》2.《

106 8 0
                                    

Nagyon megtetszett ez a hely. Ma még csak a város egy részét tudtuk megnézni. Átmentünk a Harbour hídon és a gyerekek kedvéért bementünk az egyik állatkertbe is. Én és Avary egyből szaladtunk volna a pingvinekhez utána pedig a farkasokhoz, csakhát nem tudtuk merre vannak. Miután megnéztük az állatkert térképét már menni akartunk külön, de apáék nem engedtek minket, mert "elindulunk egy irányba mindannyian és előbb utóbb látni fogjuk őket". A lányok kedvéért ezután vásárolni mentünk. A fiúk egy idő után megunták a vásárolgatást és otthagytak minket. Vettünk pár szatyorni ruhát, na jó alig tudjuk fogni a szatyrokat. Még Hannah keze is tele van.
Mivel már kezdett sötétedni, ezért fogtunk egy taxit, megadtuk a címet és hazamentünk. Kipakoltuk a ruhákat és beraktuk a szekrénybe. Elvégeztük az esti rutinjainkat, még hülyültünk egy kicsit Avary-vel utána bealudtunk.

~másnap~

Reggel elég hamar felkeltem. Lustálkodtam még egy kicsit, majd elhatároztam magam, hogy kimászok az ágyból és felöltözök. Sminkeltem, fogatmostam és jó barátnőhöz híven, felkeltettem Avaryt. Pontosabban csak keltettem volna.

-Avary!-rázogattam a vállát.
-Avary! Ébresztő van!-mondtam kicsit hangosabban.
-Gyerek! Keljél már feeel!-megfordult a fejemben, hogy elkezdek az ágyon ugrálni, de még összetörne alattunk.
-Hogy tud egy ember így aludni?-sehogy nem kel fel. Megfogtam egy párnát és már készültem vele megütni, de hirtelen megszólalt, ezzel pedig a frászt hozta rám.
-Ha meg mersz ütni azzal a molyrágta párnával úgy leütlek kórházba kerülsz!-mondta még mindig csukott szemmel.
-Te hülye vagy ember? A frászt hozod rám!-mondtam.
-Nem vagyok hülye, csak furcsán normális.-mondta és felült.
-Úgy nézel ki, mint akit megrázott az áram!-röhögtem.
-Te csak dugulj el!-mondta kómás fejjel.
-Csinálj már a fejeddel valamit!-röhögtem, mire ő szúros szemmel nézett rám.
-Befejeztem!-mondtam visszafolytva a nevetést. Elvánszorgott a szekrényig, kivette a ruháit és ment átöltözni a fürdőszobába.
Később, mikor kilépett az ajtón teljesen üdén, frissen nézett ki.

-Így jobb?-kérdezte végig mutatva magán.
-Sokkal.-mondtam. Lementünk kajálni. Nutellás gofri eperrel és tejszínhabbal. Ha már a szoba nem a legjobb, legalább a kajájuk finom. Visszafele velünk szembe jött egy idegesnek tűnő, elég helyes srác. De mint kiderült elég bunkó is.
Nekem jön, majdnem elvágódok és annyit nem mondd, hogy dögölj meg. Utána jött egy csaj.

-Hemmo! Várj már meg!-kiabálta.
-Elég bunkó pasid van.-mondtam a szöszinek.
-Bátyám, és ő ilyen. Vele született a bunkóság. Egyébként, Skyler Hemmings vagyok.-mosolygott.
-Sophia Anderson, és a legjobb barátnőm Avary Parker.-mondtam.
-Na megyek, meg kell keresnem Lukeot. Majd még találkozunk.-intett és futott lefele.
-Nem szimpi nekem ez a csaj.-mondtam.
-Nekem se nagyon. De még biztos találkozunk vele. Majd kiderül.-mondta.

Na halihó!!
Ez olyan semmilyen lett, de ha elnyerte a tetszéseteket votetal jelezzétek.
with all my love xx

Gyilkos társaság [5SOS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora