Gigi*
- Dukrele kelkis.- Išgirdau mamos balsa
- Mam dar kelias minutes.- Atsakiau, ir taip kiekviena rytą, ji žino kad taip atsakysiu taigi atsidususi išėjo. Taip pragulėjus apie 3 min, supratusi, kad neužmigsiu taigi atsikėlusi, nuėjau į vonia atlikau rytini rituala.Taigi nusileidau žemyn pavalgiau ir atsisveikinus su tėvais išejau į mokykla.
Pakeliui susitikau savo bff Pezz.
- Girdėjai šiandien kažkoks naujokas pas mus ateina?.- Paklausė pezz o aš nustebusi pakėliau antakį.
- Iš kur tu girdėjai?- Jau dabar aš paklausiau.
- Na man pasake Mia.- Mia tai iš musų grupelė, ji niekados nemeluoja taigi man teko patikėti.
- A.- Teištariau.
*Mokykloje*
Taip bekalbėdamos nuėjom į mokykla
- Sveiki.- Pasisveikinom su savo chebra
- Labas.- Atsakė visi choru.
Kol mes kalbėjom atėjo ir kvietimas į pamoka.
- Kam Matematika?.-Paklausiau jų
- Man.- Josh atsakė, o visiems kitiems kaip supratau fizika.
- Gerai tai mums kartu.
- Ok, einam, nes vėl mokytoja rėks ant manęs.- Na taip jis yra toks moksliukas ir nemegsta kai ant jo rėkia.
Taigi nuėjus į pamoka mes su Josh atėjom į pamoka,bet mokytojos dar nebuvo.
Bet ant tų žodžiu į klasę atėjo direktorius kažkoks vaikinas ir mokytoja.
- Labas rytas vaikai, pas jus atejo naujas klasiokas ir tikiuos visi su juo susibendrausit.- Kai tai direktorius pasake juodukas tik pavarte akis ir viskas, na taip aš vadinsiu jį juoduku vien delto kad jis yra juodų plaukų ir tamsaus gymio.
- Prisistatyk.- Paliepė mokytoja
- Aš Zayn Malik, draugai mane vadina Zayn, Man 17 metų atvykau čia iš Londono nes tėvai čia gavo geresni darbo pasiūlyma.- Visa tai kalbedamas jis pražiurėjo į mane o kai baigė tik mirktelejo.
- Gerai, sėskis prie Gigi.- Paliepe mokytoja, ir taip laisva vieta buvo prie manęs, taigi jis atsisėdo...
- Sveika aš Zayn.- Ištiese ranka
- Gigi.- Paspaudžiau ją...
*Po pamokų*
Taigi nieko gero neivyko apart Zayn lindimo prie manęs, bet aš tiesiog nekreipiau dėmėsio.
- Dukryte pasiimk telefona tau kažkas paraše.- Sureke mama, o aš greit nubėgau į apačia jo pasiimti.
^O tu graži^.- Paraše nepažystamasis
^Atsitrauk užuolaidas^.- Tai perskaičius aš greit užbegau į kambarį ir atsitraukus užuolaidas pamačiau juoda silueta kuris stovėjo kitoje gatves pusėje, bet greit pradingo.KAIP MANOT KAS TAS VAIKINAS? Viską sužinosite kitoje dalyje
YOU ARE READING
Demon Or Angel?
FanfictionZayn ir Gigi susitiks kaip ir kiekvienas - mokykloje. Kiekviena sykį kai jie susitiks Gigi pradės nerimauti, nes ji pradės suprasti,kad Zayn kažka slepia. Bet ką? Įspėjimas čia nebus jokių dirty dalių! Istorija pradėta kurti 2016-10-26. p.s Istorij...