Senin için ölüyorum,anlasana...

40 7 1
                                    

   Duyduğum şey karşısında kısa bir şok dalgasına uğramanın ardından kendime geldim ve tabiki cırlamaya başladım.

"Senin o boş boğaz ağzından çıkanı dengesiz kulakların duyuyor mu acaba?! Ne demek benimle bir 24 saat ya!!! Değil 24 saat,ben seninle geçen 1 saate bile zor dayanıyorum!!!"diye elimi kolumu sallamaya başladım sirinirden. Ardından çantamı koluma taktım ve çıkışa yöneldim.

    Arkamdan bileğimi kavrayan öküze dönüp tam kükremeye hazırlanıyorum ki,birden dünyam tersine döndü ve ayaklarımın yere basmadığını fark ettim. Kafamı geriye atınca hayvanus kılıklı Ardenin omuzunda olduğumu anladım. Hoşuma gitmedi değil ama onun bunu bilmesi en son istiyceğim şey,sonuçta ayaklarımın yerde olmasını seviyorum her dakika kucakda taşınmak istemem. Sırtına benim için fazla sert ama onu gram etkilemeyen yumruklar atıyor ve bağırıyordum.

"Bıraksana gerizekalı!!!Ya bırak dedim! Bu yaptığın suç bunu biliyosun degilmi?!"

Gülüyordu,eminim...

"Bak uyarıyorum seni bırak yoksa kötü olur!"

Hala gülüyordu.

"Ne kadar şikayetçi bi melek oldun ama sen böyle. Burda senin gururunu koruyorum. Sonuçta bir iddiaya girdik ve kaybettin. Sözünü tutman gerek."

Lanet olsun ya. Nerden bulaştım bu iddaya.

"Vazgeçtim ben ya. İstemiyorum. Ya imdaaattt!"

Onun eli yukarımi kayıyo sanki.

"Aşağı indir o elini Allahın belası!"

Sırıttigina 1 mliyarina bahse girerim.

"Tamam tamam sadece şansımı denedim."

"Sen tam bir sapıksin ve senden igreniyorum."

"Bende seni seviyorum hayatım."

Ulan kimsenin de umrunda deil ya kendimi parçaladım o kadar insanlık ölmüş arkadaş.

"Heh! Kizlarrr! Evet evet siz. Ya polisi arayın lütfen bu hayvan beni kaçırıyo."

"Anlamadım. Nasıl yani ciddimisin sen :))"

"Evet ya hemen polisi arayın,lütfen."

"Ayy,keşke beni de kaçırsa. Bence halinden memnun olman gerek :))"

"Ya çıldırıcam! Kaçırıyo diyorum yardım etsenize kızım!."

"Değer bil şekerim biraz. Hadi görüşürüz. :))"

   Evet gerçekten insanlık ölmüş. Vee kafamı çarptım...

"Oha oha oha!!! Yavaş biraz öküz."

"Yani görüyosun değil mi? Yerinde olmak istiyen bir sürü kız var. Nolur azıcık değer bilsen."diyip sırıttı ve kapıyı kapattı. Ardından hızlıca sürücü koltuğuna geçti ve kapıları kilitledi.

"Ne istiyosun ya! Abi dünya yüzeyinde milyonlarca kız var. Neden ben yani?"
 
   Ona doğru sakladığım elimi tutup avuç içimi tam kalbinin üzerine yerleştirdi.

"Çünkü bu şeye laf dinletemiyorum."

    Ardından işaret parmağımı tutup şakağına koydu.

"Ve bu senin yanındayken tüm işlevini diğerine devrediyor. Burasıda,orasıda her an seninle dolu... Aslına bakarsan tüm hücrelerim öyle."

   Ardından elimi açtı ve avuç içimi öptü.

GÖLGE #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin