"Ah lanet olsun yine pazartesi ve yine okul ! ." Yatağımdan söylene söylene kalktım . Normal de okula gitmeye bayılırım . Okulu sevdiğim için değil , arkadaşlarımla eğleniyorum . Artık okuldan nefret ediyorum . Her sabah onun yüzünü görmekten nefret ediyorum . Saate baktığımda ilk derse 17 dakikam kalmıştı , hazırlanmam lazımdı ama umrumda değildi . Odamın kapısı çalınınca hemen o güzel sesimle "geeğğl" diye bağırdım . İçeri annem girdi . "Prenses yine servisi kaçırdın yürüyerek git bari." diyince gözlerimi devirip "yinemi lanet olsun !!!!" diye evin içinde söylenerek aşağıya indim . Okula gitmek için kıyafetlerimi giyinmem lazımdı . Benim tercihimi sorarsanız kesinlikle pijamalarım . Evet okula pijamayla gidersem tam bir fiyasko yaşanırdı o yüzden okul üniformalarımı giyinecektim . Kısa eteğim , beyaz diz üstü çoraplarım , beyaz gömleğimle baya taş gibiyim kendi kendime "Allahım bu ne güzellik akşam yemeğe çıkalımmı fıstık". Evet evet şaşırmayın kendimi akşam yemeğine çıkarıyorum . Annemin bağırmasıyla irkildim " Masaaaal , kız hadi okula git" . Ah annem işte hep aynı bi prensesim der , bi goril der 😒 . Hemen saçlarımı tepeden at kuyruğu yapıp çantamı aldım . Anneme bağırdım "Anne ben çıkıyorum . Akşam kızlarla dışardayım beni beklemee ." Annem benim akşam dışarıya çıkmama sinir olur . O yüzden hemen kapıyı açıp çıktım . Okula doğru yürümeye başladım . Çantamın ön cebinden dolaşmış kulaklığımı çıkarıp telefonuma taktım . En sevdiğim şarkı olan "Sancak-Gözümden düştüğün an" . Allahım bu şarkıya ölüyorum ya . Kulaklığımı takıp yürümeye başladım . Ta ki muz kabuğuna basıp yere yapışana kadar . Ya hangi salak yere muz kabuğu atar ki ? Neyse ki sokakta kimse yoktu görmedi diyecektim ki tam bi genç erkek yanıma koşarak geldi . "Bişeyin varmı , iyimisin , canın acıyomu ? Valla taramalı tüfek gibi konuştu . "Teşekkür ederim bişeyim yok " dedim . Kalktım yerden üzerimi silkeledim . Tam yoluma devam edecektim ki "Pardon , adınız ne acaba ? ". Şu an çocuk bana yazıyo fena derecede . "Masal" dedim şiddetle . "Bende Doruk , memnun oldum dedi . Gülümsedim yoluma devam ettim . O arada telefonum çaldı.
-Kanki nerdesin neler oldu bilemezsin .
+Lan dur kızım sakin ol noldu ??
-Betül e fena daldılar kanki çabuk koş yetiş!!
Telefonu yüzüme kapadı şerefsiz . Bu salakta Melis tam 12 yıllık arkadaşım . Bi dakika Betülü mü dövmüşler ? Oha ! "Hay amk !!!!!" diyerek söylendim ve hızlanarak okula koşmaya başladım . Okula geldiğimde Melis i müdür odasının kapısında beklerken gördüm . Yanına koştum ve " Noldu lan " diye bağırdım . Melis " Sakin ol kızım bizim şu sarı yelloz Betül e sardı baya kafa göz daldı " dedi . "Abi siz malmısınız. Lan elini kaldırıp vuramadınmı" dedim büyük bir sinirle . Betül kapıdan çıktı , pek bişey olmamıştı suratına . Sadece dudağı kanamıştı . Yanına gittim . "Masal konuşmak istemiyorum " dedi . Fazla üzgün olduğunu görünce pek bişey diyemedim "peki" diyebildim sadece . Tenefüs olduğu için bahçeye indik . Of salaklar orda oturuyo yine. Tolga ya bakarak "Arizona kertenkelesi " diyerek söylendim .Tolga kim diyecek olursanız eski sevgilim olur kendisi . Çok güzel bi birlikteliğimiz vardı fakat bunu kendisi bozdu . Ayrıldık . Ben eskiden gerçekten kendime çok özen gösterirdim . Sabahları saçlarımı düzleştirmeden asla evden çıkmazdım . Ama ayrılınca her şey değişti . Artık kendine bakmayan salağın teki oldum . Ders zili çalınca sınıfa çıktık . Geçip yerime oturdum . Her zaman olduğu gibi uyuyacaktım . Ders biyoloji . Bu hocadan nefret ediyorum . Sınıfa girer girmez evet arkadaşlar sözlü olacaksınız dedi . Ben o arada " hay senin ebeni.. " . Hoca listeden gidelim dedi . Lanet olsun ki listenin başında ben vardım . "Masal burdamı ?" Dedi hoca . En köşeden Tolga bağırdı "Hocam burda ama olmasaydı keşke " dedi . Tolga bana düşman oldu artık . Hala seviyomusun diyecek olursanız ise evet hala seviyorum . "Evet hocam burdayım " dedim. Neyse işte hoca sorular falan soruyo ama ben tabi cevap veremiyorum . Çünkü dersleri dinlemiyorum . Hoca " otur Masal 10 " dedi . Oturdum " evet gençler 10 almamın şerefiyle bugün çaylar benden" diye bağırdım sınıfa . Ardından zil çaldı ve hemen dışarı çıktım . Arkamdan Tolga geldi ve kulağıma " bizi çok özledim" diye fısıldadı. Ayaklarımı kaldırıp "seni hala çok seviyorum" dedim . Biz sevgili değiliz ama birbirimize deli gibi aşığız . Unutmak zorundayım . Tolga yı unutup yeni bir hayat kurmam lazım ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudumuzu Astık
Teen FictionSevmek nedir bilirmisin dediler . Geceleri fotoğrafıyla uyumak sevgiye dahilse evet biliyorum dedim . Asla sevmeyeceğim ve asla umudumu bir daha asmayacağım ..