Butterfly?! A fost doar un vis?!

54 2 4
                                    

Hey guys! Ce faceti?M-am gandit sa mai trec si eu pe aici.So...dupa cum vedeti ,nou capitol!!!

"Tatal tau putrezeste-n iad!Tatal tau putrezeste-n iad si doar mama ta este vinovata!!!!"

"Nu! Nu! Nu!  Esti o ticaloasa. Mama nu este cea rea.Tu esti o criminala.Mi-ai omorat tatal!!! Iesi din mintea mea!"

NUUUU! Mama! Mama! 

Deschid ochii,totul era intetosat,ochii parca desi erau inundati in lacrimi puteam sa jur imi ardeau,vedeam totul dublu,capul ma durea ingrozitor.Am coborat din pat,deabia puteam sa ma misc,ameteam dar am reusit sa ajung in bucatarie la mama.

M:-Scumpo ce cauti aici? Ce s-a intamplat?De ce ai coborat din pat? 

Mama se apropie de mine si ma ajuta sa ajung pana la scaun.Deabia puteam sa deschid gura dar dupa cateva incercari am  sa o anunt pe mama.Tot ce am spus a fost "Ai grija de Harry!" dupa care am izbucnit in plans.

M:-Draga,mama ma privea,haide in pat sa te odihnesti,nu trebuie sa te agiti.

L:-Harry,mama,Harry... trebuie sa stiu ca...este bine.

M:-Haide,hai in pat.

Ma opresc,o privesc pe mama.

L:-Vreau sa vorbesc cu Georgia.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~dupa cateva ore~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Georgia era langa patul meu,astepta sa ma trezesc.Puteam jura ca este ea.

Am deschis ochii,acum imi revenisem,cel putin durerea de cap nu mai era atat de rea,dupa ce am clipit de cateva ori am putut sa o vad pe Georgia clar,parca trecuse o vesnicie de cand nu am mai vazut-o.M-a privit,a luat telefonul de la ureche si m-a imbratisat.

L:-Oh...ma s-sufoci...

G:-Tu chiar ...ma priveste o secunda,zambetul dupa fata ei a disparut pentru cateva momente dar reapare...te iubesc!

L:-Nu ne-am mai vazut de ieri...ma uit ciudat la ea.

G:-Da,priveste in jos,de ieri.

L:-Unde este Harry?Este bine?

Se uita la mine dar nu imi raspune.

L:-Georgia,am intrebat unde este Harry.

G:-H-Harry?!

L:-Da,Georgia,iubitul meu,spun eu zambind.

G:-Oh...acel Harry...

L:-Unde este?

G:-Pai...ahm...se uita in sus...a trebuit sa...pai,vezi tu...a plecat ,spune ea tipand.

L:-A plecat?!Unde?Cand se intoarce?

G:-Pai...Lolla,Harry nu se mai intoarce.

Atunci am inceput sa tremur si ochii mi s-au umplut de lacrimi.

Nu pot sa cred,Harry m-a parasit?!Cand,cand s-a intamplat...doar ieri l-am...salvat...nu pot sa cred,mi-a promis ca nu o sa ma paraseasca niciodata.

L:-Georgia vreau sa fiu singura,te rog.

Se ridica de pe scaun,isi ia jacheta si cand ajunge la usa se intoarce,ma priveste dupa care iese.Ma gandeam doar la Harry,nu puteam sa cred ca m-a lasat.In timp ce imi doream ca viata mea sa se termine,acum nimic nu mai conta,am auzit-o pe Georgia spunandu-i mamei "A pomenit ceva de un tip,Ha-Harry.Nu am idee de cine vorbeste,cred ca totul a fost in mintea ei,a mai povestit ceva de o femeie care i-a omorat tatal si a vrut sa ii faca rau iubitului ei,Harry.Probabil ca doctorul avea dreptate cu pierderea de memorie si ca poate sa isi imagineze lucruri,eu nu cunosc niciun Harry,dar i-am spus ca acel Harry a plecat si nu se mai intoarce apoi ea a inceput sa planga.Imi pare asa rau de ea.Eu chiar trebuie sa ajung la o intalnire,o sa ma intorc mai pe seara." dupa care mama a venit in camera.

O noua viata! [IN CURS DE EDITARE]Where stories live. Discover now