Vandaag was me moeder jarig. We hebben taart gegeten. Zucht, waarom is iedereen in mijn gezin mooi slank of normaale dikte en ik. Ik ik lijk wel een olifant. Ag Lola doe eens normaal je bent je weer aan het aan stellen... Het valt niet mee net na de middelbare me beste vriendin is er nu niet meer... Sanne , Sanne een schat van een mens toen ze nieuw op school kwam was de klik er ik wist het zij was het zeker weten. Ik wist het zei niet. Maar ik voelde dat we vrienden zouden zijn meer dan vrienden. Ja Sanne en ik zouden beste vrienden zijn voor altijd. Toen ze nog net op school was vertelde ze dat ze paarden had . Paarden !!! Ik was jaloers ik wou al zo lang op paardrijden maar mama en papa hadden nooit door gehad hoe graag ik het wou. Ik had wel vaker dat ik even een sport leuk vond ik ging er op en na aan half jaar niet meer. Zo heb ik op dansen, hockey, turnen en veel meer sporten gezeten. Stiekum hoopte ik dat ik ooit op paardrijden mocht. Langzaam maar zeker kwamen me ouders er achter hoe geweldig ik paarden vond. Ik leerde paardrijden en nu? Nu rij ik op een manege en ga in de wekende na Sanne. Me andere vriendin Anne heb ik niet neer zo veel contact mee. Vanavond eten we patat. Op eens ben ik er klaar mee de tranen stromen over me wangen. Lola wat is er vraagt me tweelingbroer jaap bezord. Niks hoofdpijn... Dat is niet gelogen ik pieker heel veel over school daar word ik letterlijk en viguurlijk ziek van. Morgen paardrijden maar we vieren mw moeders verjaardag met opa en oma. Ik hoop dat ik zondag na Sanne toe kan. Een tijdje later zijn we aan het eten ik zucht diep. Voor ik het weet lig ik in bed. Op na morgen.
JE LEEST
ik en mij paarden wereld
HumorDit boek gaat over het leven van Lola. Lola is een paarden meisje die soms wat problemen heeft met vriendin en school. Soms ziet ze het niet zitten niemand begrijpt haar maar gelukkig heeft ze de paarden nog