-Egyszer úgyis beszélned kell róla!-kortyolt bele a vizébe Mr. Tomlinson, miközben tekintetét rajtam tartotta.
Megvontam a vállam.
Lábammal a kanapé karfáját tapostam.
Még mindig nem beszélek arról, ami két éve volt. Mindenről dumálok, csak arról nem.Ez a harmadik alkalom, hogy itt járok.
Igazából szeretek idejönni, mert más mint otthon. Itt senki nem kiabál velem.-Mire gondolsz most?
Ezt mindig megkérdezi. Mindig ugyanazt mondom.
-Ugyanarra,mint tegnap?-kérdezte.
Félmosollyal bólintottam. Kiismert már.
Nehogy azt hidd,hogy kedvel téged! Utál.
-Elég!-motyogtam idegesen. De nem hagyták abba.
Egy púp vagy a szüleid hátán!
-Nem!
Mindenki azt hiszi, hogy őrült vagy.
-Ne! Hagyjatok, elég!-sikítottam fel, és kezemet a fülemhez szorítottam.
Felhúztam a lábamat és előre-hátra dülöngéltem.
-Faith! Minden rendben?-hallottam egész közelről Tomlinson hangját.
Megráztam a fejem.
A hangok még egy ideig nevettek rajtam, aztán elcsendesedtek.Remegő kezemet elvettem a fülemtől.
Könnyes szemekkel óvatosan felnéztem, és megláttam a mellettem guggoló Louis-t.-Faith! Mi volt ez?-kérdezte,majd mikor megbizonyosodott róla, hogy jól vagyok, visszaült a fotelbe.
-Miért érdekel? Csak egy beteg vagyok-szipogtam, és a komor, fehér falakra függesztettem a tekintetem.
-Az a dolgom, hogy törődjek a betegeimmel. Szóval, mi volt ez?-kérdezett megint.
Ajkamba haraptam. Nem akarok beszélni.
-Hangok-mondtam végül.Legyen neki ennyi elég.
-Miféle hangok?-fogta meg a tollát, és szerintem felkészült arra, hogy leírja minden szavamat a füzetébe.
Azt hiszi,beszélni fogok? Naiv.
Az órára sandítottam. 3...2...és 1.
-Én mára végeztem.
Felpattantam és köszönés nélkül kisiettem a szobából.
Az épület előtt nem várt senki, így haza kell sétálnom.Egy 10 perces séta után értem a házunkhoz. Anya és apa kocsija is ott parkolt, amit nem értettem, hiszen ilyenkor még dolgozni szoktak.
Bementem a házba,de az előszobában nem várt meglepetés fogadott.
A szüleim az én bőrőndjeimmel a kezükben vártak rám. Arcuk könnyes volt, szemükben mérhetetlen fájdalom tükröződött.
-Anya,apa...mi történt?-kérdeztem bizonytalanul.
Gyűlölködve néztek rám. Úgy, ahogy még eddig soha.
-Ne nevezz minket így! Többet nem vagy a mi lányunk!-csattant fel anyám, de sírt.
Ő is, és apa is.-M-mit tettem?-lepődtem meg.
Nem értem ezt az egészet.-Meghalt! A bátyád meghalt, és ez a te hibád! Veled voltunk elfoglalva, és nem jutott rá időnk!-ordított apám.
Nem,ez nem lehet igaz.
Nem lehet halott.-Itt a holmid! Takarodj innen!-köpték felém a szavakat.
Táskáim már a lábam előtt hevertek, én pedig könnyes szemmel néztem az előttem álló szüleimre.
-Nem küldhettek el! Nincs hova mennem!-mondtam szipogva.
-Nem érdekel! Soha többet ne gyere ide!-kiabált anyám, és szó szerint kilökdösött az ajtón.
Cuccaimat utánam dobálta,és bevágta előttem az ajtót.
Ezt nem hiszem el.Arcomat a tenyerembe temettem,és felzokogtam.
Kidobtak.
A saját szüleim.
Akiket szerettem...
ESTÁS LEYENDO
Psychiatrist [L.T.] (BEFEJEZETT)
FanficEgy "beteg" lány és egy pszichológus kapcsolata louiehlittlegirl© 2016. Minden szerzői jog fenntartva! started: 2016. 11. 13. ended: 2016. 12. 29.