Κεφάλαιο 1

24.9K 246 8
                                    

Ωρα 7 το πρωι και επρεπε να παω στη σχολή. Στο δρόμο συνάντησα ενα υπέροχο ψηλό αντρα να με κοιτάζει απο πανω μέχρι κάτω. Πηγα στην τάξη εκανα μάθημα και οταν βγηκα ηταν ακομα εκεί. Ηρθε κοντα μου, μου εδωσε ενα χαρτακι και έφυγε. Πηγα σπιτι και ανοιξα το χαρτι ηταν ενας αριθμός τηλεφώνου. Τον καλεσα και ακούω μια βαρια καυλωτικη φωνα να λεει το βραδυ στο παρκο θα σε περιμένω. και το έκλεισε. Ειχα αγχος αλλα πηγα να ετοιμαστω ετσι και αλλιως δεν θα αργουσε να βραδιασει. Κατα τις 9 ημιυν ετοιμη και ξεκίνησα φόρεσα ενα μαυρο κοντο φορεμα που ηταν ανοιχτό στο στήθος και μαυρες γόβες. Ειχα βαλει και το καινούργιο σετακι εσωρουχα που ειχα πάρει χθες.

                      Η Ελις ^Εφτασα στο παρκο και ηταν εκει

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Η Ελις ^
Εφτασα στο παρκο και ηταν εκει. Με ειδε, μου χαμογελασε και ηρθε κοντα μου, μιυ επιασε το χερι και με πηγε στο αυτοκίνητο του. Κλειδωσε τις πορτες και με κοιταξε στα μάτια. Αρχισε να μου λεει ποσο ομορφη είμαι και οτι του αρεσω. Ειχα πιασει το νοημα και του ειπα να παμε στα πισω καθίσματα, του αρεσε η ιδεα και πηγαμε. Με εβαλε να καθησω στα πόδια του.. εκει ενιωσα ενα σκληρό μεγαλο "πράγμα".. καυλωσα πολύ.. Σηκώθηκα και έκατσα στα γόνατα του ανοιξα το φερμουάρ και τον εβγαλα έξω.. ηταν μεγαλος και φλεβοδες τον ηθελα μέσα μου.. Αλλα δεν το έκανα.. γιατι Σηκώθηκα εβγαλα το φορεμα και του πηρα μια πιπα που ήμουν σίγουρη οτι θα την θυμοταν για πολύ καιρό.. Ακουγα τα βογκητα του και καυλωνα ακομα πιο πολυ, μόλις τελειωσα τξν πιπα εκατσα παω στον μεγαλο, φλεβοδες και σκληρό πουτσο του. Πονεσα αλλα μαρεσε πάρα πολύ, καυλωνα οποτε μου τον εβαζε ακομα πιο βαθιά.. και τοτς μου ειπα οτι αν το εκανα αυτό και σε αλλους για 2 χρόνια, καθε μηνα θα μου εδινε 2.000 € και θα με γαμαγε.. Το σκέφτηκα και του απάντησα πως θελω να το κανω. Γιατι; Γιατι ειμαι πόρνη και στις πορνες αρεσει το γαμησει..

..............................................
Αυτο το κεφάλαιο ειχε ακατάλληλες λεξεις. Σορρυ αν υπαρχει καποια που θεωρεί οτι δεν θελει να το γραψω απλα δεν μπορω να το περιγράψω πιο καλα.. μερικα πράγματα που έγραψα τα πηρα απο δικες μου εμπειρίες.. Το επομενο κεφάλαιο θα ανέβει αύριο. Φιλιαα

Η πόρνη Onde histórias criam vida. Descubra agora