Samen: wij doen onze spreekbeurt over crossfit kids omdat we het heel leuk vinden.
Hoofdstukken: wat is crossfit.
Kleding.
Wat doe je.
Van welke leeftijden
Wat gebruik je.k
Over onszelf.
Quiz.
AntwoordenWat is crossfit: crossfit is een sport voor jonge en oudere mensen als het voor kinderen is is het wel wat makkelijker en je doet wat meer spelletjes als het voor jonge kinderen is heet het eigenlijk crossfit kids vandaar dat we het over crossfit kids doen.
'
Kleding: je hebt fijne schoenen nodig voor crossfit je kan eigenlijk ook gewoon sneakers dragen. en je hebt een fijn shirt nodig om fijn in te bewegen.en je hebt een fijne broek nodig en niet een te strakke want dan kan je niet goed bewegen.Jullie mogen ook meedoen als dat van de meester mag en als jullie dat willen. Wat doe je?: we gaan alles ook voordoen alleen sommige kunnen we niet voordoen want daar hebben we de spullen niet van, gewicht heffen kunnen we niet voordoen maar is een hele bekende op de wereld, dan hebben we de squat die kunnen we wel voordoen want daar heb je niks voor nodig die kennen denk ik niet veel van jullie. opdrukken is ook een hele bekende op de wereld en doen heel veel mensen en die kunnen we ook voordoen want daar heb je ook niks voor nodig.
Warming up kent denk ik wel iedereen dat doe je op het begin om warm te worden vandaar de naam warming up.En dan heb je ook nog de jumpingjacks en we denken dat niet iedereen van jullie weet wat dat is dus die gaan we even voordoen. En we hebben nog touwtjespringen jullie weten wel wat dat is maar dat kunnen we niet voordoen want we hebben nu geen springtouw. En dan de eennalaatste en dat is planken dat zijn geen houten planken maar je doet ongeveer hetzelfde als opdrukken maar dan blijf je recht en dat kunnen we ook voordoen.
En dan de laatste dat is pull ups dat is optrekken aan een paal alleen kunnen we niet voor doen want we hebben geen paal. En er zijn nog veel meer maar anders wordt het te lang, en we weten dat niet.Van welke leeftijden: de jongste wat kan bij onze sportschool is 6/12 en dan de middelste is 12/16
En dan daarna is het ouder.Wat gebruik je: bidon met gewoon koud water is wel lekker na dat sporten.
Ringen om in te hangen maar daar gebruik je het niet voor eigenlijk is het bedoelt om je zelf op te trekken.
Touw gebruik je voor om je armspieren goed mee te trainen want je trekt je zelf omhoog.
De kist heb je nodig om op te springen en dan er weer af enzovoort en hoe langer je bent hoe hoger
De kist.
De trap: het is wel een normale trap maar je moet met zware ballen omhoog en weer naar beneden
Dan hebben we de kettlebell die weegt 9kg daarna komt 12kg en de laatste is 16kg en er zijn wel zwaardere en een kettlebell dat kan je ook gebruiken bij de squat dan heb je die in je handen.
Dan zijn we aangekomen bij de laatste en dat zijn zware ballen en geen voetbal maar een speciale bal die weegt 5kg/9kg.Over onszelf: ik zit er zelf op en Delano mag er misschien op als hij in het nieuwe huis woont
En we vinden het heel leuk delano heeft ook al een keer proef meegedaan en delano vond het ook heel leuk.
En we doen het thuis ook vaak en soms ook met Meike maar die zit er niet op.De quizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Hoeveel weegt een kettlebell. Antwoord: 9kg daarna 12kg en de laatste 16kg..
Van welke leeftijden?: van 6/12 van 12/16 en dan 16/ouder...
Wat is lekker na het sporten?: een bidon met lekker koud water.
Noem 3 dingen die je bij het sporten doet.Wat vondt je ervan:
Stom
Rot toch op man
Leuk
Super swaggie.
Grappig.Zijn er nog vragen ?..??...?