Keyifli okumalar!
6 YIL ÖNCE...
Nil Adrasan
Havalar artık soğumaya başlamış, kış iyiden iyiye soğuk yüzünü göstermeye başlamıştı. Keşke üstüme daha kalın bir şeyler giyseydim diye düşündüm. Üstümde ki palto pek ısıtmıyordu çünkü. Hızlı adımlarla eve doğru yürüyordum, bir an önce eve yetişmeliydim çünkü yağmur yağabilirdi. Evime giden en kısa yol olacağını düşündüğüm ara sokağa girdim. Aslında böyle yerler ürkütücüydü ama umurumda da değildi.
"Heyy, güzellik?" Ses arkamdan geliyordu. Aldırmadım ve duymamazlıktan geldim.
"Hey? Bu saatte burada ne yapıyorsun bebeğim? Nereye böyle hızlı hızlı?" En sonunda dayanamdım ve arkamı dönüp;
"Cehenneme." diye bağırdım.
Bunun üzerine;
"Uuu demek o kadar ateşlisin ha?" dedi ve güldü. Ah ne kadar da aptal!
"Ateşli olan insanların cehenneme gittiğini bilmiyordum." dedim ve önüme dönerek yürümeye başladım. Başıma bela açmak istemiyordum bir an önce evime gitmek istiyordum. Ama peşimi bırakmayacağını da biliyordum. Duyduğum kadarıyla arkamdan geliyordu. Ben daha da hızlı yürümeye başlamıştım ki aniden kolumdan tutup duvara yapıştırdı.
"Nereye gittiğini sanıyorsun hayatım." dedi ve koklamaya başladı. Saçlarımı ellerine aldı ve baştan aşağı koklamaya başladı. Boynuma indiğinde kafasını geriye attı ve garip garip bakarak;
"Toprak mı? Neden toprak kokuyorsun?" dedi.
"Seni ilgilendirmez. Bırak beni gitmek istiyorum."
"Olmaz bebeğim bırakmam. Önce neden toprak koktuğunu söyle. Belki bırakım hı?" dedi sırıtarak.
"Ahh bırak beni diyorum ve neden toprak koktuğum seni hiç ilgilendirmez! Rahat bırak beni." diye bağırdım ve kendimi kurtarmaya çalıştım. Ne kadar tepinirsem tepineyim kendimi kurtaramıyordum. Bana sinirlenerek;
"İyi halden anlamıyorsun cici kız. O zaman bizde zoru kullanırız ha?" dedi ve boynuma gömüldü. Cidden kafayı boynuma gömüp öpmeye başladı.
"Bırak beni seni adi." diyerek çığlık atmaya başladım.
"Ne yapıyorsun sen?"
Ah şükürler olsun burada birileri daha varmış! Ama durun bir dakika bu bir kız sesi! Sapık herif sakince arkasını döndü. Baştan aşağı simsiyah giyinen kızı süzdü."Vay, bugün şanslı günümdeyim ha! Seksi kızlar etrafımda." dedi pis pis sırıtarak.
Kız ise kendinden emin adımlarla adama doğru yaklaştı. Ve ben daha ne olduğunu anlayamadan adamın yüzüne sert bir yumruk geçirdi. Yumruğun etkisiyle sarsılan adam, ağzındaki kanı sildi ve bu sefer sinirlenerek kıza vurmaya çalıştı ama başarısız oldu. Kız kendini yana çekerek adamın vuruşundan kaçtı. Hızını alamayıp adama bir tane daha patlattı! Bu kız benim kahramanım!
"Bana bak pislik, defol git buradan. Yoksa seni ölesiye döverim" dedi. Adam iyice sinirlendi. Ve tekrar ağzını açıp bir şeyler söylemek üzereydi ki bu sefer bir ayak sesi duyuldu.
"Bensiz eğlence mi var yoksa? Ama alınırım Mina!"
Gelen uzun boylu, o da kız gibi siyahlara bürünmüş bir erkekti.
"Aman ne eğlence sorma. Bu pislik herif kızı sıkıştırmış taciz etmeye çalışıyordu."
Genç adam, önce bana ardından pislik herife baktı. Bense duvara sinmiş nasıl bir şey döndüğünü çözmeye çalışıyordum. Sahiden nasıl bir ortamın içine düşmüştüm ben! Önce sapık bir herif bana taciz etmeye kalkıştı, sonra bu çete gibi (!) olan insanlar bana yardım ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE VAR MISIN? (Tamamlandı)
Teen FictionNOT: Bölümler baştan sona düzenlenmiştir. Ana hikayeye bağlı kalıp diğer kısımların birçok yeri değişmiştir. Kitabı daha önceden okuyanların, baştan okuması gerekir. *** "Hayat bazen kaybettiğin yerden başlar." Nil ve Doruk karşılaştıkları zaman pe...