~Αγνοούνται~

347 61 22
                                    

Είχε πια βραδιάσει όταν ξύπνησα. Άκουγα το όνομα μου, σαν κάποιος να με φώναζε από πολύ μακριά. Με σκούντηξαν.
Άνοιξα τα μάτια και είδα από πάνω μου, πραγματικά σαν φάντασμα τον Νίκο Παυλόπουλο.
-Μέλπω! Ξύπνα, άντε, ξύπνα!, μου φώναζε.
-Τι έγινε; Γιατί φωνάζετε;, ρώτησα στ' αλήθεια μπερδεμένη.
-Κοίτα., απάντησε και μου έδειξε το πάτωμα.
Μου ξέφυγε μια κραυγή έκπληξης.
-Τα πτώματα!, φώναξα.
Ήταν άφαντα, όπως και η Κορίνα και ο Χαρίλαος και η Δέσποινα.
-Που πήγανε; Τα πήρανε;
-Αυτό λέω κι εγώ! Θυμάσαι τα λόγια της Κορίνας; Είχε πει πως θα τα πάρει και θα τα θάψει κάπου που δεν θα μπορεί να τα βρει άνθρωπος!
-Χριστέ μου. Πρέπει να τους βρούμε. Να πάρουμε τηλέφωνο το 100!, φώναξα.
-Τους έχω ήδη πάρει, έρχονται σε λίγο. Αν και μάλλον είναι πια αργά.
-Γιατί;
-Δεν καταλαβαίνεις; Μέλπω, γιατί μας έριξαν υπνωτικό στο τσάι;
Την ίδια απορία είχα κι εγώ. Κάθισα να το σκεφτώ για μια στιγμή και ξαφνικά άρχισα να φωνάζω τρομαγμένη.
-Θέλουν να τα φορτώσουν όλα σε εμάς! Θέλουν να νομίζει η αστυνομία πως εμείς είμαστε οι δολοφόνοι!
Ο Παυλόπουλος όμως κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.
-Όχι. Δυστυχώς καλή μου, η Κορίνα σκέφτηκε κάτι πιο έξυπνο. Έχουμε στα χέρια μας τα αποδεικτικά στοιχεία, δηλαδή τις φωτογραφίες, που δεν είναι προϊόν μοντάζ. Έτσι μπορούμε να αποδείξουμε ποιος είναι ο δολοφόνος στην αστυνομία και είναι σίγουρο ότι δεν θα κατηγορήσουν εμάς. Εκείνη για άλλον λόγο έβαλε το υπνωτικό στο τσάι. Ξέρεις γιατί;
-Όχι.
-Ήθελε να μας καθυστερήσει! Μέχρι να ξυπνήσουμε εμείς, να καταλάβουμε τι γίνεται και να πάρουμε τηλέφωνο στην αστυνομία το πουλάκι πάει, πέταξε!
-Σκύλα...
-Ναι, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όμως τώρα πρέπει να δούμε τι...
Ακούστηκαν βήματα να ανεβαίνουν γρήγορα γρήγορα τα σκαλιά. Ο Νίκος άνοιξε την πόρτα και στο διαμέρισμα του Οικονομάκη, όπου έγιναν όλα, μπήκε η Φωτεινή.
-Τι γίνεται εδώ; Πάλι φασαρίες έχουμε;
-Ναι... υπαστυνόμε. Θα σας εξηγήσω. Προτού όμως γίνει αυτό πρέπει να δείτε κάτι.
Πήρε τις φωτογραφίες από το σαλόνι και της έδειξε στη Φωτεινή.
Δεν μου ξέφυγε αυτό το βλέμμα της έκπληξης που είχε αν και προσπάθησε να το κρύψει, σχεδόν ερασιτεχνικά με την επόμενη αντίδραση της.
-Τι είναι αυτά;
-Οι φωτογραφίες που υποδεικνύουν τον δολοφόνο υπαστυνόμε. Τώρα, ξέρουμε., απάντησε ο Παυλόπουλος.
-Μα πως... πως βρέθηκαν στα χέρια σας;
-Μας τις είχε δώσει η Χρυσούλα Χαριτίδη, λίγο πριν πεθάνει, σε έναν φάκελο, με εντολή να μην τον ανοίξουμε πριν αποκαλυφθεί ο δολοφόνος.
-Μάλιστα. Κι εδώ τι έγινε;
-Η Κορίνα Παπαντωνίου πριν λίγες ώρες... πυροβόλησε τον Νικόλα, την Αθηνά και την Ασπασία Οικονομάκη.
-Αλήθεια; Τι ακριβώς έγινε;
-Ήμασταν μπροστά. Δείξαμε σε όλους τους ενοίκους της πολυκατοικίας, αυτές τις φωτογραφίες που έχετε τώρα στα χέρια σας. Ξαφνικά... ο Νικόλας Οικονομάκης, σηκώθηκε και μας πλησίασε κρατώντας ένα περίστροφο. Όμως η Κορίνα κατάφερε να το αποσπάσει από τα χέρια του. Πυροβόλησε την Αθηνά, την Ασπασία και τον Νικόλα Οικονομάκη. Πρέπει να πήρε τα πτώματα τους, για να τα εξαφανίσει. Υπαστυνόμε, αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι... νεκροί.
-Μη τη λες αυτή τη λέξη!, ούρλιαξα. Τόση ώρα στεκόμουν στη γωνία, χωρίς να έχω συνέλθει ακόμα από το ισχυρό σοκ. Γιατί δεν μπορούσα να πιστέψω ότι η Ασπασία είχε πεθάνει πια. Ήταν τόσο άδικο ένα τέτοιο τέλος...
-Η Ασπασία ΔΕΝ πέθανε. Απλά... κοιμήθηκε., συνέχισα.
-Ηρεμήστε, σας παρακαλώ κυρία Νικολάου! Πρέπει να πάτε στο αστυνομικό τμήμα για ακόμα μια φορά, να δώσετε κατάθεση.
-Δεν θέλω! Δεν μπορώ!
-Πρέπει όμως...
Ξαφνικά ακούστηκε ο ήχος που έκανε ένας ασύρματος. Ο αστυνομικός που τόση ώρα έψαχνε στο σπίτι, πλησίασε την Φωτεινή.
-Υπαστυνόμε...ένα όχημα ΙΧ έπεσε σε θαλάσσια περιοχή του Αγίου Νικολάου, στην Κόρινθο, πριν από λίγες ώρες. Δεν βρέθηκαν επιβαίνοντες. Πιθανότατα, πρόκειται για το όχημα ΙΧ που ανήκει στην Κορίνα Παπαντωνίου...

Απόψε, στις τρεις {TYS_GR}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora