17

359 45 2
                                    


EMILY POV

Mu süda tahtis rinnust väljahüpata, sest ma sain sõnumi haigalst, Bella sattus haiglasse. Ma suutnhd oma silmi uskuda, see ei saanud olla võimalik. Mu silmist hakkasid pisarad jooksma ja ma kõndisin Jessist tuimalt mööda. Kapi juurde jõudes viskasin oma õpikud kappi ja tormasin koolimajast välja. See päev ei võinud ka ilusti peale hakata, alati midagi peab juhtuma. Kiirustades ma tormasin kellelegi otsa ning selleks inimeseks osutus muidugi Cam. Kui irooniline.
"Kurat, vaata ette ka kuhu sa tormad? Kas sa oled pime?" lausus ta kurjalt. Ma ei vatsnud midagi, vaid vaikisin.
" Tra, kas sa oled nüüd kurdiks ka jâänud?" kysis ta mõnitavalt. Mul sai villand temast ja tema käitumisest ja ma hakkasin temast mööda minema, kuid järsku tundsin ma haaret oma käe peal. Terve see aeg olen ma hoidnud oma pead all kuna mu meik on laiali ja silmad on punased ning see veel puuduks kui ta hakkaks mind alandama.
"Lase mind lahti, mul on muidki kohti kus hetkel olla ja ma eintaha oma aega sinu oeal raisata." seda lausudes rebisin ma oma käe ära ja hakkasin uuesto jooksma.
Ma otseses mõttes jooksin 6km kuni jõudsin haiglani. Haiglas saadeti mind Bella palati juurde. Palatisse sisse ei lastud, aga teada sain ma seda, et Bella oli sattunud avariisse, mingi auto oli otsa sõitnud. Ma istusin palati taga ja ma aina nutsin ja nutsin kuna Bella oli koomas. Ma tundsin unerammi ja jäin tukkuma.
Ma ärkasin yles järgmisel hommikul, vahet pole, et täna teisipäev on, aga siit haiglastnma enne minema ei lähe kui Bella üles ärkab. Ma panin oma juuksed kiiresse krunni ja suundusin palati akna juurde. Haiglavoodis lamas vaene ja abitu Bella. Bella oli kaetud plajute sidemetega ja see tegi mulle väga haiget. Bella on justkui mu õde janteda selles seisundis on jube näha, miks ma tema asemel ei oleks võinud olla?? see küsimus rändas mu mõtetes päris pikka aega. Ma proovisin silme ette kujutada, kuidas see ónnetus toimus ning mulle tuli ette palju jubedaid pilte mismajasid mind veel rohkem nutma. Järsku tundsin kuidas mu telefon vibreeris mu taskus.
Hallo, Emily kuuleb, kellega ma räägin? proovisin kysisa mitte nuttes.
Kus kuradi kohas sa olnud oled? Ma olen sulle helistanud väheamlt 30 korda ning vahemalt 10 sõnumit saatnud? lausus Cam vihaselt. Ma tahstin talle midagi kurjalt vastu öelda, aga ma ei suutnud, ainukesed sõnad, mis mu suult libisesid olid: Palun tule mulle hauglasse järgi. Peale seda lõpetasin kõne ära. Cam oli mulle veel sõnumeid kirjutanud, aga viimasel neist oli kirjutatud, et ta jõuab 15minuti pärast kohale. Palatisse sisenesid arstid ja olid seal 8 minutit. Väljatulles ytlsid nad, et Bella seisund pole paranenud ning nad helistavad ja annabad kindlasti mulle teada kui midagi muutub. Eile ma andisin ka Bell emale teada, mismjuhtus, aga ta on tööreisil ja ta ei saanud tagasi tulla, aga ma lubasin teda kursis hoida. Ma laäksin lifti ja sõitsin alumisele korrusele. Cam seisis seal ja ma kõndisin ta juurde ning ta haaras mu kallistusse. Seda ma hetkel vamasingi, tema haardes ma tundsin ennazt turvaliselt ja mul ei olnud enam rinnus nii valus kui enne. Mul oli soe olla. Viimaste päevade raames tundub mulle, et Cam hakkab meeldima ,ulle ja ma ei saa neid tundeid alla ka suruda.
"Mul on väga kahju, mis juhtus." lausus ta.
"Lähme kiju, ma teen sulle rahustavat teed ja siis mine maga ja puhka end välja.". Selline Cam o  yks mu lemmikudest, kui ta on hooliv. Kui see just mingi teesklus pole. Autosõit möödus üllatavlt kiiretsi, aga mu mõtted tiirlesid ümber Bella. Kui me koju jõudsime, astusin ma sõnagi lausumata autost välja ja suundusin otsejoones oma tuppa. Panin selga oma magamisriided ja läksin voodisse. 5 minuti pärast kuulsin oma toa ukse avanemist ja sisse astus Cam. Ta tegi mulle rohelist teed ja asetas selle minu öökapi peale. Peale seda kõndis ta mu toast välja. Mul oli isegi natukene hea meel, et ta minema läks kuna see tähendas, et ma saan rahus mòelda oma mõtteid. Kui ma tee ära jõin, mässisin ma end teki sisse ja sulgesin silmad. Ma kuulsin kui toauks avanes ning kuna Cami emat polnud kodus, siis ma teadsin et see oli Cam. Ta tuli u voodi ette ja asetas mulle suudluse otsaette.
"Ma si saa magada, kas sa palun tuleksid mu juurde?" küsisin Camilt. Cameroni näole tekkis naeratus ja ta noogutas. Ta võttis omal pluusi seljast ja puges mu voodisse. Ta võttis mu ümbert kinni ja ma uinusin otsekoheselt.

Loodan, et meeldis :)
Likege
Kommenteerige

❤️

Minu kiusaja (Cameron Dallas)Where stories live. Discover now