Adsız Bölüm 2

11 1 0
                                    

           Birisini çok seversiniz hatta uğruna bir çok şeyden vazgeçersiniz.Gözünüz ve gönlünüz sadece onu görür bu hayatta.Kimse onun yerinin tutamaz sizin için.Onun sizi sevdiğinin bilirsiniz.Sizde onu çok sevmişsinizdir çünkü.

           O sizin için vazgeçilmezdir.Sizin vazgeçilmeziniz.Siz o üzülmesin diye her şeyi yaparken istemeden bilmeyerek kırarsınız onu.Bir özür dilersiniz en içten bir şekilde her şey için.O kabul eder mi etmez mi bilmezsiniz.Ama affetmesi için gözlerinin içine azından çıkacak bir tek kelimeye bakarsınız.İçiniz parçalanır kötü bir söz duymamak için.

          İçinizi yersiniz.O üzülecek diye.Çünkü bu sizin istediğiniz en son şey olur bu hayatta.Onun üzülmesi.Bunu istemezsiniz çünkü o hep mutlu olsun diye uğraşırsınız.Çünkü çok sevmişsinizdir.

           Peki o üzüldüyse ve kırıldıysa ne yapmalısınız?Bu sorunun cevabını bilen var mıdır?Varsa söylesin tüm dostlarına çünkü yarın bi gün onlarda bu durumu yaşıyacaklardır.Ve bir çözüm bulamadığı için kendini paralayacaktır.

           Sevdiği üzüldü diye üzülüyosa biri kahroluyosa,parçalıyosa kendini üzüntüden o kişi sevmiştir.Sevdiği üzülmesin diye uğraşıyosa biri o kişi gerçekten sevmiştir.

           Sizin için üzülüyosa birisi siz üzüldünüz diye sizden daha çok üzülüyosa eğer ve sizi mutlu etmek için uğraşıyosa o seviyodur demektir.

            İşte böyle insanlar gerçekten seviyodur ve sizi bırakmak istemiyodur.Böyle insanları görün ve bu insanları sakın ola bırakıp kaybetmeyin... 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sevmek Nedir?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin