Shailley P.O.V.
-Fă dreapta la urmatoarea intersecție. -îmi spune Ryan prin monitorul de pe mijlocul bordului.
-Mai spuneti -mi o data de ce trebuie să venim pe drumuri diferite. -spun făcând întocmai.
-Pentru motive de siguranță. Cu cat părem că n-avem nicio legătură unii cu alții cu atât este mai putin probabil să apară complicații. -îmi răspunde Matt din dreapta concentrat intr-un laptop. -Pe bune,Ryan?Alexander McCandry?-întreabă stramband din nas.
-Ti-ai cerut-o!-spune râzând.
-Avem identități false? -întreb curioasă si puțin speriată.
-Katherina Kostantinova.-pronunță Ryan rar.-Esti rusoaică, surioară!
-Fir-ar tu să fii!-îl înjur direct. -Altceva n-ai găsit? -întreb făcând o curbă.
-Nu.Era ori asta,ori numele unei babe de 80 de ani:Dorothea Ibramovici.Si,Shay,nu prea semeni cu o babă de 80 de ani.Dacă am putut modifica pozele,nu pot spune acelasi lucru despre ani.-spune serios şi apoi adaugă -Ok,gaşca, am ajuns.Sunteți gata?
Issac şi Mason răspund afirmativ din masina lor şi,după o mică ezitare,răspund si eu la fel,alaturi de ceilalți.
***
-Ok,toți stiti ce aveți de făcut? -ne întreabă Troy.
-Damon Vergara ,diversiune. -spun sigură pe mine acum.Eram intr-un salon cu multă lume în jur,dar eram al naibii de convinsă că seara nu se va termina bine.
-Alarmele si parolele.-spune Ryan degajat.
-Tranchilizez niste bodyguarzi.-spune Mase mimând.
-Eu şi cu tine suntem carne de tun,stăm de sase.-spune Issac indiferent.
-Shailley. -spune Matthew serios şi ne ia puțin până să ne dăm seama că el mă supraveghează.
-Bine,v-ați pornit comunicatoarele,da?-ne întreabă Ryan.Al meu era intr-un cercel,aşa că era ok.După ce am raspuns afirmativ, a urmat faza 1:Diversiunea.Sau,cum să -te-dai-altcineva-în -fața-unui-răufăcător-fără -să -devi-un-om-mort,dubla 1.
Matthew mi-a făcut un semn cu capul în semn de încurajare şi eu am respirat adânc. Am pornit spre Damon Vergara,m-am făcut că nu sunt atentă şi m-am lovit "accidental"de acesta:
-Îmi pare rău, sunt aşa o neindemanatica câteodată. -spun cu o falsă panică .
-Nu-i nimic. -spune "necunoscutul"-Damon Vergara.-se prezintă intinzandu-mi mâna.
-Katherina Kostantinova.-spun făcând același gest şi sunt puțin surprinsă când îmi sărută mâna.
-Un nume frumos pentru o fată şi mai frumoasa. Îți pot oferi ceva de băut de la bar?-mă întreabă ridicând din sprâncene.
-Multumesc, şi da,îmi poți lua ceva fără alcool.-spun zâmbind seducător.
La un moment dat,în timp ce îl țineam ocupat pe Damon,Matt mi-a spus prin cercel că se duce să -i ajute pe băieți. Până aici a fost cu grija față de mine.
Matthew P.O.V.
-Chiar nu-mi place că am lăsat -o singură cu tipul ăla. -spun concentrat pe niste dosare.
-Calmează -te,frate!Se descurcă. -îl aud pe Mason,care îl ajuta pe Ryan cu computerele.
Nu apuc să mai spun ceva,că cineva dă buzna în cameră, făcându -ne să ne întoarcem şi să rămânem socati la imaginea din fața noastra:
-Bună seara,draga mea echipă S.H.I.E.L.D.-spune Damon şi când văd pe cine sugrumă şi amenință cu o armă în dreptul tamplei,îngheț. Era Shailley.
-Dă -i drumul!-spune Ryan nervos.
-Vezi tu,amice,nu esti în poziția în care să dai ordine.Kathy,sau,mă rog,Shailley a fost cam încăpățînata când am întrebat -o cine sunteți de fapt.Aşa că a trebuit să o aduc aşa aici.-spune zâmbind ca un nebun.
Shailley P.O.V.
-Ultima sansă, iubito.Spune-mi cinci nume,şi esti liberă. -îmi sopteste Damon la ureche.Sunt speriată rău, însă am puțină tărie de caracter, aşa că îi spun:
-Du-te dracului,scârbă! -şi în urmatoarea secundă sunt azvarlita cu forță într -un perete.
Urmatoarele câteva clipe au fost ca prin ceață. Ryan şi Mason luau dosarele,iar ceilalți încercau să -l imobilizeze pe Vergara. Stiu un singur lucru, atunci când Damon a îndreptat pistolul spre Matt,nu m-am gândit de două ori înainte de a mă arunca între el şi glonț.
Ultimele lucruri pe care mi le amintesc sunt un țipăt care cred că îmi aparținea, un lichid cald pe abdomen şi două mâini puternice care m-au prins strâns în brațe, chiar înainte să rămân inconștientă.Însemnați in calendar!!Am postat la doua zile diferență! !Stiu,e cam mic,dar e mai bine decât nimic,nu?Vă multumesc pentru sustinere si spor la citit!!😘😘😘
CITEȘTI
S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -Finalizata
RomanceUltima vacanta de vara inainte de începerea facultății pentru Shailley Roberts . O zi monotonă petrecută cu cea mai buna prietena a ei si cea cu care locuieste ,Rosie Hamming. Totul este schimbat de un telefon si o vizită neasteptată din partea fr...