8

4.3K 130 4
                                    

Sabah yanımda uyuyan kayayla sırıtıp onu öptüm dün akşam çok farklıydı bana aşık olma sorusunu tekrar duymayı bekliyordum ona aşık mıydım belki ama şuan o kadar kolay birşey değildi. Derin bir nefes alıp kollarından kendimi kurtardım basım feci derecede ağrıyordu. Herhalde bir 12 saat uyuduk saat 11 di. O anda yutkundum kaya her zaman saat 8 de ise giderdi.
"Kaya uyan saat 8 oldu"
"Uyu güzelim."
"İşe geç kaldın"
"Uyu Melis yoksa ben seni uyutucam"
"Peki sen bilirsin benden günah gitti."
Geri yattım. 15 dakika sonra gözlerini açtı.
"Melis"
"Kaya"
"Melis"
"Hadi kalk"
"Kalkmak istemiyorum"
"Ama iş para kazanman lazım"
"Param ikimize yeter güzelim hiç merak etme sen"
"Ama ya bebek olursa"
Başını yastıktan kaldırdı hafif kırmızı gözlerini sonuna kadar açtı.
"Bebek?"
"İstemezmisin"
"İsterim özellikle yapım kısmını"
"Kayaa"
"Tamam tamam hemen oğlum için çalışmaya başlamalıyım"
Kalktığı an çığlık attım.
"Yaaa"
"Korkma çalışmaya gidiyorum"
"Hayır o değil sana kaç kere söyledim ben kız istiyorum ilk çocuğum kız olmazsa doğurmam vallaha doğurmam bırakırım sen bakarsın banene ya kız istiyorum"
"Tamam sakin güzelim"
"Hele bir erkek genini aktar bana senle de konuşmam kız verene kadar yatırmam seni yatağa"
Güldü sinirle ona baktım.
"Kızma söz ilk çocuğa özellikle dikkat ile işlem yapıcam ben bu arada siyah mi yoksan koyu lacivert mi tam anlayamadım hangisi güzelim"
"Ne hangisi kaya ya hadi hazırlan işe geç kaldın çok akşam geç kalma almam eve "
"Sen iyice eş triplerine girdin artık aşıksın bana değil mi?"
"Kayaaa yaaa"
"Tamam güzelim seni sıkmıyorum ama aklıma koydum sana kız çocuk vericem"
Bunu demesi ile güldüm benim repligimi bana satıyordu.
"Kayaaa"
Yalancı kızgın sesimi duyunca lavaboya gitti 10 dakika sonra altında duş havlusu ile çıktı.
"Ya sapık git başka yerde duş al burda ben varım kör müsün"
Yanıma yaklaşmasıyla ile yutkundum.
"Aklıma iki güzel laf geldi de ikisi de tam olmuyor güzelim ilki tabi kör oldum lan senin gibi birini gördüm aşktan gözüm kör oldu. İkincisi benim senden başka bir gördüğüm yok hatun nasıl kör olmiyim"
Gülümsedim ona sıkıca sarıldığım an bir anda kendini altında buldum.
"Sen"
Hafifçe gerildim.
"Ben?"
"Kız çocuğunu şuan yapmamamız için bir neden söyle"
Kulağına doğru usulca eğildim onu delirtme gibi bir arzum vardı devamsızlık aldı başını gidiyordu ben devlet üniversitesinden okuyordum hemde mimarlık o kadar kolay birşey hiç değildi.
"Mezun olmadan bebek yapmam"
"Hm hemen hallederim korkma 15 dakikamı alır"
Sırıttı.
"İstemiyorum kendi hakkım ile mezun olmak istiyorum hem daha 1 buçuk dönem var lütfen kaya mezun olduktan sonra bebek istiyorum hiç o şey olmayacak değil farkındayım ama alışma sürecim henüz bitmedi beni kaçırdın farkında mısın birden evlendik evet senden hoşlanıyor ama şuan buna aşk demek için çok zor."
"Biliyorum söz yarın akşam İstanbul'a bilet alcam şirketin ana kolu zaten Ankara'da değil İstanbul'da ama seni oraya pek yollamak istemiyorum hadi işe geç kaldım öğlen molasında orda olayım malum şirket beklemez"
"Biliyorum ama önce üstümden kalk"
"Vallaha o kadar güzel güldün ki kalkasım hiç yok ve güzelim kalkmam için de bir neden söyle "
Sırıtıp ona doğru yaklaşıp nefesimi boynuna değdirdim. Kısık sesli bir küfür saldırıp bana baktı.
"Evet demeni bekliyorum"
Ellerini alıp karnımın üstüne yerleştirdim.
"Burada kız ve erkek iki bebek gormek istiyorsan yapmalısın hele ki yapımları için çalışman çok lazım Kayacık"
Derin bir nefes aldı bana baskı yapan o şey ile derince yutkundum.
"Kaya"
"Sessiz ol 1 dakika daha ver bana"
Bekledim ardından birden dudaklarıma kapanan dudaklar ile şok oldum beni kendine çekip kendin bastırdı o anda dudaklarımdan kısık bir inleme koptu. Öpüşü derinleşip ağzımdan yavaş yavaş boynuma doğru indi yutkundum tamam ondan hoşlanıyordum ama bu çok ayrı bir boyuttaydı. Derin bir nefes alıp verdim.
"Kaya iş"
"Buda iş"
Nefesi boynumu yaladı altımda hissettiğim sıcaklık ile utandım. Derin bir nefes aldım.
"Bebekler için çalışman lazım hadi duşa"
Derin bir nefes aldı.
"Senin ve bebeklerimiz için gidicem"
Yavaşça kalktı ve duşa girdi o girince bende Kaya'nın özel yaptırdığı.
"Ki duvarı kırdı sırf banyo iki tane olsa da aynı odada duş alalım diye hemde 1 günde yaptırmışlardı. Şu sesleri ikisinden de geliyordu yan yana yapmışlardı. Bugün de diğer kısmı bitecekti. Duş hazır olunca girdim işim bitince tıpayı çektim. Giyinip çıktığım an giyinmiş ve hazır bir şekilde duran kaya ile güldüm.
"Gülme bunun acısını ilk gecemize saklıyorum ki bu delilik ile iki güne kadar seni bu hâlinden beraat ettircem güzelce dinlen"
Saçımı öpüp sarıldı. O gidince evde boş boş dolaştım. Eşyaları dizdim banyo tamamen bitmişti ustalar çok fazla çalıştığı için kahveler kekler hazırlattım.
"Çok güzel oldu ustam elinize sağlıklı.
"Ne demek kızım da ayıp olmazsa sana sorcam"
"Ne sorcaksiniz"
"Kocanız ile aranız mi kötü de ayrı banyo tuvalet istediniz"
"Yok ustam ben kızım ya çok esyam var onun da az ben banyoya sığmıyorum diye yaptırıyor aynı yastığa baş koymak kolay yatak bile bazen küçük oluyor heleki yorgan minnacık kalıyor"
Usta dediğime güldü.
"Olsun kızım olsun aynı yastığa baş koyunca herşey hallolur"
"Peki ustam ben sizi yolcu edeyim malum kaya gelcek ona yemek yapayım sabah halsiz çıktı."
Usta güldü ardımdan çıktı evin hizmetlisi temizliği yapıp çıkmıştı. Banyo desen 2 günde çiçek gibi olmuştu.
"Ne yapsam mı Kaya ne sever"
Saat çoktan 6 olmuştu. O sırada aklıma gelen fikir ile sırıttın üstüme triko ince kazak ve siyah taytı giydim gri ceketi giydiğim an hazırdım dışarıya çıktım. Koruma hemen önümde belirdi.
"Melis hanım lütfen içeriye geçin kaya bey 1 2 saate gelecek"
"Beni şirkete götür"
Başıyla aracı işaret etti hızla bindim. Şirkete varır varmaz hepsi önümde siper oldu hızlı hızlı odanın olduğu kata bastı.
