,,Jak dlouho nám tohle vydrží?" zeptal se mě můj nejdrahocennější poklad který jsem objímal a on si spokojeně hrál s mými prstýnky.
,,Pořád tě to trápí? Už jsem ti přece říkal ať je neposloucháš." řekl jsem mu už trochu podrážděně. ,,Už jsem se o tom přece několikrát bavili!" pokračoval jsem svým ostrým tónem.
,,Když... co když mají pravdu? Vím že to nerad slyšíš ale já se prostě jen bojím. Promiň... radši si půjdu lehnout. Nechci tě tím už štvát." přestal si hrát s mými prstýnky a pomalu se zvedal k odchodu. Sotva si stoupl tak jsem si ho stáhl zase zpátky k sobě a pevně ho objal. Trochu vyjekl protože to nečekal ale jinak zůstal naprosto potichu a mezi námi panovala taková zvláštní tichá atmosféra která se ani nedá popsat slovy.
,,Sám moc dobře vím co všichni říkají. Dokonce i mí rodiče kteří se k tobě chovají tak mile mi už několikrát říkali a snažili se mi tě vymluvit. Já je ale ignoroval... dokázal jsem je ignorovat jenom kvůli tobě. Nikdy jsem k nikomu necítil to co cítím k tobě tak si to už zapamatuj a přestaň o tom konečně pochybovat." poté co jsem dopověděl poslední slovo jsem ucítil jak se v mé náruči otřásl a ucítil na své ruce slzu. Pomalu jsem povolil stisk. On si rychle přesedl vedle mě a přitáhl si k sobě kolena které si objal rukama takže jsem mu nemohl vidět do obličeje. Bylo vidět že se snaží zadržet vzlyky což mu vůbec nešlo. ,,Copak se stalo?" zeptal jsem se ho s úsměvem čekajíc na odpověď. Nějakou chvíli bylo další ticho ale já věděl že mi to nakonec řekne tak jsem si ho přitáhl do objetí a pomalu ho hladil po zádech.
,,N-neměl jsem... o tom nikdy po-pochybovat... promiň." říkal mezi vzlyky a zabořil hlavu do mého trička které rukama svíral.
,,Nemáš se za co omlouvat. Taková roztomilá panda se nemá za co omlouvat. Obzvláště když jsi to ty." pošeptal jsem mu a políbil ho do vlasů.
,,Ravi?" zvedl jeho uslzený pohled a podíval se mi do očí.
,,Ano Tao?" oplatil jsem mu pohled a pomalu se k němu přibližoval.
,,Miluju tě."
,,Taky tě miluju." zašeptal jsem těsně před tím než jsem spojil naše rty.
ČTEŠ
They Don't Know About Us *CZ_kpop*
Short StoryCo tuhle krátkou povídku nádherně popisuje podle mě už jen její název.