Suntem unitate
De paza la usa spre centrul de comanda al kropului erau doua globule albe , imbracate in uniformele standard ale garzii cerebelului, veston gri , pantaloni gri , cizme inalte negre si cascheta alba cu majusculele G. A. .
Femurul calca apasat , avand in mana un dosar stufos , garzile cum il vazura luara pozitia de drepti.Avea o cicatrice urata pe fata , cu multi ani in urma fusese rupt , dar rana s-a vindecat repede . Avea o privire ce intimida , statura unui gigant , insufla respect .Usile se deschisera automat , globulele salutara cand Femurul trecu prin usa. In incapere la o masa dreptunghiulara erau 8 scaune , 6 erau ocupate de , fratii Rinichi , gemenii Plamani , Ficat si Inima. Creierul statea si fuma dintr-un trabuc in spatele ochilor , era pozitionat cu spatele spre usa pe unde a intrat Femurul. Desi putina galagie initial in camera , toti tacura cum a intrat Femurul.
-Domnilor , ne asteapta vremuri grele , zise Femurul aruncand dosarul pe masa.
Toate organele se ridicara de pe scaune si incepura sa analizeze dosarul stufos.
-Atat de rau ? Eu nu cred ! zise un Rinichi.
-Poate te inseli , eu cel putin... asa cred. spuse un Plaman , incercand sa evite privirea taioasa a Femurului.
-Domnii mei , nu este o alarma falsa ! tuna Femurul . Fiecare globula alba trebuie pusa in garda , este acolo intocmit un raport complet ! zise aratand ferm cu degetul spre dosarul de pe masa .
-Aceasta amenintare nu poate fi trecuta cu vederea ! zise autoritar Ficatul.
Incepu un schimb de replici violent intre organe , Femurul incepu sa se inroreasca la fata , cicatricea incepu sa prinda un contur monstruos .... Atunci Creierul se intoarse spre sala , pana atunci doar asculta , acum isi lasa trabucul in scrumiera de pe birou si se uita spre sala de pe platforma,care domina incaperea.
Femurul fiind primul care observa ca Creierul priveste masa , lua pozitia de drepti :
-Domnule ....
Restul organelor,la inceput il privira pe Femur,apoi rusinate privira spre Creier , unele inghitira in sec , toate se asezara pe scaune .
-Domnii mei, incepu Creierul, încă de la accident, Femurul a descoperit ca are un simt aparte pentru asemenea fenomene , putem s-o numim intuitie , vocea Creierului rasuna in camera , chiar daca s-ar insela , lucru putin probabil , il privi pe Femur in ochi , o sporire a defensivei bacteriene în aceasta perioada rece nu ar face decât sa ajute ,în concluzie, domnii mei, ridicarea stării de alerta de la Verde la roșu este indicata.
Se uita in sala la fiecare :
-Doresc sa stiu ca sunteti toti de acord , suntem o unitate, nu putem lua o decizie fara ca toti sa fim de acord cu ea.
Organele la inceput in soapta , apoi tare zisera "DA!" .
-Domnilor , ma bucur ! spuse Creierul , acum stand ca un vultur pe stanca , cu mainile puse pe bara de protectie de pe platforma ; Pregatiti-va pentru ce este mai rau !
În timp ce celelalte organe mai discutau intre ele , creierul se uita la femur care stătea neclintit , dădu din cap , acesta saluta la rândul sau cu o înclinare de cap respectuoasa și pleca pe usa pe care veni. Restul organelor îl urmara discutând intre ele .Creierul ramase în sala aprinzându-si încă un trabuc si incepu sa mediteze asupra problemei cu dosarul în mana.
*******
Sirenele sunau , trupele de elita marcate cu G.A. pe casca, alergau pe coridorul de legatura cu comandamentul central.Umbrele aruncate de luminile rosiatice deveneau monstruase.Acum la usa stateau 10 globule albe in pozitia de tragere cu spatele la usa.
CITEȘTI
Suntem Unitate
General FictionCreierul trebuie sa treaca peste orgoliul sau pentru a salva organismul.