''Crrrr Crrrr''
Přerušil budík mé snění a já vstala z postele. Podívala jsem se na svůj mobil, který ukazoval sobotu 9:00 hodin. Na dnešek mám domluveno, že půjdu s Megan a dalšími lidmi na párty, která je dnes ve 21:00. Mám ještě celý den před sebou, tak jsem se rozhodla, že zatím půjdu s Megan nakupovat, na kafe a tak dále. Vypojila jsem mobil z nabíječky a pokračovala do kuchyně. Připravila těsto na palačinky a mezi tím zavolala Megan.
Kate: ''No ahoj Megan, hele, máme ještě dost času a já se nechci doma nudit. Nechceš zajít do Paládka něco nakoupit? Pak by jsme zašli třeba na kafe.''
Megan: ''Ahoj, no klidně můžeme, stejně si musím koupit něco na sebe..na ten dnešní večer. Tak v 11:00 u zastávky?''
Kate: ''Dobře, zatím pa.'' rozloučila jsem se a zavěsila.
Poté jsem šla udělat palačinky, najedla jsem se a šla jsem si vyčistit zuby, nalíčit se a převléct. Asi po hodině jsem byla hotová a mohla jsem vyrazit. Zamkla jsem za sebou dveře, prošla brankou a podívala se na mobil. Bylo 10:50, takže jsem v pohodě stíhala. Po cestě jsem odepisovala na zprávy, které jsem ráno nestihla otevřít. Zkoukla jsem Snapchat, Instagram a všechny tyhle kravinky, znáte to. Zamkla jsem mobil a podívala jsem se před sebe, kde už na mě Megan čekala. Jen aby jste věděli jak si Megan představit..Vysoká jako žirafa, dlouhé rovné černé vlasy a štíhlá, sportovní postava. A hlavně jedinečný smysl pro humor.
''To je dost, že si tady, málem nám ujel autobus.'' křikla na mě ze zastávky.
Nechápavě jsem se na ni podívala, ale došlo mi, co tím myslela, při pohledu na hodiny. Bylo 11:08 a autobus jede v 11:10. Doběhla jsem k ní a omluvila se za zpoždění. Autobus akorát přijel a my nastoupily, zaplatily a sedly si úplně dozadu. Mezitím jsme si povídaly o tom, jaké to dnes bude. Za pár minut jsme byly u Paládia a zamířily si to rovnou do prvního obchodu který jsme viděly. Megan zamířila hned mezi nějaké šaty na dnešní večer a já se šla podívat na boty. Bloudily jsme tam asi 10 minut, dokud jsme si něco nevybraly. Takhle jsme po obchodech běhaly asi 30 minut. Klasika. Pak jsme zašly na kafe. Tam jsme si povídaly o klucích atd. Megan je takový styl holky, že má skoro každý měsíc jiného kluka, někdy se jí divím, ale mám ji ráda takovou jaká je. Já jsem zase takový typ, co má kluka na hrozně dlouhou dobu a nejsem prostě na sex na jednu noc nebo něco takového. Jsem prostě citlivá holka, která se i dost často bojí zamilovat, vzhledem k dnešním klukům, kterým jde jen o jedno. Nakonec jsme si tam daly i jídlo a poté šly ke mně domů se pomalu připravovat. Šla jsem se pomalu osprchovat a Megan zatím připravila naše věci, líčidla atd. Vysprchovala jsem se a prohodila jsem se s Megan. Šla jsem si vyžehlit vlasy a nalíčit se a poté i Megan. Vzala jsem si své černé šaty které měly výkroj na zádech a malý výstřih a k tomu nové černé boty na podpatcích. Megan měla tmavě modré šaty s větším výstřihem a černé lodičky. Když už jsme byly nachystané, vyšly jsme z domu a měly jsme sraz s přáteli u klubu.
---Takže ahoj, tohle je asi můj 2. příběh tak doufám, že se vám bude trochu líbit. :D Ten 1. už u mě nenajdete, protože jsem ho psala asi 2 roky zpět, a psala jsem celkem kraviny. Tahle 1. část bude asi o ničem, ale je to takové uvedení do děje. Od příští části čekejte už nějakou zápletku:). Pokud se vám po čase bude fan fikce líbit, budu ráda když ji někde sdílíte nebo pošlete Vadimovi, pro kterého to je vlastně věnované.:). Tak se uvidíme zase u další části.---
ČTEŠ
TOUHA - FanFiction w/VADAK
FanfictionPříběh vypráví o dívce jménem Kate Evans (16) a klukovi jménem Vadim Tkachenko (18), kteří se setkají na jedné párty. Začnou být tzv. kamarádi s výhodami. Kate ale bude k Vadimovi cítit něco jiného. Pro Vadima to bude pouze TOUHA.