LORD OF THE BERDEL: AŞİRET KARDEŞLİĞİ

252 1 2
                                    

9 güç berdeli Anadolu'nun köy muhtarlarına, 3 güç berdeli Alevi dedelerine ve bunları kontrol eden, tüm berdellere hükmeden tek berdel ise Adilcan the Sauron'a verildi. Göksel zırtlanı, bu berdelle diğer tüm berdelcileri kontrol edip, onları yozlaştırdı ve gizli eş cinsel fantezileri için kullandı ve onlara ŞEKİLLİ ZIRTLANLAR adını verdi.

Anadolu ve Marmara'nın son ittifak savaşında, Adil'in Kurmanci ordusu tam yenilecek, Göksel ortaya çıktı ve şalvarın altında sakladığı zurnasıyla ittifaka vurmaya başladı. İttifak komutanı İça'yı tek yarrak darbesiyle etkisiz hale getirdi, İça ve kırılmış Diyarbakır dikiş tutmaz bıçağı çeşmenin dibine yığıldı. Bunu gören İça'nın oğlu Çmb, babasının cesedini kurtarmak ( ceset kokuyor ve zart zurt osuruyordu) için Adil'in önüne atladı, ve babasının kırılmış dikiş tutmazını alıp, Adil'in şalvarının ipini kesti. Adil'in dinlenme tesislerinde satılan pişmaniye kadar beyaz ama arası taharetsizlikten yosun tutan götü kabak gibi ortaya çıkınca göksel çok utandı.

İttifak ordusu, savaşı kazanmıştı.  

Aradan tam 1 çağ geçmişti ki, Adil'in tek berdeli, sevimsiz Hobit Zeyd Baggins'in eline geçti. Bu yüzük, Zeyd'e uzun bir ömür ve pala bir bıyık verdi. 

Yıllar sonra, Davut Dağ the Grey, sikini baston yapıp, Hobbit Köyü olan Digor'a geldi. 

Davut Dağ the Grey: Sevgili tokmakçım, Zeyd, o berdeli bana vermezsen senin götünü osurta ossurta sikerim.

Zeyd Baggins: Bak senin babanın tarlasını sikerim, berdeli yükselir diye satmadım, şimdi mi istiyorsun?


Davut Dağ the Grey sinirlenir, sokak lambasından hallice sikini Zeyd'e doğrultur ve der ki; "Sen beni sokaktaki Hadis inkarcısı, akılcı sahtekarlardan mı sandın?". Zeyd, korku içerisinde yüzüğü teslim eder.

Davut Dağ the Grey, haşmetli ve arzulu bir biçimde Zeyd'in yeğeni Emir'e döner ve der ki; "Senin bu sik kafalı amcan berdele baka baka sikini sıvazlar, laf söz olur. Al, bu berdeli  Diyabakır Çeşmigezek'teki Melle Babi'ye götür".


SIRRI SÜREYYA ÖNDER VE MEHDİ EKER GİZLİ EŞ CİNSELDİR.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BERDELLERİN EFENDİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin