17.

376 30 6
                                    

Hol van?! Hol van Richardson?!? Hol a rákba van!? Viszem le a földszintre Hood mellé. Egy állat az az ember!
Az udvaron meg is leltem majd elkezdem berángatni. A Hoodé melleti cellába viszem és mindenféle finomkodás nélkül belököm oda. Rázárom a cellaajtót és leszarom, hogy itt hörög, ordibál mint egy eszelős! Várjunk...de hisz az!
Aztán neki indultam megkeresni Logent. Ott volt James-szel és az udvaron lévő rabokat figyelték. James előtt nem fogok kiabálni a báttyával . Félre hívom és akkor megtudja milyen a dühös Luke.
Félre is hívtam a nyomorultat ,be az irodámba.

-Mi az Hemmings?-tette keresztbe a kezét. Na ez a nemtörődöm stílusa is kihoz a sodromból. Megragadtam a felsője nyakát és szabályosan a falnak préseltem.-Jézusom! Higgadj le!

-Ne mondd nekem ,hogy higgadjak le, Morgen!-szinte már üvöltök. Olyan mértékbe dühös vagyok.

-Elgurult a gyógyszered,ember!

-Nem, bazdmeg! Hogy hagyhattad ,hogy megverje?!? Te nem vagy normális!-sziszegtem a képébe. Egy hajszál választ el attol, hogy beverjek neki egyet.

-Clifford csak egy semmire kellő! Megérdemelte.

-Te is megérdemelnéd, hogy kiverjem belőled a szuszt is.-ha lehet mégjobban a falhoz paszíroztam.

-Mi lett veled?-nyökögi.

-Csak nem tűröm ezt a fajta viselkedést. Michael is ember és a légynek se tudna ártani. Szóval jobb lesz ha vissza veszel a stílusodból haver!

-Hogy véded már.-gúnyolódik.-"Jaj Michael! Puszi puszi!"-nyafog. Fel is ment bennem a pumpa és nem, hogy a falhoz paszíroztam, felsője nyakájánál emelem fel.-Nyugi van ember!!!

-Kómában fekszik, miattad, mert nem állítottad le azt az állatot! Rádbíztam Michaelt te barom!

-Minek...minek véded?-már kezd fogyni a levegője ezért elengedtem. Le is rogy a földre.

-Sajtért! Most pedig takarodj és ha még egyszer meglátlak Michael közelébe, esküszöm kiverem belőle a szart is. Irwin szerintem már rég megtette volna helyettem is!

-Te nem vagy normális!-ezzel el is hagyta az irodámat.

Kiengedtem a bent tartott levegöt és az izmaim is elernyedtek. Lerogytam az asztalomra. Nem bírom már ezt. Nem bírom ezt a streszt és idegességet. Napok kellenel ahhoz, hogy Mikey felkeljen és ráadásul most az állásom is kockáztattam ezzel, hogy megfenyegettem Logent. Nem érdekel már, csak, hogy Michael felkeljen.

...

Munka után egyből mentem a korházba. Persze nem kelt fel de azért elmondtam neki a napomat. Fura tudom, hogy beszélek neki de talán így hamarabb fel kel. Emlékszek, egyszer zuhanyzáskor énekelt valamit. A hangja fantasztikus és szerintem gitározni is tud. Az ujjai hegye nagyon érdesek. Ez gitározásra utal.
Megnézném egyszer, hogy, hogy gitározik. Amugy az normális, hogy késztetést érzek, hogy megfogjam a kezét? Nem hiszem. De ezzel nem törődve ,remegő kezekkek megfoggam az övét. Vigyázok azért az újjain lévő sebekre. Hüvelykujjammal elkezdem kézfejét cirógatni.

-Csak kelnél már fel.-mosolyogtam.-Tudod Michael...Logen egy vadállat, kezet foghat Richardsonnal. Azt mondta rád, hogy haszontalan vagy, és ,hogy megérdemelted, hogy összevertek. Nem tűrtem. Hisz a légynek se tudnál ártani. Csak tudnám miért balhéztál. De mindegy is, nem olyan fontos ez most. Amugy Irwin meg Hood aggodnak érted. Tok normálisak. Na jó, Calumon látszik a drognak az elvonási tünetei de attol még egész normális. Styles meg olyan furán méreget. Ha felkesz akkor el kell mesélned ,hogy ,hogy is haverkodtál te össze Harold-dal. Amugy nem említettem de nagyon jó hangod van. Nem is tudom miért nem mentél énekesnek. De nekem mennem kell.-engedem el kezét. Nem bírtam ki, hogy ne nyomja egy puszit, hideg ajkaira.

...

Michael Clifford

Érzem és hallom. Érzem finom érintését, hallom ahogy elmeséli nekem a napját. De egyszerűen nem tudok erről jelet adni. Mintha a saját testem rabja lennék. Még a szemhélyam kinyitása is olyan megterhelő. Nem megy. Nem akarom,hogy menjen de képtelen vagyok élet jelet adni. Nincs finom cirógatás de...érzem ahogy ajkai az enyémekhez érnek. Legszívesebben vissza csókolnék de nem tudok.

...

Colorful Haired Prisoner (MUKE) (SZÜNETEL)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang