Κεφάλαιο 2

23.3K 194 16
                                    

Το επόμενο πρωί ξυπνησα στις 9. Ηταν Σάββατο και δεν ειχα μάθημα.. ξαφνικά ακουω ενα χτύπημα στην πόρτα και αναρωτήθηκα ποιος να ειναξ τετοια ώρα. Εβαλα την ρόμπα και κατέβηκα προς την πόρτα, άνοιξα και τον ειδα να στέκεται εκει με ενα τριαντάφυλλο να με κοιτάει με το υπεροχο χαμόγελο του.Του πρότεινα να περάσει να του φτιάξω καφε. Δέχτηκε, καθησε στο σαλόνι και εγω πήγα να φτιαξω καφέδες. Ετσι οπως ήμουν γυρισμένη και ετοιμαζα τα φλιτζάνια ενιωσα ενα απαλό άγγιγμα στην μέση μου, γύρισα και ηταν αυτός.. νομιζω τον εχω ερωτευτεί;.. Αλλα δεν μπορώ να πω το ιδιο και για αυτόν.. απο οτι φαίνεται θέλει μονο να περνάει καλά.Ετσι οπως πηγαίναμε στον καναπε οπου καθοταν πριν μου ειπε οτι θα ηταν καλύτερα να πηγαίναμε στην κρεβατοκαμαρα μου να ειμαστε πιο άνετα. Τον οδήγησα στο δωμάτιο μου και του εκανε εντύπωση οτι ειχα πολλά περιοδικά μόδας αλλα οχι οποιαδήποτε μοδας.. ειχα περιοδικά του Playboy. Αν και δεν τα είχα ανοίξει ακόμα. Δεν καταλαβα όμως γιατί εμεινε άφωνος.. Καθησαμε στο κρεβάτι και ηρθαμε πιο κοντά, βγάλαμε τα ρουχα μας και ξαπλωσαμε, μπηκε πανω μου και με φιλαγε παντού.. απο πανω μεχρι κάτω.. Με ρώτησε εαν με ειχαν ξανα γλυψει ποτε στο επίμαχο σημείο και του ειπα πως όχι.. Ξαφνιαστηκε αλλα του αρεσε κιόλας.. οταν αρχισε και μου εγλυφε το μουνι αισθανόμουν υπέροχα μεχρι που ηρθε η ωρα να χυσω. Ετρεμα ολόκληρη και εβγαζα ηχους αλλα οχι πονου, ΑΠΌΛΑΥΣΗΣ, μετα από το γλυψιμο μου εβαλε βαθια την πουτσα του και με γαμαγε γρήγορα και δυνατά ένιωθα οτι θα σχιζομουν στα δύο. Το αποκορύφωμα ηταν στο τέλος.. Ανεβηκα πανω του και ενω είσασταν υδρομενοι και κουρασμενοι γαμιομουν μονη μου. Μου ελεγε να σταματήσω και ενω το ελεγε εγω το επερνα μια τελευταία πιπα. Οτα θα εφευγε μου ειπε οτι αυριο στις 7 το απόγευμα να ειμαι έτοιμη για να παμε για φαγητό σε επίσημο εστιατόριο και εγω εγνεψα καταφατικα το κεφάλι μου λες και του έλεγα ναι καυλα μου, πρς φυγει του επιασα τον πουτσο και του ειπα ' Θα τα πουμε αυριο'  ενω του εκλεισα και το μάτι. Αχ αυτος ο άνθρωπος με εχει καταστρέφει, με κανει να ειμαι σκλαβα του, να κανω οτι θέλει αν και.. δεν με ενοχλεί γιατι με ανάβει περισσότερο οταν θελει να κανω οτι μου λέει..Αν και αυτος με θέλει μονο για το πηδημα και για τίποτα άλλο.. Ελπίζω να του αρεσω έστω και λίγο..
            ~Το επόμενο πρωί ~

Η ωρα 2 το μεσημέρι, πολύ κοιμήθηκα και δεν ακουσα και το ξυπνητήρι μου. Ουφφ δεν πειράζει έτσι και αλλιώς Κυριακή είναι σήμερα.. Και είναι και το ραντεβού μου με τον κουκλο.. αχχ εχω σίγουρα ερωτευτεί μαζι του... Το καλο ειναι οτι με πληρώνει πολλά για να γαμιεμαι με τους άλλους τους αγαμητους.. πφφ και δεν τους σηκώνεται κιόλας να πεις οτι προσπαθούν και λίγο.. Σήμερα ελπίζω να παει καλά το ραντεβού μας.. Πρέπει να κανω ένα μπάνιο και μετά να βρω τι θα φορέσω.. Ας τα παρουμε απο την αρχή.. πρώτα μπάνιο,μετα ρουχα και μετα τα υπόλοιπα οπως μακιγιάζ και μαλλιά.. Ξεκινάμε.. Σήμερα θα λουστο με το φρουκτιζ για να μυρίζουν ωραία τα μαλλιά μου και θα κανω μπάνιο με το le petite Marseille για να μοσχοβολαω που λενε στο χωριό... Τωρα πρέπει να στεγνωσω τα μαλλιά και να τα ισιωσω για να ειναι ον φλικ..;)  Ετοιμο το μαλλί και το μακιγιάζ και το φόρεμα που θα βάλω το μονο που θελω ειναι να βρω παπούτσια..
                      Φόρεμα

Η πόρνη Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