"Bizim giriş iznimiz yok efendim sizin için bu kartım var ama tek kart tek kişi iyi günler."
Asansör 1 yazısı ile 14 kata çıktı yükseklikten dolayı midem bulandı.
Kata çıkar çıkmaz geniş bir sekreter masası yaşlı bir amca görmeyi beklemiyordum.
"Hoşgeldin kızım kime baktın"
"Şey Kaya'nın eşiyim ben de onu görmeye geldim"
"İçerde bir dergi için röportaj veriyor 10 dakikaya biter geç otur ne içersin kızım"
"Amca sen zahmet etme sen ne içersin hem onu de "
"Kızım benim işim bu olmaz sen söyle"
Gülümsedim.
"Kahveni nasıl içersin"
"Sade"
Gülümseyip hemen mutfağa girdim kahveleri pişirdim içerde röportaj için 3 kişi vardı bizle birlikte 6 tane kahve yaptım hepsini orta yapmıştım çok içilmez bir kahve değildi bence. Orta da sadece kaya ve Ahmet amca için sade yaptım Ahmet amca zaten orta şekerli içtiklerini önceki röportaj için geldiklerine biliyordu. Kahvelerin ikisini benim ve Ahmet amcanın önüne koyup kapıyı iyi defa tıkladım. Gir komutu ile başımı eğdim. Teknik olarak kayaya ilk kahve servis edişim bu andı. Önce bana sonra elimdeki fincanlara bakıp gülümsedi. Herkese kahve lokum ve suyunu koydukdan sorna odadan çıkmadan önce gelen soru ile durdum.
"Kaya bey eşiniz hiçbir özel yerde görülmedi onu bu kadar gizli tutmanızın nedeni ne"
"Asla paylaşmayı seven bir adam olmadım karımı herkes görmek istiyor ama ben onu tamamen kendime saklamak istiyorum"
"Peki ismi ne"
"Melis"
İsmimi duyunca titredim kapıyı tam açıcakken yeni soru ile döndüm.
"Peki eşinizin en azından bir resmini görsek çok memnun olurduk illaki cüzdanınızda resmi vardır."
"Üzgünüm gösteremem"
Ona öylece bakarken bana doğru yaklaştı.
"Çünkü kalbimde taşımaktadır yeterince güzelken onu o cüzdan parçasına atmak ayıp olur"
Yutkundum adamlar şok içinde bize bakıyordu. Dışarı çıktım 10dakika sonra içeriye girdim. Girmem ile dudaklarımda hissettiğim baskı ile yutkundum.
'kaya hadi eve gidelim"
"Tamam güzelim sen iste yeterki"
Gülümseyip ona sokuldum kucağında aşağıya doğru indiğimde korumalar başlarını eğdiler.
"Oktay al kartını aferim yenge her istediğinde bana sormadan getirin"
Başlarını salladılar.
"Tamam abi"
Araca biner binmez benim araç öne geçti hepimiz eve vardık. Kaya ile eve girince güldüm evde yemek yoktu.
"Kaya ben yemek yapmadım."
"Hmmm "
"Hmm ne kızma lütfen çok halsizdim"
"Tamam tamam pizza siparis ederiz yeriz sorun yok"
Siparişi verdi 15 dakika sonra gelen pizzayı güzelce yedim. Sonra da odaya çıktım.
"Bir gün daha bitti güzelim yakında benim yapcam seni"
"Ben zaten seninim kaya ama şuan erken önce okul sonra yatak"
Ofladi.
"Lisede ve üniversitede de nefret ediyordum okuldan çok haklıymışım."
"İlk ve orta okulu seviyor muydun"
"Evet ilk aşkım ordandı"
"Yaaa beni aldattın mi"
"Hayır Melis ben senin çocukken her zaman birlikte senle eğlenen kayayım sana aşık olmamın en büyük nedeni de ilk ve son aşkım olman oldu."
Dudaklarına yapışık kaldım ve dudaklarımdan su kelimler döküldü.
"Sana aşığım kaya..."

Saf Aşk Serisi₪SAPLANTI₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin