8

15 1 0
                                    

Totul mergea conform planului. Am adunat toti elevii in sala de proiectii, camera este instalata, porumbeii sunt in aceea camaruta mica si blestemata care va ajunge un cosmar pentru cei doi, iar eu sunt gata sa ies pe scena si sa-mi recit discursul scurt, si totusi am stat sa ma gandesc la el doua zile intregi. Este scurt dar era greu de gandit.
Palmele mele incep sa-mi transpire iar eu incep sa am dubii, oare voi avea probleme? Oare va avea loc o intorsatura si eu voi fi cea pacalita?
Sunt plina de extaz, imi bubuie inima a naibii de rau si incep sa tremur, oare tremur de emotie sau de frica?
Dau sa urc pe mica scarita si un reflector imi lumineaza in fata, ridic o mana ca sa-mi protejez ochii de lumina puternica si ma situez in mijlocul scenei.
-Liniste, va rog! Vocile si susotelile au inceput sa scada pana nu se mai auzea nimic. Cred ca multi va intrebati de ce v-am chemat aici, incep cu o voce tematoare si pitigaiata dar dupa un timp prind curaj si imi dau drumul fara intreruperi. Ei bine, acum ceva vreme, iubitul...a..fostul meu iubit Marshel s-a despartit de mine dupa care a vrut sa se impace cu mine doar ca sa mi-o traga. Pai eu nu m-am lasat fraierita de un idiot ca el si m-am gandit ca ar fi frumos sa ma razbun pe el pentru ce-a facut, asa ca fara prelungiri vi-l prezint pe Marsh si pe iubita sa tragadusi-o in camaruta de proiectii!
M-am dat de o parte iar in spatele meu au inceput sa se deruleze niste imagini...dar nu erau Marshel si tipa blonda certati de catre director, am recunoscut imaginile din prima clipa, era acum doi ani la o petrecere acasa la Nathan, un fotbalist al scolii, eu..eu eram pe jumatate dezbracata si beata in poala unui tip necunoscut si lasadu-l pe tipul ala care pare de vreo 30 de ani, sa-mi mangaie sanii, in timp ce toti aruncau cu bani in noi si imi varsau bere pe gat. Aceea a fost cea mai mare gresala a mea, cel mai intunecat secret care nu trebuia dezgropat, el mi-a cam distrus reputatia acum ceva vreme si acum a inceput iar s-o faca.
Prin sala se auzeau rasete, urlete si fluieraturi, ochii mei s-au inrosit si erau plini de lacrimi, mi sa pus un nod mare in gat si cand am aruncat o privire prin sala l-am vazut pe Marshel si pe Mol stand intr-un colt si razand de mine, Moli a strigat la mine ceva ce parea a fi "tarfo", cred. Am luat-o la fuga de pe scena, propria mea prietena, cea pe care am crezut-o cea mai buna prietena mi-a facut asta, a complotat cu Marshel si si-a batut joc de mine. Nu-mi venea sa cred. Mi-am luat ghiozdan si am fugit din sala in strada, am continuat sa fug pana cand am ajuns la cinci strazi distanta de scoala. La un moment dat m-am oprit din fugit si m-am lasat in jos pe trotuar gafaind. Gandurile negre mi-au invadat mintea si lacrimile si-au facut drum printre suspine. Am ramas un timp bun si indelulgat acolo pe strada plangand in liniste, cum? Cum a putut face asta? Moli? Moli, ea era singurul lucru care m-a sacaia acum, toti stiau deja de ce sa intamplat la petrecere, acela era un lucrusor minor, sincer..dar Moli, cea mai buna prietena a mea a facut in asa fel incat s-o urasc si ne-a destramat prietenia de ani printr-un singur film.
Am tresarit de spaima cand cineva a pus mana pe umarul meu, era un barbat.
-Esti bine? De ce plangi? Se interesa omul.
-Da.
M-am ridicat si am plecat, n-am vrut sa dau explicatii necunoscutilor cu atat mai mult sa stau acolo la mila sa si sa-l privesc cum imi arunca priviri de "te inteleg" sau "oh, imi pare atat de rau!".
Nu stiu daca barbatul se mai uita la mine sau daca mai este acolo, in spatele meu dar nu conta. Am pornit in drum spre casa pe jos, ziua asta avea sa-mi bantuie pe veci viata si sa mi se strecoare in creier in fiecare seara fara sa ma lase sa adorm, sa gandesc limpede sau sa mai am incredere in cineva.
Daca in cea mai buna prietena a mea n-am putut avea incredere, atunci in cine sa mai am?
Casa era incuiata deci parintii nu erau acasa, si mai bine, perfect chiar! Am descuiat usa si m-am dus la mine in camera, habar n-am daca am inchis usa dupa mine. Cand ajung la mine in camera arunc privirea cautator prin camera habar n-avand ce caut mai exact, am gasit poza cu mime si Moli inramata pe birou si am luat-o, cantaresc poza din priviri si o arunc cu putere in podea, sticla se sparse in mii de bucati, apuc cea mai mare si groasa bucata si imi fac o taietura ingrozitoare si mare pe incheietura mainii stangi, tip si plang, blestem si fac crize, imi mai mutilez si piciorul drept in acelasi fel, mainile, picioarele si gatul siroiau de sange. Ma ridic greu in picioare si bajbai dupa o curea, ma duc in baie, pornesc apa in cada si-mi trag un scaun micut, ma urc si imi infasor cureaua de gat, o leg de o teava deasupra capului meu si e clar, vreau sa ma spanzur.
Dar intra mama si ma prinde in brate inainte sa cad.
Mama ma cuprinde cu ambele maini de fata si imi spune ceva ce nu inteleg, tot ce aud sunt bubuieli si balmajeli neinteligibile, privirea mi se incetoseaja si tot ce vad in urmatoarele secunde este negru.
                               *

-Credem ca va fi bine.
-Sunteti sigur, domnule doctor? Oare asta este cel mai bine pentru ea?
Liniste....
-Sunt sigur. Fata va fi bine pazita si nu vor exista alte probleme asemanatoare acesteia acolo unde se va duce ea.
-Ei bine, daca dumneavoastra sunteti atat de sigur asupra ceea ce spuneti atunci da, o vom interna la Cruzle.

  ...

Totul se schimbă cu tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum