15.

402 28 8
                                    

Imádom, hogy ha össze is veszek Ashtonnal akkor utánna úgyis kibékülünk és kitalálunk valami faszságot amin röhöghetünk. Ez most se volt máshogy. Egészen délutánig elvoltunk az udvaron addig még be nem vezettek minket a cellákba. Tetszett, hogy Luke milyen kis gyengéden fogta a csuklómat.
Egyre jobban azt érzem , hogy nem akarom megdugni még. Azt akarom ,hogy vele perfect legyen. És nem egy mocskos cellába. Ha kell ,két évet várok...vagy többet.
Inkább leszek egy hétig Harry szajhája csak ne kelljen Lukeot bántani. Amugy Ash basztatott vagy fél óráig ,hogy szerelmes vagyok Lukeba. A lópikulát vagyok szerelmes. Sose leszek szerelmes.
Na de ,hogy vissza térjünk a jelenbe. Imádok a cellámba poshadni! Komolyan, olyan mámorító ez a dohos szag, na meg az a minimális fénymennyiség ami beárad...Fantasztikus! Na meg a levegő mennyiség! Hát az a kedvencem. Nem nagyon áramlik itt a levegő. Meg tudnék fulladni. Amit most nem is bánnék. De nem tudom!
Faszom ki van mindennel! Akarom Lukeot! Nagyon! Annyira nagyon ,hogy....Nagyon!!!
Sose akartam ennyire senkit. Mindig csak addig kellet valaki, hogy dugni egy jót de aztán meg hagyjon engem békén! Luke...az más! Ránézek és...a gyomrom görcsbe rándul, elveszek kékségeiben és érzem, hogy nem csak egy dugás erejéig lesz vele dolgom.

-Clifford!-kukucskált be a kis résen...James?

-Mivan Morgan?-köpöm oda neki. Hiába Cal dugó pajtija, attol meg nem igazán szimpatikus.

-Látogatód van! Szóval emeld fel a picsád és Lucas kinyitja neked az ajtót.

Morogtam egyet majd lassan felálltam az ágyamról. Fogalmam sincs ki akar meglátogatni de hát majd meglátom. Egy sípolás jelezte is ,hogy kinyílt az ajtó. Csak Luke van itt, James jó hamar elhúzta a csíkot. Minden cella zárva és a "kucska" lyuk csukva. Szóval most se akadályoz semmi ,hogy megcsókoljam Lukeot. Annyira kívánom azokat a telt, rózsaszínes ajkait. Oda is léptem elé majd a derekát megfogtam. Nem ellenkezett egyáltalán. Karjait a nyakam köré fonta és egyből egymás ajkaira hajoltunk. Annyira jó!

-Menjünk.-Távolodott el majd háttal fordított magának és a kezemre rakta a bilincset. Na jó, Clifford, fog vissza a fantáziád...és a farkad.

Hoztuk most is a látszatot szóval nem féltem a lebukástól. Viszont már a távolról felsimertem ki is jött, hozzám látogatóba.
Szőke haj, kék szem és hát...a vonásaim.

Anya.

Méltat látni a család szégyenét. Hurrá. Luke levette a bilincset majd kissé meglögött. Kissé? Inkább annyira ,hogy majdnem lefejeltem a pultot. Szóval inkabb csak leültem a fülkéhez majd a fülemhez emeltem a kagylót.

-Szia.-köszön.

-Szia.-Motyogtam. Nem akarom látni anyámat.

-Hoztam be ruhád. Az őrök most nézik át.

-Minek?

-Gondolom kényelmesebb lenne ha a saját ruháidat hordanád.

-Ne tegyél úgy mintha hiányoznék.-morogtam. Ne tegyen itt úgy nekem mintha csak egy kollégiumba jöttem volna.

-Ne mondj ilyet!

-Anya! Konkrétan apával a szemembe vágtátok, hogy nem vagyok többé a fiatok! -kezdtem el üvöltözni! Leszarom ,hogy az anyám, leszarom, hogy Luke látja a kiakadásom meg mások. Nem érdekel.

-Michael...

-Ne Michael-özz itt nekem! Ha kijutok innen két èv múlva...elköltözöm otthonról és akkor nem fogja a család szégyene rontani a levegőt.-sziszegtem. Elegem van. Már most. Pedig 5 perce se beszélek anyával.

-Mikey...nem gondoltuk komolyan. Tudod ,hogy én és apád is szeretünk.-hangja megremegett és láttam szemébe csillogni a könnyeket. Nem hat meg.

-Akkor nem épp úgy tűnt.

-Kérlek...

-Nem kell bejönnöd többet elvagyok.-rándítok vállat.

-Ő az őröd?-próbálta terelni a témát. Lukera néztem aki mögöttem állt , a falnak támaszkodva, kereszbe tett kezekkel és felfelé meredő tekintettel. Hogy lehet valaki ennyire szexy?

-Igen.-motyogtam. Kezdek elmerülni Luke látványába. A dühöm is kezd elpárologni ahogy csak nézem ,tökéletes alakját. Jézus Úristen! Miért gondolok ilyeneket?!

-Szerelmes vagy.-jelenti ki.

Na jó. Már az anyám is ezzel jön.

-Nem!-csattantam fel.

-Jólvan. Nem akarsz látni. Megyek is.-nem fog bennem bűntudatot kellteni.

-Szia.

-Szia.-szemében a könnyek csillogtak de ez se hatott meg.

Feláll majd lassan kisétál. Én is felaltam. Luke egyből odajött mögém és megbilincselve elkezd felvezetni a cellámhoz.

...

Marasztaltam. Maradt. Az ölembe ült, smároltunk, megint hagyta ,hogy azt tegyek vele amit akarok. Azt mondta, hogy látja rajtam ,hogy ideges vagyok. Akartam ,hogy megint kényesztethessem. Magamnak nem csináltam jót de neki igen. A hasamba mintha pillangók csapdosnának. Nem értem most se mi ez. Miért érzem ezt? Miért érzem ezt most is, ahogy itt szuszog a mellkasomon és haját bizergálom? Miért érzem ,hogy görcsbe rándul a gyomrom, akárhányszor a szemébe nézek? Miért akarom minden áron, hogy csak velem éljen át szexuális élményt? Miért nem akarom még megfektetni, és miért akarok neki örömet okozni?
Lehet, hogy Harrynek igaza volt? Ashtonnak igaza van? Anyának igaza...van?
A szuszogó Lukera pillantok. Pillái picit megrebegtek, hullámos tincsei az ujjaimra vannak csavarodva, és ajkain egy aprócsa mosoly jelent meg. Ahogy néztem őt...ahogy éreztem ujjaimon selymes haját...ahogy éreztem lélegzet vételeit...a szívem is hevesen kezd verni.

Mi a bánatos kutyagumi van velem?

...

Ezt hivjak szerelemnek, dragam.

Amugy olyan kepet talaltam Lucasrol. Majd bebrunyaltam a rohogestol mikor meglattam.

Mondjuk meg kell hagyni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mondjuk meg kell hagyni...

Jo szoros laba van 😂😂😂
Es jo segge 😳😏😚😍

Colorful Haired Prisoner (MUKE) (SZÜNETEL)Where stories live. Discover now