Καφαλαιο 6ο

214 17 4
                                    


Θες παιχνίδια γατουλα θα τα εχεις τώρα αρχίζει το κυνηγητό....

Μεριά Cameron

Φορεσα γρήγορα τη μπλούζα και άρχισα να κατεβαινω γρήγορα τις σκάλες.. Κανεις και καμια δε ξεφεύγει απο τον Καμερον... Επιτέλους κατέβηκα τις σκάλες αλλά δε την βλέπω πωωωω ... Γαμωτο τι μου έκανε (καυλωσα) ασχημα μαζί της και ο μικρός Καμερον που δεν είναι μικρός εχει νακανει την εμφάνιση του γιατί δεν κρύβεται (πως να το κάνουμε, έχω μεγαλα προσόντα 😉)
Τεσπα έτσι με τη στύση μου ανορθωμενη δεν ήξερα τι να κάνω και εδεσα στη μέση μου ενα καρό πουκάμισο όσα είναι να κρύψει θα τα κρύψει...

Τη βλέπω να κατεβαίνει τις σκάλες γρήγορα (Ξερω γω ουρανοξύστης με τόσους ορόφους )

Και εγώ επίσεις έτρεξα απο τις σκάλες γιατί αν πήγαινα με το ασανσέρ δε θα την προλαβαινα...

Κατευθύνεται προς την έξοδο γρήγορα χωρίς να κοιτάξει καθόλου πίσω... εγώ εν το μεταξύ. Ε το πουκάμισο στην μέση μου και τις χειροπέδες στα χέρια μου έχω γίνει τελείως ρεζίλι...

Είδε οτι την κυνηγάω και αρχισε να τρέχει γρηγορότερα...

Μεριά Christy

Γαμωτο δεν τα παρατάει ποτε??? Τόση ωρα βλέπει τι του έχω κανει κλαίω και αντί να καλέσει την φαμίλια του (τους μπάτσους)να τον βοηθήσουν τρέχει ο ιδιος

"Το παιδι κανει τα πάντα για σένα και εσύ κανείς όλες αυτές τις μαλακιες για να φύγεις μακριά του..."

(Τι σου έχω πει ρε Ανναμπελλ??? Να μη πεταγεσαι γαμω! Δε κανει τα παντα τη δουλεια του κανει όπως όλοι οι μπάτσοι... )

" Εγώ σου λέω τέτοιο Θεό εχεις να σε κυνηγάει κσι εσύ ή μαζοχα τρέχεις μακρια του για να πας παλι στον μαλακα τον πατερα σου που σε έμπλεξε σε αυτή την ιστορία )

(Όσο και αν δεν θέλω να το παραδεχτώ έχεις δίκαιο)"παντα έχω"

Δε θα σου κάνω όμως τη χάρη Καμερον... Ας το φιασκεδασω λίγο αφού ξερω οτι θα με πιασει...

Αρχίζω και φωνάζω δυνατά στη μέση τηε Time's Square...

"ΒΟΉΘΕΙΑ ΜΕ ΚΥΝΗΓΆΕΙ... ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΙΆΣΕΙ... "

Μερια Cameron

Τι άλλο θα ακούσω Γαμωτο πωωω.. παλι σε μπελάδες με μπλέκει...Αρχίζει να φωνάζει δυνατά οτι εγώ την κυνηγάω για να τη βιασω πωωω θα την πιστέψουν γιατί είμαι και έτσι όπως είμαι και δεν κουβαλάω και την αστυνομική μου άδεια.. Μπραβο Καμερον τα κατάφερε παλι 👏

In Love With A Policeman..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora