Tento díl bude trochu pro starší ale vím, že to i tak ostatní budou číst. Doufám, že si ho užijete.
S Hirem jsme se odebrali do atelieru, kde mě seznámil s ostatníma. Na nic jsme nečekali a odebrali se ke stolu kde jsem měl všechno podepsat a tím pádem mám smlouvu s agentůrou. Ohledně školy tak budu chodit jen někdy a jinak to dělat dálkově.
Šel jsem se obléknout do toho co mi připravili a dívky mě hned upravovali. Za půl hodiny bylo vše hotové a já jsem mohl jít na scénu.
Odešel jsem od holek a poděkoval jim. Hiro mi řekl co bych měl přibližně dělat a takový kraviny. Odebral jsem se na připravenou plochu a začal pózovat. Po půl hodině jsme měli dost fotek.
Probrali jsme různé věci okolo toho a já byl v celku unavený a to byla jen půl hodina. Hiro mi nabídl že mě odveze domů a já se zmohl jen na kývnutí.Z pohledu Sasukeho
Jdu do školy ale nikde nevidím tu blonďatou hlavu a tak nad tím jen kývnu hlavou a jdu do třidy, kde už jsou skoro všichni.
Hned co jsem se usadil na židli, ke mě přiběhla Sakura a začala se hned ptát na to jak jsem se měl a jak jsem se vyspal já jí odbyl s pouhým "dobře" a dál si ji nevšímal.
"Hoj Hinato, nevíš kde je Naruto?" Zeptal jsem se modrovlásky.
Ta jen zakývala hlavou na náznak že neví a já si pouze povzdechl. Proč nad ním vůbec přemýšlím? Zeptal jsem se sám sebe ale odpověď mě žádná nenapadla.Celý den jsem v té škole protrpěl a teď jsem na cestě domů. Dorazil jsem domů a šel se najíst. Udělal jsem si salát, nandal ho na talíř, vzal si vidličku a vydal se ke stolu. Vše jsem snědl a odebral jsem se do pokoje, kde jsem si vzal pyžamo a pokračoval ke koupelně. Vzal jsem za kliku a otevřel dveře. Stoupl jsem si před zrcadlo, svlékl se a díval se na svůj odraz v zrcadle. Hlavou se mi honily všemožné myšlenky a já je všechny zavrhl. Vlezl jsem do sprchového koutu a pustil na sebe kapky teplé vody, po nějaké chvíli jsem si vzal šampon, který jsem so rozmasíroval do vlasů a totéž jsem udělal se sprchovým gelem, který jsem si rozetřel po těle. Vše jsem ze sebe šetrně umyl a vydal se ze sprchového koutu. Uvázal jsem si okolo pasu osušku a vydal se do pokoje. Div, že jsem sebou nesekl při šoku, když v mém pokoji byla osoba a ne jen nějaká byl to Naruto.
,,Co tu děláš?" zeptal jsem se a snažil jsem se uklidnit a zakrýt aspoň trochu své tělo které bylo pouze překryto pouhou látkou omotanou okolo hubeného pasu.
,,Přišel jsem se na tebe podívat ale když nikdo neotevíral, vydal jsem se dovnitř a zaslechl vodu z koupelny. Tak jsem usoudil, že na tebe počkám ve tvém pokoji." Odpověděl blonďáček a prozkoumával Sasukeho tělo. Ne, neprozkoumával přímo na něj zíral.
,,Oh." řekl pouze Sasuke. Necítil se moc příjemně, když na něj upíral blonďák zrak.
__________________
Po chvíli se blonďák zvedl se Sasukeho postele a vydal se směrem k černovláskovi, nespouštěl z něho oči. Šel pomalu, až si černovlásek myslel, že jde snad už hodiny. Když byl až moc blízko se blonďák zastavil. Oba dva cítili dech toho druhého na své pokožce. Oběma se zrychlil tep a černovlasý to už nevydržel, tu malou vzdálenost zničil a byl přilepen na Narutových rtech. Líbali se vášnivě a chtivě. Jejich chtíč byl tak moc velký.
Jediným pohybem blonďák sundal z černovlasého těla kus látky. Ale to se černovláskovi nelíbilo a tak začal svlékat svého blonďatého přítele dokud nebyli oba nazí a v posteli. Stále se nepřestali líbat ale černovlásek měl teď blonďáčka v moci a užíval si to. On byl teď ten dominantní a to ho víc vzrušovalo. Chtěl aby se pod ním svíjel v dokonalé křeči, aby křičel jeho jméno. Černovlasý začal líbat celé tělo blonďáčka, chtěl ho slyšet vzdychat víc. Pokračoval od krku dolů až ke stehnům. Políbil ho na vnitřní stranu stehna a poté i na druhou. Zatím co černovlasý si užíval každičkou část Narutového těla, Naruto drtil povlečení pod sebou, jeho ruce zabloudili k vlasům černovláska a jemně za ně tahal a to černovláska ještě víc navnadilo.
ČTEŠ
You Bitch, My Bitch! (Naruto x Sasuke)
FanficSasuke a Naruto se nenavidí ale později se z nich stávají nejlepší kamarádi. Ale stane se to čeho se oba báli. Zamilují se. Ale Naruto kvůli své "práci" musí pryč, tím nastávají komplikace. "Jsi děvkař." Oznámil černovlásek blinďákovy. "Aspoň vím c...