Prolog.

3.1K 44 5
                                    

Każdy z nas ma w życiu taki moment kiedy ma ochotę zabić wszystkich dookoła. Siedzisz zamknięty w przysłowiowych czterech ścianach, skulony rękoma otulając kolana… I czekasz i patrzysz się godzinami w pustkę… I myślisz nad czymś intensywnie. Czasem uronisz kilka łez, czasem uśmiechasz się sztucznie do siebie. Mówisz, że nienawidzisz życia a tak naprawdę je kochasz.  I okłamując siebie zapadasz w depresje, nie jesz, nie pijesz. Nicość, zwykły wrak… takie było moje życie, hmmm… od jakiś dwóch tygodni… nie jadłam, nie piłam, a wszystko przez jedną osobę. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

krótkie info dotyczące tej powieści. 
Była ona wstawiona na koncie mojej sis Evil_Creatura . 
Teraz tamto konto jest zablokowane i nie można przeczytać tej książki na tamtym koncie. Przykro mi z tego powodu. 
Całą tą powieśc miałam zapisaną na kompie , wraz z kopią. Tylko , że dysk mi padł i wszystko zniknęło. Poprzez moją koleżankę , która z własnej woli spisuje dla siebie tą książkę ze niezauktualizowanego tableta mogę wstawiać rozdziały. Robię to powoli bo nie ode mnie zalezy kiedy dostanę dany rozdział. 
Proszę o cierpliwość i zrozumienie. 
Prawdopodobnie nie będzie ostatnich 3 rozziałów ale postaram się je znów odtworzyc z mojej głowy i zapisac dla was. Zarówno dla pierwszych czytelników tej książki jak i dla nowych. 
Zapraszam do czytania i zachęcam do czytania drugiej części tej książki ' Alfabet Miłości'. 
:)

Skazana na Miłość.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz