Çok bilmezdim bende 19 hazirana kadar 19.06.2016 ben içine kapanık biriyim kendimi anlatayamıyınca şiddet uygulayan biri oluyorum ama ilk defa sesini duyunca fotoğrafını görünce sakinleştiğim biri var.İlk defa aşık oldum.Onun gitmesi hayatta isticeğim son şey.Evet o tarihte ne olduğunu anlatıyım ben korku filmi izlemeye bayılırım ama çok korkarım .Gece 3 :00 ve ben uyanığım korkuyorum o saatte iyi geceler yazdım.Cevap alamam diye beklerken İyi geceler cevabını aldım ondan sonra ben korkuyorum yazdım .Korkma ben yanındayım demesi beni bitirdi ondan sonra söyledim artık nasıl hangi cesaretle bilmiyorum ama seni seviyorum yazdım . İlk bi anlamadı nasıl dedi bende arkadaşça falan dedim . Ondan sonra bir şey varsa söyle dedi. Bende söyledim ben seni seviyorum dedim . Bu arada kıpkırmızı olmuştum.Hiç beklemediğim bir cevap aldım . Benimle çıkar mısın ? Dünyadaki en güzel soruydu benim gözümde tabiki evet dedim. Onu çok seviyorum .4 ayımız olacak inşallah bir ömür boyu sürecek ben onunla yaşamak ve yaşlanmak istiyorum .Size tavsiyem duygularınızı belli edin kaybetcek olsanız bile sevdiğiniz kişiyi bir başkasıyla görünce ben sanşımı denedim olmadı dersiniz ben söyleyemedim böyle oldu demek yerine.Aşk dünyanın en güzel duygusu sevin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygularım Ve Ben
RomanceDuygu nedir ? Bazen belli edersin hayal kırıklığı bazense çok güzel bir rüya oluverir.