hoofdstuk 5

1.5K 76 7
                                    


Vandaag is eindelijk de laatste dag dat ik hier ben. De deur ging open en daar was tylor. "Hier zijn allemaal spullen voor morgen" hij liet ze stuk voor stuk zien. Toen kwam hij bij mijn lingerie aan. Hij keek me met een grijns aan. Het was een rood kante setje.

"Wie heeft die uitgekozen?" Vroeg ik. "Kim en ik" zei hij.
"Heb je ook mijn koffer gedaan?" Vroeg ik.
"Ja je hebt hele mooie pyjama's en..... stringen en....bh's" zei hij.

"Oké bedankt nu zie ik voor me dat je door mijn lingerie gaat je hebt toch niks gestolen?" Vroeg ik met mijn lach inhoudend.
"Waarom zal ik het stelen als ik weet dat ik het binnenkort toch weet zal zien op jou" zei hij. Hij liep naar me toe en hij pakte me handen vast. "Tylor-" zei ik.

"Ik weet het nu ben je er niet klaar voor" zei hij en hij liet me handen los hij pakte een stoel en ging zitten.
"Dus wat wil je doen in Nederland?" Vroeg hij.

"Ik wil naar onze oude school gaan kijken hoe iedereen het doet, zoe wil ik nog zien en austin en voor de rest gewoon feesten, dronken worden daar ben ik echt aan toe" zei ik. 

"Weet je zeker dat je wilt drinken ik bedoel je imago enzo" zei hij. "Ik  ga me toch verkleden" zei ik hij knikte. Voor de rest van de dag heb ik niks gedaan tylor ging na een half uurtje weer weg. De dokters kwamen in en uit om nog een paar laatste onderzoeken te doen.

De volgende dag.

Ik zat al helemaal klaar ik had een zwarte broek aan met een wit met blauw gestreepte overhemd en hakken.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Na een paar minuten gewacht te hebben kwamen ze eindelijk. Mijn moeder, vader, kim, Stephano en tylor. Ik stond op om weg te gaan ik zei mijn ouders gedag en we liepen met z'n alle naar buiten waar wel niet zeven fotografen stonden en vijf camera ploegen. We stonden stil bij de trap ik zwaaide even naar de camera's om te laten weten dat het goed gaat. "Prinses is het waar dat Leon is gestorven? Prinses is het waar dat u zwanger bent van iemand anders?" Riepen de journalisten ik besloot om antwoord te geven.

"Na het ongeluk lag ik in coma. Na mijn coma ben ik erachter gekomen dat mijn man Leon is overleden en ik was zwanger van Leon en helaas heb ik een miskraam gehad naast dat gaat alles goed met mij en ik vraag iedereen vriendelijk om me met rust te laten voor de komende periode dankuwel" zei ik en liep naar de auto met iedereen achter mij aan. Zoals mijn moeder me heeft geleerd in de plooi zitten rechtop en laat niets wat ze zeggen  je raken. "Gaat het?" Vroeg kim die een kneepje in me hand gaf. 

"Ja en nu op weg naar Nederland. Ik wil nog wel langs onze oude school om onze oude vrienden enzo te zien" zei ik en iedereen begon weer verhalen te delen over onze schooltijd.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hey lovies ik heb niet echt geüpdate maar dat komt door familieomstandigheden ik hoop dat jullie dit begrijpen ik weet niet wanneer ik weet een update ga plaatsen maar ik hoop zo snel mogelijk.

i'm a Queen (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu