s tím pravým

5 0 0
                                    

Po přednášce jsem šla za Lukasem a řekla, že Teda přespíme na ubytovně. Chvíli jsme ještě byli u Sáry a společně kecali a pak jsme šli. Cestou jsem si vzpomněla na Terku a Lucku. Už jsou to 2 dny, co se pohřešují a furt nic😐 kdyby aspoň napsali SMSku.
Když jsme došli na ubytovnu, bylo už docela pozdě, tak jsme si šli lehnout. Problém byl, že jediný volný pokoj byl s manželskou postelí, ale zas takový problém to nebyl. Leželi jsme vedle sebe a mazlili se. "Lilo, kdy máš v plánu se mnou spát?,, zeptal se mě ,,spát jako spát?' zeptala jsem se ho já. ,,No já myslím, že víš jak to myslím,, odpověděl. Chvíli jsem zmlkla a pak pošeptala ,,víš, já bych ráda, ale ještě jsem s nikým nespala" v tu chvíli jsem se cítila tak trapně. On se jen usmál a odpověděl ,,lásko? A ty si myslíš že mi to vadí?" Zeptal se mě, já se jen usmála a nevěděla co odpovědět. ,,Zlato?" Položil mi otázku ,,chceš to se mnou?" Chvíli jsem se zamyslela a odpověděla ,,chtěla bych to s tím pravým a to ty jsi!!" A políbila jsem ho.on mi polibek opětoval. Svalil mě na postel vášnivě mě líbal a pak to bylo.
STŘEDA
Ráno jsme se vzbudili a povídali ,,bylo to krásné" řekl mi. "Bylo,, odpověděla jsem a začala ho líbat.
Když jsme šli z ubytovny, už jsme ani nesli k Sáře, ale měli jsme sraz na parkovišťi s mámou a Danem, kde jsme měli auto a jeli domů.do vesnice.

Žiju si svůj senKde žijí příběhy. Začni objevovat