Ikke god nok

5 0 0
                                    

Det var mandag og idag skulle jeg ride Sunshine og Las. Jeg gik ud på folden, og skulle hente Las, for han skulle ride først.
- EJ MOR OG FAR FOLDEN ER JO HELT MUDRET! Man kan jo ikke komme til uden at ødelægge sine sko! Omg!
Så kom min far og tog las ud af folden imens han vendte øjne. Han var igang med et projekt til sit arbejde, som be meget vigtigt. Jeg orkede ikke at strigle så jeg tog sadlen op på Las' ryg og spændte og så gav jeg ham hovedtøj på.
Jeg skridtede varm i 2 minutter, for det er pisse kedeligt.
Så travede vi og vi tog en lille cavaletti.
Så kom vi frem i galop og sprang alle de høje som 120cm, 130cm, 140cm, 145 cm.
Las var god nok. Men ikke god nok til DM. Min mor og far vil gerne have at jeg deltager, så der er nogle flere der ser nogle af vores heste, så de måske vil købe en af dem.
Så gjorde jeg det samme med Sunshine, vi sprang bare højdespring for det er det jeg skal starte på hende.
Først 90cm fejlfri første forsøg.
120cm fejlfri første forsøg.
130cm fejlfri første forsøg.
140cm fejlfri første forsøg.
150cm fejlfri første forsøg
160cm fejlfri andet forsøg.
165cm fejlfri andet forsøg.
170 fejlfri tredje forsøg.
175 fejlfri første forsøg.

Hun var god. Men heller ikke god nok til DM. Hun skulle have sprunget alle fejlfrit hvis vi skulle kunne vinde.

Den hvide HoppeWhere stories live. Discover now