Doctor Cafe

490 43 5
                                    

Am plecat acasa si am inceput sa stau pe ganduri.Oare sa merg? Daca isi va bate joc de mine?
Nu stiu..mai este timp pana diseara..adica doar o ora?Am mers repede la baie unde am facut rapid o baie iar apoi mi-am luat o rochita de zi alba cu o palma sub fund iar in picioare conversii albi.
M-am fardat putin iar apoi am pornit spre "doctor cafe".Am intrat si l-am vazut pe Jungkook asteptandu-ma la o masa.
Am mers in fata lui si i-am zis:

-Care e subiectul despre care vrei sa vorbim?Dans?Tu?Sau ce?
-Noi.
-Noi?Ce subiect e asta?
-Intai ia loc.
-..dezvolta fraza..
-Noi..tu si eu..prieteni?
-Prieteni suntem..daca mai chemat de asta jur ca plec in momentul acesta..si primesti si o palma.
-Tu..ma vezi doar ca o persoana..normala,nu?
-Logic..ai dificultati?Esti bolnav psihic si nu stiam eu?
-Nu..eu nu pot fi ceva mai mult?
-Baiatu' cred ca acum te inteleg..te-ai indragistit de mine..nu?

Il intreb facand o fata cute (draguta)..hihihi..

-Da.
-Stii ca era doar o gluma nu?
-Nu..eu chiar ..m-am indragostit de tine..din clipa in care ai aparut in fata mea..

M-am uitat tina in ochii lui incercand sa caut sinceritatea.

-Unde e sinceritatea?
-In faptul ca ai un zambet minunat..talentata si de asta imi place de tine,Ioana..

Am inceput sa tremur putin la cuvintele sale..erau primele cuvinte care mi-au placut.
Repede mi-am luat geanta de pe masa si am luat-o la fuga.Am deschis usa si am plecat spre casa mea dar cand sa deschid usa cofetariei o mana ma oprii fortat.
-De ce pleci?Mai am multe de vorbit cu tine..daca vrei renunt la partea de mai devreme dar trebuie sa ne stabilim programul cu dansul.

Am stat 2 secunde pe ganduri si i-am spus printe dinti.

-Putem pleca altundeva?
-De ce?
-Putem?
-Da..dar de ce?

Neraspunzandu-i la intrbare am iesit amandoi pe usa cofetariei.Am mers amandoi incet spre parcul alaturat unde ne-am asezat pe o banca.

-Nu pari chiar o fata rea!
-Ce ai zis?

Il intreb eu ridicand pumnul asupra lui.

-Pari altfel aici fata de la dans.
-Eh..am momentele mele..
-Da..in legatura cu dansul..zic sa repetam dupa repetitiile cu toti.
-Pentru mine e ok..nu altceva de facut mai bun..deci asa ramane.

Am stat doua minute nespunand nimic unul altuia pana cand l-am intebat ceva.

-*ras fals*..de ce crezi ca sunt o fata frumoasa?Acolo in Coreea sunt adolescente foarte dragute..si chiar la dansuri..toate fetele se tin dupa tine..de ce eu?

-...sti?Si eu ma intreb asta..doar stiu ca atunci cand ai aparut nu am vrut sa iti fac raul ci sa ma apropii de tine..ciudat..nu?
-Da..cred ca esti primul baiat care mi-a spus asta..A fost bine pentru prima data..
-Tu..nu esti de acord cu sentimentele mele?Nu-i asa?
-Scuze..sentimentul nu e reciproc..

L-am batut usor pe spate si m-am ridicat in picioare.

-Eu voi pleca acasa..ne vedem maine.
-Stai!E destul de tarziu..nu vrei sa te conduc acasa?
-Nu..e in regula..casa mea e la 40 m de aici..ma descurc..
-Sa mergem!

Jungkook m-a condus pana in pragul usii.

-Mersi!Aa..da..sa iti dau numarul meu de telefon!07....(un numar)
-Multumesc!pai..vise placute..
-Mersi..la fel!

Am intrat in casa si deodata telefonul meu a inceput sa sune.
Era un numar necunoscut.

-Alo?
-Vise placute!
-Jungkook?
-Sa ai grija sa nu patesti ceva..si.. chiar daca tu nu ma simpatizezi asta nu inseamna ca eu nu pot sa o fac..
-Yaa..tu chiar ai inebunit?
-Nu..somn usor!
-Ok..no-noapte buna!

PerfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum