A je to tady. Dneska odlétáme na Bahamy. Úplně neuvěřitelně se těším, byl to můj sen, který se mi během několika hodin splní.
Dávám si poslední věci do kufru a začínám pomalu panikařit. Nevím co dělat dřív. Jestli si umýt hlavu, dojít si nakoupit, nebo si připravit věci na odlet. Zatím si vyčistím zuby a opláchnu si obličej.Pořád mi přijde, že nestíhám. Už mám zabaleno, uklízený pokoj, byla jsem si dokonce dokoupit poslední věci a časopisy do letadla a pořád mám pocit, že něco nemám, že jsem něco zapomněla. No teď už je to jedno. Již sbalený kufr jsem si snesla dolů do chodby. Sedla jsem si ke stolu a odpočítávala poslední minuty před příjezdem Connora a mamky a odjezdem na letiště. Přemýšlela jsem nad tím, jaké to asi bude se Shawnem. Pořád se s ním nebavím. Jsem naštvaná. Ublížil mi.. ani si neumí představit jak. Chvíli jsem si i říkala, že už ho nechci vidět, ale to bohužel zařídit nedá. Bydlíme spolu. Po pár minutách jsem slyšela nějaké rány. Shawn přišel s obrovským kufrem a netvářil se zrovna nadšeně. U ucha měl telefon a podle jeho chování a hlasu mluvil s některou z jeho holek. Nesmím to řešit, nesmím na to myslet.
Po několika minutách přijel Connor s mamkou. Dali jsme si naše kufry do auta a vyrazili jsme na letiště. Možná bych vám mohla říct, co mám na sobě. Jsou to obyčejné džíny, bílé tričko a modro černá košile. Není to nic extra, ale chci mít něco pohodlného na ten celkem dlouhý let.
Na letišti to proběhlo celkem v pohodě. Kufry už nemáme a čekáme jen na odlet. Connor se Shawnem jsou někde venku a já s mamkou couráme po krámech. Koupila jsem si ještě nějaké prádlo a časopisy a zrovna začali ohlašovat náš odlet a museli jsme jít. Já musím sedět ne Shawnem v 8. řadě a mamka je s Connorem v 23. řadě. To je asi jediná nevýhoda našeho letu sedět se Shawnem. Štve mě už pohled na něj a to jsem s ním ani nemluvila. To bude peklo.
Ahoj 😜
Omlouvám se, že teď vydávám tak málo, ale prostě nestíhám, a proto je dneska jen krátká kapitola. Pokusím se to napravit. Taky bych vás chtěla poprosit o nějaké komentáře,.. co třeba ještě zlepšit a poučit se z nějakých vašich připomínek, popřípadě mi napište, jestli má cenu pokračovat nebo ne.
Vaše Teri 😘
ČTEŠ
Nevlastní bratr
Fiksi RemajaOna je citlivá, hodná a úspěšná holka, on je egoistický, sebevědomý blbeček, změní se kvůli ní?? Může obsahovat vulgarismy a scény 13+ 13.1.2017 - #2 v Teen fikci 2.2.2017 - #1 v Teen fikci 12.8.2016 - 10.2.2017