İNSAN UZUN SÜRE, DEĞERLİ KİŞİLERLE GEÇİRDİKLERİ YERLERDEN KOPAMAZ. ÖZELLİKLEDE İLK OLUNCA. BENDE DOĞUP, BÜYÜDÜĞÜM, ŞEBEKLİK YAPTIĞIM, SONRA KAÇTIĞIM, İLKLERİMLE DOLU DÜNYAMI UNUTAMIYORUM. ORADA HALA O DEĞERLİ KİŞİLERLE VAKİT GEÇİRMEYİ ÇOK İSTİYORUM. HER YAZ BUNU YAPSAMDA KOPTUKÇA KOPUYOR İNSAN. UZAKLAŞTIKÇA ÖZLÜYOR. BAZEN AİLEVİ SORUNLAR, BAZEN BEKLENMEDİK OLAYLAR SENİ ONLARDAN UZAKLAŞTIRIYOR. İLKLERİN FARKLI OLUYOR. YERLERİ HEP BAMBAŞKA KALIYOR. MAHALLEDE OYUN OYNADIĞIM ARKADAŞLARIM, YAPTIĞIMIZ KOMİK ŞEYLER, OYNADIĞIMIZ KÜÇÜK OYUNLAR, BİRBİRİMİZE VERDİĞİMİZ KÜÇÜK SIRLAR, AKRABALAR, HİÇBİRİ UNUTULMUYOR. HER NE KADAR YAZLARI GİDİP GÖRSEMDE BİRİNİN YADA BİRKAÇININ EKSİKLİĞİ OLUYOR. İLK VE EN EN EN İYİ ARKADAŞIMI GÖREMİYORUM MESELA. BÜŞRA'YI SIRDAŞIMI GÖREMİYORUM. ARAMIZDA ÇOK MESAFE YOK. O DA İSTANBUL'DA YAŞIYOR. AMA GÖREMİYORUM ONU. HAYATIN ŞARTLARI İZİN VERMİYOR. HER YAZ GİTTİĞİMDE BİR ÜMİT DOĞUYOR İÇİME. BELKİ BU SEFER GÖRÜRÜM ONU DİYE. SADECE BÜŞRA DEĞİL SANKİ BÜTÜN MAHALLE DAĞILMIŞ GÖRÜNÜYOR GÖZÜME. ESKİDEN KOŞUP OYUN OYNADIĞIM SOKAKLAR, SABAHIN KÖRÜNDE ÖNÜNDE BEKLEDİĞİM KAPI ÇOK DEĞİŞİK GELİYOR ARTIK. SONRA ANIMSIYORUM BEN YOKUM ARTIK DİYORUM, ARTIK ÖZLEM YOK, ARTIK BÜŞRA YOK, ARTIK O İNCİR AĞACININ ALTINDA TOPLANIP ÇIKAN SÜTLE SÜT KARDEŞİ OLAN ÇOCUKLAR YOK DİYORUM. AMA AKŞAMA DOĞRU VAZGEÇER GİBİ OLUYORUM. ÇÜNKÜ YENİ ÇOCUKLAR GÖRÜNÜYOR SOKAKLARDA BİZİM SOKAKTA MAHALLENİN ÇOCUKLARI. SEVİNİYORUM, MUTLU OLUYORUM, BU MAHALLEDE BİZDEN BAŞKA ÇOCUKLARINDA ÇOCUKLUKLARINI YAŞAMASI İYİ HİSSETİRİYOR. YAZ TATİLİNDE ESKİDEN ÇOK TAKILAMASAKTA ÇOCUKLUĞUMU YAŞADIĞIM ARKADAŞLARIMDA YANIMDA OLUYOR. ESKİ GÜNLERİN YERİNİ TUTAMASADA EĞLENİYORUM. ONLARLA YİNE O ESKİ PARKTA, Y,NE AKRABALARLA OLMAK GÜZEL OLUYOR. TAKMA İSİMLER TAKIP, TURUNÇGİL, POSET DEMEK EĞLENDİRİYOR. DERBİİ MAÇI İZLEYİP BAHSE GİRMEK SEVİNDİRİYOR. TELEFONDA KONUŞURKEN YANINDAKİNİN AÇIĞINI ÇIKARTMAK GÜLDÜRÜYOR. TELEFONDAN BİRİLERİNİ İŞLETİP DALGA GEÇMEK İYİ HİSSETİRİYOR. BİRDAHAKİ SENEDE KARDEŞLERİMLE GEÇİRMEK İSTİYORUM. SALINCAĞA BİNİNCE KAFAMA TAŞ YİYİP İNMEK İSTİYORUM. ÇOCUK OLMAK ,MUTLU OLMAK İSTİYORUM. İLKLERİMLE YAŞAMAK KARDEŞLİĞİMİ GÖSTERMEK İSTİYORUM. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM KÜBRA, MELİSA, BEYZA,MELİKE ,İCLAL,DOKİ,BÜŞRA,ÖZLEM VE BİÇOK KİŞİİ ...