1.| Ice blue eyes

482 32 8
                                    


Jediné, co se ozývalo chodbou, bylo klapání mých bot a ze dveří naproti nějaké mumlání. Obvykle tu pobíhají ještě NightBloods, ale v tuhle dobu jsou v posteli. Nebo by měli být.

Myslela jsem si, že dnešek už horší být nemohl po tom, co jsem musela řešit menší spory v TonDC a teď ještě Titus svolal všechny do Polis. A co mě štvalo nejvíc bylo, že jsem vůbec nevěděla oč se jedná.

Jeden z mých stráží mi otevřel dveře a hned co jsem vešla, mumlání utichlo.

,,Proč jsi mi o této schůzi nedal vědět dřív, Titusi?" promluvila jsem k muži na mé pravé straně, zatímco jsem na všechny kývla, aby se posadili a sama jsem tak učinila.

,,Omlouvám se, Hedo. Vím, že jste unavená, ale tohle nešlo odložit."

,,Co je tak důležité?" zeptala jsem s mírným nezájmem hlase, za což jsem si zasloužila dlouhé odfrknutí od osoby v rohu. Moje oči našly ty její, ledově modré, ve kterých jsem se na chvilku ztratila. ,,Vzal jsi sem Azgedu." pokračovala jsem, když jsem si dívku, které oči patřily a muže vedle ní sjela pohledem.

,,Král Roan by s Vámi chtěl mluvit." Titus pokračoval a snažil se ignorovat můj vztek.

,,Jestli se mnou chce král Roan tak nutně mluvit, bude muset počkat do zítřejšího rána. Připravte hostům pokoj," Kývla jsem na jednoho ze stráží a vstala. Opravdu jsem neměla chuť teď něco řešit a vůbec ne se hádat s Azgedou. ,,tímto je schůze u konce." Moje oči stihly ještě zastihnout pohled dívky s modrýma očima, který mě propaloval, než se za mnou stihly zavřít dveře.

,,Kdo je to?" Trochu jsem sebou cukla a podívala se dolů.

,,Neměli byste spát?" zeptala jsem se vyhýbavě a prohlédla si děti před sebou.

,,Stěžovali si, že jste jim neřekla příběh." Slova se ujal nejstarší z nich - Aden.

,,Taky jsi bez něj nedokázal usnout, tak nekecej." Lily na něj vyplázla jazyk, na což Aden protočil očima.

,,Dneska jen chvilku." svolila jsem, za což jsem si zasloužila radostné výkřiky, které jsem hned utišila zvednutím ruky, aby neprobudili celé Polis.

Všichni se rozeběhli do pokoje, až na Adena, který s rukami za zády v tichosti kráčel vedle mě.

,,Kde jsme to skončili?" zeptala jsem se,sedajíc si do křesla, zatímco se děti zavrtávaly do peřin.

,,U hádky s Costií." prohlásil někdo tak rychle, že jsem ani nestihla zaregistrovat, kdo promluvil.

,,Oh, jistě.." ddmlčela jsem se a zkousla si spodní ret, ve snaze vybavit si všechny podstatné detaily. ,,Byla jsem pozvaná na večeři s její rodinou a když jsem to přijmula, Costia byla štěstím bez sebe. Poté mi ale Titus oznámil, že se zrovna ten večer bude konat důležitá schůze a já nemohla odmítnout. Když jsem jí to sdělila, naštvala se na mě a vyrazila domů sama. O týden později, kdy se pohřešovala, mi do postele Nia poslala její hlavu." Zavřela jsem oči, snažíc se zabránit slzám, které se draly na povrch.

,,Ta dívka, co se na Vás koukala. Byla z Azgedy?" Lily naklonila hlavu na stranu a čekala, až dostane odpověď na svoji otázku.

Otevřela jsem oči a přikývla na náznak souhlasu.

,,Myslíte, že budou chtít mír?" zeptal se kluk asi ve stejném věku jako Lily - Thandr.

,,Azgeda nikdy nechce mír." zavrčel Aden a otočil se na druhý bok.

Aden stejně jako já taky nechoval lásku k Azgedě. Jeho vesnice byla vypálena a jeho rodina zavražděna.

,,Tak fajn.," Zvedla jsem se z nepohodlného křesla a poupravila si oblečení. ,,To by pro dnešek stačilo. Reshop, natblidas."

Tak konečně jste zase dočkali, nový příběh je tu! :D Chtěla jsem Vám ten úvod přidat i s prvním dílem, takže tak :D
Napište do commentu vaše first feelings, co si o tom příběhu myslíte, co se bude dít dál nebo tak :D

Zatím see ya!

SnowflakesKde žijí příběhy. Začni objevovat