Miluju moře, ten pohled na tu nádhernou pláž a azurové moře mě naplňuje energii.
Rozběhl jsem se proti němu, už jsem byl skoro ve vode..! V tom na mě začala máma volat: ,,Martine! Martine! Vstávej! Přijdeš pozdě...”A je to tady, ten příšerný den který mě strašil celé dva měsíce prázdnin, ano, je to první školní den.
Ale celkem se už těším na kámoše, celý prázdniny jsem procestoval, tak zas budu 10 měsíců doma, no co...
__________________________________________________________________
Kovy:
Těším se do školy, snad to bude lepší než na tý minulý, nebyl jsem tam se všemi zrovna velký kamarád, tak to třeba teď, na té nové bude lepší!
***
(Ve škole)
„Páni! Ta škola je tu jako bludiště” porozhledl jsem se.
„AU!” zakřičel jsem když do mě silou vrazil arogantní frajírek s Blond vyčesanými vlasy.
„Jsi snad slepý?" Vyšlo omylem že mě, fakt jsem si nechtěl hned první den dělat nepřátele.,,A ty hluchý? Řval jsem na tebe ať mi uhneš" Odpověděl mi, ne zrovna milým hlasem než odešel.
__________________________________________________________________
Martin:
„...Bože, nějakej novej asi.
Možná jsem neměl být tak hnusný, vypadal celkem jako fajn kámoš." Vyprávěl jsem Davidovi, mýmu Best.,,To je poprvé co tě slyším pochybovat o tom co jsi řekl, ze ty ses zamiloval? Ale doufám že ne do něj" Rozesmál se David
,,Toho se nemusíš bát, ale máš pravdu, jedná by tu byla."
,,Tak o koho jde?" Vyzvídal David.
,,Nicoll, z vedlejší třídy..." zčervenal jsem
,,Ouu, ale o tu se snaží i Ondřej, a ten ti rozbije hubu až se to dozví!" Připomínal mi
,,Ani mi to neříkej, vím to, ale nemůžu si pomoct!"
,,Tak to ti rozumím" řekl těsně před tím, než ten novej vešel do třídy.
Sedl si do první lavice před učitele, protože jinde nemel místo... Samozřejmě se mu všichni začli posmívat že je šprt, tak mi ho začalo být líto. Zastal bych se ho, ale ještě to nebylo tak hrozný, navíc by na mě všichni čuměli jestli jsem debil nebo co, že se zastávám nováčka... No jo, školní život je krutej!
__________________________________________________________________Po asi 10 minutovém hledání svoji třídy, jsem ji konečně našel!
Heureka!
Jenže jediné místo bylo v první lavici před stolem učitele, hned když jsem si sedl, jsem zjistil proc tam bylo volné místo.
Celá třída po mě začala házet papírky, a řvát na mě, že jsem šprt!
Nebylo to nic příjemného, ale všimnul jsem si že jediný kdo se nesmál, a litostivě se na mě díval, byl ten blonďák. Na chodbě mi připadal nafoukaný, teď už ani tak ne.Po pár minutách když už jsem měl chuť jim něco říct, vešel do třídy učitel, vypadal sympaticky, a šlo vidět že i třída ho má moc ráda.
,,Víte že vás mám rád, ale musím vás přesadit, a nezkoušejte odmlouvat protože na mě to neplatí, já vás znám!" Řekl učitel s úsměvem
,,Andrea určitě nebude sedět s Monikou, takže Andrea půjde k Filipovi, Dominik ke Kláře, Alexandra k Adamovi, a Zuzka k Davidovi místo pana Careva, který se přesune sem, do druhé lavice a k němu si přisedne nový žák, Karel Kovář" rozhodl učitel.
Třeba to nebude tak hrozný, aspoň nesedím v první lavici!
,,Sorry, nechtěl jsem do tebe vrazit" ozvalo se šepotem vedle mě.
,,To je dobrý, zapomeň na to" odpověděl jsem mu s úsměvem.To by byl takový úvod do příběhu, ano, zatím to není nic moc ale bude to jen a jen lepší (doufám) 😂 ....
Moc se omlouvám za chyby, je mi jen 13 a snažím se aby jich bylo co nejméně, nejlépe žádné..ale ne vždy se to podaří..
Tak ahoj u další části!
ČTEŠ
Kovy a Martin mají holku!
FanfictionJe to můj první příběh tak od toho nečekejte něco extra! je mi jen 13 Navíc to bude spontánní, vůbec nemám představu jak ten příběh bude vypadat takže ho budu vymýšlet průběžně no každopádně to NEBUDE příběh Mavy= Geyove No tak snad se bude líbit...