldigin zaman ilk işin sütü döktügün çiçegi temizliyceksin suçu ne çiçegin onunda bi canı var, '  of anne of ' anneye of denmez küçük hanım' tamam anne özür dilerim
Bu seferlik affetim ' anne kız sarılması annem canım derken yanımda bir baskınlık aa babamda gelmiş sarılıyo biz hiç ayrılmayalım derken, 
servisin sesi geldi offff neden hep mutlu anlar bölünür  neyse  ben giderken annemler konuşmaya başladı sinirli sinirli duyamadım ki ama neyse ben servise  gittim.. 
1.  Ders 2.  Ders derken aa zaman ne çabuk geçmiş servise bindim ewimin yakın olmasına ragmen annemlerin ısrarıyla serviste servis obez yapcaklardı beni ama annemlerin bir bildiği vardır diye onların sözüne karşı gelemezdim sonuçda ben bi çocugum..
Hemen geldim kapıya tıklattım ama açmadılar bende annem babamı kesin  özledi  diye onları  rahatsız etmemek için anahtarımı çıkartıp hemen çiçegi alıp odama gittim ve çiçegi  temizledim fakat odam berbat oldu  odamıda topladım ne kadar kirli ve düzensiz bir kızım ya ben  diye kıkırdadım annem görse evlatlıktan reddeder ..
Odam bahçe tarafında oldugu için toprakları aşagı döktüm çöpleride 
Hava karardıgı için en sewdigim agacıma bakıp dilek tutum tamda gökyüzünden bir yıldız kayarken, 'annem ile babamla asla ayrılmamayım'  diye.
ve o an annem  babam agaçta asıllı duruyolardı ve her yeri kandı önce durdum yutkundum ama gerçek aşagı koşarak indim uçarak nasıl anlamadım yanlarına geldim anne baba anneee çıglık çıglıga baba ve sonra kulaklarımı kapattım ellerimle diz çöktüm sallanıyorum ' anne hadi bana yemek yap baba şuan bile çok yakışıklısın annem iyiki seni seçmiş iyiki sizin çoçugunuzum umarım oradada mutlu olursunuz'  derken ambulans,  itfaiye, polis onların sirenleri çalarken ben ben değilim ve olan oldu galiba onlar toprak oldu ben eski ben değilim sonsuzluga kapattım gözlerimi ama başaramadım..

GörevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin