Venované Antike :* za to že si mala narodky, tak všetko naj :)
Neviem ako sa vám mám poďakovať :O Ste geniálni. Ja vás proste milujem.:* Dokázali ste to! Dali ste 1,444 reads 133 votes a 35 kentov :**** milujem vás <3 Počujete ? Milujem ..za to je aj dobre dlhá časť :*
* Z pohľadu Caitlin *
Konkrétne sedím ma posteli a pozerám do blba. Justin na tom neni o nič lepšie. Asi rozmýšľa. Preniesla som pohľad na jeho dokonalú tvár a skúmala ju. Mal tam pár nedostatkov...znamienok :D Ale na ňom to nevadí, on je aj tak dokonalý. Zrazu sa mi pozrel do očí a ja som uhla pohľadom.
,,Cait, mám nápad." povedal tak trochu potichu.
,,Aký?" spýtala som sa trochu hlasnejšie, ako on pred chvíľou.
,,Musíme utiecť" tak toto zašepkal už úplne.
Vôbec ma to neprekvapilo, a iba som sa nad tým pousmiala. Chlapčekovi to začína myslieť. Aj ja som už nad tým rozmýšľala a je čas to uskutočniť.
,,Prečo sa smeješ ?!" potichu ma okríkol Justin.
,,Začína ti to myslieť" povedala som a zaškerila sa. Dostala som úplne mega nápad.
,,Mám nápad.....sleduj" mrkla som na neho a postavila sa z postele.
Prešla som ku mrežiam a este raz sa pozrela na Justina.
,,Nie môj zadok, ale toto..." zasmiala som sa a začala. Len nechápavo pozeral.
Toto mi naozaj treba a mám taký dobrý plan že snáď mi to...no teda nám to pomôže pri úteku :D
,,Hej ....prosím vás poďte sem." mierne som zakričala na strážnika. Hmm dnes to je teda sympaťák. Ten by sa balil. Ale čo to trepem ?! Preboha !!!
,,Čo zasa chceš ?!" vystekol na mňa.
Áno zase stále ich otravujem, ale to som ja no čo.
,,No mmm ako to povedať. Viete je mi to strašne trápne ale ja ...no ...mmm..". " Už sa do boha vykokci" skričal po mne.
,,Ok...tak na rovinu, no mám krámy a no veď viete...a ja ...no ...ehm...nemám vložku." dosť hamblivo som povedala.
,,Ježiši tie ženské veci" povzdychol si. ,,Ale mi tu žiadne nemáme." povedal zúfalo. ,,No ale v obchode majú." zatiahla som nevinne.
,,Josh, pod sem!" zakričal na nejakého strážnika vedľa. Ten hneď došiel a začali sa tam rozprávať.
,,Čo je ?" spýtal sa ten Josh.
,,No Owneale má no...krámy a potrebuje vložku."
Pozrela som sa na Justina a ten tam skoro vybuchol smiechom. Len tak tak sa mu to darilo vydržať.
,,No tak bež kupit" povedal mu jeden.
,,A tebe jebe?! Akože ako budem vyzerať, že chlap ide do obchodu si kúpiť vložky lebo mu v neskorom veku začali krámy? Ako čo si o mne pomyslia ? Ha ?"
,,No to ja nwm ale ja ti ich kúpiť nejdem...na to zabudni."
,,Ale niekto musí ísť " povedal mu ten prvý.
,,Tak pošli Owneale."
,,Ako tebe už načisto drbe. Šak je vo väzaní ty kokotko, šak rozmýšľaj more niekedy. Pomohlo by ti to."
,,Ale kurva George šak nepôjde sama ale so mnou."
,,Nie ty pôjdeš sám."
,,Ale ja nwm aké a akej značky a.vsetky chujoviny okolo...veď vieš kurva." bol bezmocní.
ČTEŠ
Be free :$
FanfictionDvaja väzni....rovnaký osud.....sú zlý. Zažili totiž v detstve veci, aké len tak hocikto nezažije. Dokážu aj napriek tomu nemilosrdní vrahovia milovať ??