E ora 2:53 și nu am somn. Mă gândeam la pierderea tatălui meu. Trecuseră 5 ani după despărțirea mea cu Dragosi.Cu Loren mă împăcasem. Mă mutase din apartamentul tatălui meu în urma cu 2 ani. Astăzi trebuia ca eu și Loren sa mergem la o discoteca din Predeal. Acolo ne plăcea sa ne petrecem timpul.
După ce mă îmbracasem cu o rochie verde ca smaraldul și foarte decoltata și niște sandale albe cu paiete. Îmi pusesem o bentițe alba cu paiete și mă dădusem cu în ruj roșu ca focul. Loren mă aștepta în fata blocului cu mașina ei albastra și am ajuns imediat la club. Ne așezase la o masa și la cealaltă era un băiat blond și cu ochii albaștri și unul brunet cu ochii albaștri. Aflasem de la patron ca era un miliardar renumit. Amândoi aveau 20 de ani și erau foarte frumoși. Mi se adusese la cunoștință că erau chiar frați.
- Bună! Cum te numești frumoasa domnișoară?
- Scuze vorbești cu mine? Ca eu nu te-am auzit......
- Da cu tine vorbesc dacă încerci sa fi sarcastica!
- Rebecca. De ce? Vrei sa mă notezi pe lista ta de curve folosite?
- Tu chiar crezi ca am venit sa Îți cer sa facem sex?
- Pai atunci de ce ai venit?De ce nu stai cu toate fete alea frumoase de la masa ta?
- Nici una nu e așa frumoasa ca tine.
Rămăsesem muta și credeam ca era băut și își bătea joc de mine.........