Lukas nebo Leo?

6 0 0
                                    

UTERÝ
Ráno jsem se vzbudila dříve abych se stihla postarat a pomazlit se zvířaty.jako každé ráno jsem zkontrolovala mobil, jestli nemám nějakou SMSku a měla. Psal mi Lukas, jeho zpráva mě rozveselila hned po ránu. #dobre ráno zlatíčko, doufám, že ses dobře vyspala a nemyslela furt na holky, miluju tě, uvidíme se ve škole😘😘# máma na mě zavolala, že jí psali že školy, že je volno z důvodu poruchy vody. *Super další dobrá zpráva hned po ránu* řekla jsem si a šla jsem si ještě lehnout. Když už jsem konečně usnula, mě vzbudila máma, že se mám nachystat, že něco potřebuje ve městě (tam kde jsme bydleli) a že pojedu s ní. ,, Nemůžu jet, jsem domluvená s klukama, že půjdem ven a hledat holky" zařvala jsem na mámu. "Když jsme se tu stěhovali, furt si otravovala, že tam Budem jezdit, že tam máš kamarády a teď na všechny kasles?,, Zvýšila na mě hlas. Napadlo mě, že můžu vzít kluky s sebou, že i kája bude mít radost, že uvidí Dana. ,,Tak jo mami, ale můžou jet i kluci" máma na to jen odkejvla, že jo, tak jsem šla pro nějaké věci do pokoje a zašla pro kluky. Ti hned souhlasili. V tu chvíli jsem si vzpomněla na Lea, že jsem na něho úplně zapomněla, on byl ten, který se mi už od páté třídy líbil a že jsem se mu konečně odhodlala říct pravdu a teď to všechno hodim za hlavu? Celou cestu jsem přemýšlela a kluci si s mámou povídali o Terce a Lucce.
V autě mi přišla SMSka. Byla od Lea. #ahoj zlato, kdy zase dojedeš, je mi smutno# nahlas jsem vzdychla a Lukas se ke mě naklonil a zprávu chtěl přečíst. Já jsem ji před ním jen schovala a zasmála se. A potají odepsala. #nwm, zatím to v plánu nemám# v tu chvíli jsem se cítila strašně, už jen kvůli tomu, že mu lžu a že ho nemůžu vidět.

Žiju si svůj senKde žijí příběhy. Začni objevovat