Detta har hänt:
Jag omfamnar hennes varma kropp och kysser hennes panna.
- Förresten ha kul med boysen och godnatt! Säger jag och vi skrattar ännu mer.
***************~ I Ogge's drömmar ~
Det var sommarlov. Jag skulle träffa Wilma och vi hade ett helt sommarlov att umgås på. Vi är någon vecka hos mig någon vecka hos henne. Sedan bestämmer vi oss för att åka ut till en stuga hos hennes morfar. Helt borta från omvärlden, inget internet ens.
Vi kommer dit och solen skiner, fin sjöutsikt, Wilma är glad, jag är glad, allt är perfekt, vi ligger på stranden hela dagarna och badar.
Vi bor i en liten stuga helt själva. Allt var så himmla perfekt. Vi ligger och kramas när vi solar, vi kysser varandra när vi badar. Jag matar henne med jordgubbar doppade i choklad. Hon skrattar hela tiden. Livet är underbart.
Det var en eftermiddag vi åt räksallad, vi satt och pratade på bryggan ända tills solen gick ner. Precis innan solen gått ner ställde jag mig upp och...~ Tillbaka till verkligenheten ~
- Hjälp! Hör jag någon skrika och får en smäll av en arm. Sedan kom jag på vem som skrek, Wilma. Jag tittar upp henne.
- Åhh.. Är det bara du, vänta va? Ossie låg ju brevid mig igår. Säger hon och låter förvirrad.
- Men du var ute på promenad väldigt länge, vi letade efter dig jättelänge men vi hittade dig inte. Vi tänkte ringa polisen men vi gick hit innan och här var du. Säger jag-"Åhhh.. Skulle ni ringa till polisen bara för mig? Säger hon
- Bara, du är inget bara, du är mitt allt. Säger jag~ Wilma's perspektiv ~
- .... Du är mitt allt. Säger Ogge och jag ser att han får tårar i ögonen.
Jag kastar mig över honom och kramar honom.
- Du är också mitt allt, även om vi bara varit ihop i en dag.. Jag är så förälskad i dig. Säger jag och han kysser mig med sina mjuka läppar.
- Jag drömde en fantastisk dröm inatt, du var med men det ända jag kommer ihåg är att vi satt på en brygga i solnedgången och jag reste mig upp... Säger Ogge.Men det är exakt samma sak som jag kommer ihåg från min dröm. Plötsligt kommer Omar stormandes in genom dörren och hoppar upp i sägen.
- Haft en rolig natt? Säger Ogge och skrattar
Ossie bara tittar på honom med en trött blick och sedan börjar alla skratta.~ Senare på eftermiddagen ~
Min mobil plingar till.
"Gmn, kommer du hem? Vi ska pynta granen och massa annat.. :*"
Det var mamma som hade skrivit.
"Får jag ta med mig alla okända killar? :D" Skrev jag tillbaka.
Det började redan bli mörkt så vi gick hemåt även om jag inte hade fått svar än.- Vi behöver bära in granen på något vis. Säger mamma
- Chilla, detta tar jag hand om! Säger Ogge lite bossigt och går iväg.
Han lyfter upp granen och går in, det var inget problem för honom.
- Nämen vilken gentleman du har skaffat dig.. Säger mamma
Jag blir generad och tar snabbt upp ljusen som ska sitta i granen. Jag hänger upp en glittrig kula och Felix säger
- It's so sparkly, yeey.Alla skrattar och kvällen är helt perfekt. Plötsligt hör jag singlen från våran telefon.
- Jag svarar! Skriker Oscar
- Nej, jag gör det! Skriker Omar
- Nope, det gör jag! Skriker Felix och dom springer som yra höns till hallen dör telefonen är. Men mamma hinner först att svara ändå.
- Känner ni någon Daff? Frågar mamma
- Dom står här och ser ut som blodhundar! Säger mamma och skrattar.Oscar går fram och tar telefonen och börjar prata med Daff. Felix, Omar och Ossie sätter sig i soffan medans jag och Ogge springer runt och i huset och sätter tomtar lite överallt. När vi kommer ner har mamma fixat fika och killarna har redan glufsat i sig minst fem saker var.
- Grisar! Säger Ogge
- Åhh, snöbollar! Säger jag.Vi sitter vid bordet resten av kvällen och pratar, skrattar och spelar kort.
Sedan på kvällen skjusar hon oss alla till busstationen för dom ska ta nattbussen hem.
- Bussen går om ca 7 minuter, kommer ni snart? Säger mamma
Jag tittar ner i marken och snyftar till lite.
- Nej var inte ledsen, det blir bra! Säger Ogge och alla kramar om mig.
Det kändes bra men jag saknar dom redan. Men som tur är så är det jullov, eller är det inte tur eftersom killarna måste jobba mer då. Jag kramar alla enskillt innan dom åker. Längst Ogge, han ger mig en kyss med sina mjuka läppar och går in i bussen. Jag vinkar lite försiktigt och de vinkar tillbaka.***************
Äntligen klart!;), imorgon ska jag se Believemovie och ex-factor kommer ut+det är sista skoldagen och vi får ha med oss chips och godis och det är 4 dagar kvar till jul! :D.OCH JAG HAR 803 READS OMFG..... TACK SÅ SJUKT MYCKET, VÄRLDENS BÄSTA JULKLAPP :D<3<3<3
Nattmackor// Kajsa
YOU ARE READING
Love is not easy - The Fooo novell
FanfictionFrån första början var The Fooo helt okända för mig, men nu händer saker jag aldrig trodde skulle hända. Några meningar ur kap.2: Han hade på en sig en mössa som täckte hela ansiktet. Precis innan lektionen började tog han av sig möss...