📱♪§÷§Azt előre leszögezném, hogy nem vok nagy Magcon szakértő. Mindent amit tudok egy barátnőmtől tudok.§÷§♪📱
május 1.
Arra keltem, hogy valaki ír. Megnéztem és ki hitte volna? Christie írt.
Christiee💜: Cs. Atjossz?
Mrs.Lowe😂: Jaja!
Christiee💜: Cool! Keresek vmi kekszet v vmit. Te hozz NUTELLAT😍😍😍 Ma csajszis napot tartunk. Filmezunk, NUTELLAT😍 zabalunk es csorgatjuk a nyalunk a Magcon utan😂😂
Mrs.Lowe😂: Mi az a Magcon?
Christiee💜: Looool! Ugye ez csak vicc volt?
Mrs.Lowe😂: Nyem.
Christiee💜 megváltoztatta a nevét erre: Mrs.Rowland😍❤
Mrs.Rowland😍❤: A Magcon😍 egy uj fiubanda. Naon joooo! Nekem kedvencem a Hunter Rowland😍😍😍😍
Mrs.Lowe😂: A meg ki a kutyam tokenek a szomszedja?😂😂😂
Mrs.Rowland😍❤: A kedvencem a Magconbol?😂 Badum tshhh!😂😂😂😂
Mrs.Lowe😂: Lol😂😂😂 Na kuggye a gyormekro kepet.
Mrs.Rowland😍❤ képüzenetet küldött önnek.
Mrs.Lowe😂: Nem nez ki rosszu😂
Mrs.Rowland😍❤: Sztem kuwa jol nez kiiii😍😍😍😂
Mrs.Lowe😂: Na mek(lool! Mi vok en, kecske?😂) keszulodni majd indulok. Cs!
Mrs.Rowland😍❤: Cs!Gyors elkészültem és már indultam is egy NUTELLÁVAL😍 és a telómmal Christiehez.
Mikor odaértem becsengettem és Christie nyitott ajtót.
-Nah meggyüttem.-mondtam.
-Gyereee! Mutatok képet az egész Magconról majd nézünk róluk vidiket!♪♦2 csodás órával később♦♪
-Naaa? Mit gondolsz a Magconról?
-Ez a kérdés hülyeség! Szerintem te is tudod a válaszomat!
-Igazad van. Ki a kedvenced?
-Na aztat még nem tudom.
-Az szar. Te hallod! Hamarosan lesz egy koncertjük Paris-ban az Európai turnéjuk miatt. Elmegyünk?
-Jaja! Ki nem hagynám.
♪♦1 héttel késöbb♦♪
Ahh. Suli. Pfhujj. Na mind1. Gyors felvettem egy fekete polót amin volt egy nagy fehér hippie logó, egy barack színű csőfarmert, fekete tornacipőt, egy kis smink és már indultam is. Felkaptam a konyhapultról az uzsim és kiléptem az ajtón. Ráléptem a PennyBoard-omra és mentem is a suliba.
A suli előtt Christie és Max. Megöleltem Christiet, adtam egy gyors csókot Max-nek és mentünk is a termünkbe.
-Mivel kezdünk?-kérdeztem Christie-t mivel mellette ülök.
-Ha jól t'om akkor ofő.
-Ahh. Az jó. Telőzni fogok. Am Christie. Mondhatok egy titkot?
-LB-d vagyok. Még szép.
-Gyere a titkos helyre.-megse várva a válaszát magamután húztam.
-Na mond.
-Szóal. Az a helyzet, hogy anyáék nem engedtek el a koncertre...
-Azt ne mond, hogy egyedül kell taliznom a Magconnal!
-Végig mondhatnám?
-Persze.
-Azt kell mondanom a szüleimnek, hogy Max-nél leszek és csak akkor hiszik el, ha te is ezt mondod mivel benned megbíznak, de Max-ben nem. Vele már hétvégén lerendeztem a dolgot. Megtennéd, hogy hazudsz a szüleimnek?
-Hazudjak Rob bácsinak és Awa(van ilyen FRANCIA név) néninek? Neem! Így is nehezen kaptam meg azt a bizalmat amit felém nyújtanak!
-Jeles tanuló vagy, kedves mindenkivel, még szűz, nem volt egy fiúd se és születésünk óta ismerjük egymást. Nem volt olyan nehéz megszerezned. Oh! És plusszba. Unokatesóm vagy!
-Ehh... Jó. Hazudok neked. De, ha lebukunk megmondod az igazságot.
-Jó.♪♦*otthon*♦♪
-Megjöttem!-kiáltottam. Nem jött válasz így gondoltam még dolgoznak. Gyors felmentem a szobámba, lenyót írtam, olvastam majd egyszer csak azt hallom, hogy kopognak az... ablakon??? Kinyitottam és Max volt lent.
-Beengedsz?
-Hmm. Még átgondolom. Nem!-nevettem fel.-Na jó. Megyek.Gyors beengedtem Max-et és mentünk is fel a szobámba.
♪♦*fél órával késöbb*♦♪
-Olive! Megjöttünk! És hoztunk egy ajit!-én gyors lerohantam anyuékhoz nemtörődve azzal, hogy Max még fent van.
-Itt vagyok!-lihegtem.
-Apáddal rájöttünk, hogy tényleg nagyon szeretnél menni erre a koncertre. És mivel hamarosn lesz neked is és Christie-nek is a 15. születésnapotok ezért kaptok tőlünk 2 V.I.P. jegyet a koncertre.
-Mi???? Csak álmodok! Tuti, hogy álmodok! V.I.P. jegy?
-Nos. A jegy a Londoni koncertre szól. Tehát lehetséges, hogy egy hónapig ott lesztek a nagynénéteknél Lodonban.
-JÉZUSOOOM!-kiabáltam.-Oh tényleg. Most jutott eszembe, hogy Max még fent van. Én felmegyek és mégegyszer köszi a jegyet!|♥|Sziasztok! Megjöttem a Jóba vagyok a Magconnal!!! első részét. Nadjából másfélhónapja dolgoztam rajta, de kész lett. Remélem tetszik! Puszi, Szofi|♥|
YOU ARE READING
Jóban vagyok a Magconnal!!!
FanfictionOlive Lowe egy normális 15 éves lány. Van egy legjobb barátnője, Christie és egy barátja, Max. Normális élete van. Aha. Nagyon. Addig lesz ilyen normális míg barátosnéje megnem mutatja neki a Magcont. Olivenak megtetszik a fiúbanda és eltervezik, ho...