Diana'nın oğlandan hoşlanmamasının üç nedeni vardı:
1. Gün içinde en az beş kez oğlanı görüyordu ve bunların bilinçli yapıldığını seziyordu.
2. Oğlanın gözleri sürekli üstündeydi.
3. Her an oğlanı yumruklamak istiyordu.
Kulaklığını çekiştirdi ve cebine koydu. Dean karşıdaki kaldırımda elindeki sandviçi yiyerek arkadaşlarıyla yürüyordu. Diana gözlerini devirdi çünkü bir haftadır Dean evinden okula giderken kızı takip ediyordu. Her sabah elinde sandviçi oluyordu çünkü oğlan yolunu uzatıyordu. Diana, Dean'in evinin adresini Jo'ya sormuştu. Dean'in uzun yoldan okula gitmeye başladığını öğrendiğinde daha da sinir olmuştu oğlana.
Diana her zaman babasının evinden okula giderdi. Sadece hafta sonu annesinin evine giderdi. Annesi Diana'dan böyle yapmasını istemişti. Yeni ailesiyle daha çok vakit geçirmek istiyordu.
Diana'nı babası, Keith, sarı saçları omzunun biraz altında biten, gençliğinde kurduğu müzik grubunun dağılmasından sonra yazarlığa merak salmış bir adamdı. Ev her zaman fazla düzenli bir halde olurdu. Bahçesi kasabadaki evlerin bahçeleri arasında en güzel olandı. Diana bahçede oturarak müzik dinlemeyi çok severdi.
Dean sandviçini bitirdi ve adımlarını hızlandırdı. Sam sabah artık Dean ile yürümek istemediğini söylemişti. Dean uzun yolu kullanmaya başladığından beri her sabah Sam ile kavga ediyordu. Sam abisiyle yürümek ve konuşmak istiyordu ama Dean, Diana'yı izliyor ve onu dinlemiyordu.
Jo evden çıktığında Diana'nın bahçedeki sandalyede oturmadığını gördü ve somurtarak kapıyı ardından kapattı. Diana son günlerde kendini takip etmeye başlayan Dean'den kaçmak için erken saatte okula gidiyordu. Jo'nun Dean'den duyduğuna göre henüz Dean'e görünmeden okula gitmeyi başaramamıştı. İki arkadaşı da onu yalnız bırakmıştı hem de birbirleri yüzünden. Jo durumu komik bulsa da yalnız kalmayı sevmiyordu. Sam'in Dean ile yürüdüğünü bildiği için onu arayıp şansını denemedi. Sarı saçlarını toplayıp atkuyruğu yaptı ve okula doğru giden yolda yürümeye başladı. Bacağına takılan küreği tekmeledi. Komşuları her zaman böyle şeyleri etrafta bırakıyordu. İşleri bitmeden başka şeylerle ilgilenmeye gidiyorlardı.
Çantasından telefonunu ve kulaklığını çıkardı. Müzik listesini açacakken telefonun ekranı kaydı ve Jo yanlışlıkla albümü açtı. Albümdeki dosyalar; indirilen resimler, kameranın çektiği resimler videolar, ekran çekimleri şeklinde listelenmişti. Diana'nın dans videolarından biri 'Videolar' kısmının simgesi olarak ayarlanmıştı. Jo yürümeyi kesti ve telefonun ekranından bakışlarını çekmedi. Diana gülümseyerek bir kolunu havaya kaldırmıştı.Eteğinin ucu parmağında bağlanmıştı ve yere doğru sallanıyordu. Jo bu videoyu nerede çektiğini hatırlamaya çalıştı. Belki birinin doğum günündeydi, belki Diana'nın annesinin evinde kaldıkları gecelerden birindeydi. Hatırlamadan önce kendini durdurdu. Hatırlasa ne olacaktı? Sadece içini geçmişi hatırlamanın getirdiği bir üzüntü dolduracaktı ve kız canı zaten sıkılmışken bir de bunu yaşamak istemiyordu. Albümünün ayarlarını açtı ve albümü açtığında sadece en son çekilen veya yüklenen resimleri göreceği şekilde ayarladı.