Satu kasa dulu tinggal seorng kanak kanak bernama cinderella
Cinderella{nama yg sebenar dia Park Ra Byul} sangat cantik dan baik (^_^)dia di dera oleh ibu tirinya dan adik tirinya bapanya pula bekerja.Jadi dia di dera.
Pada suatu petang dia tengah memberi haiwan makan tiba² dtg seorang pembantu diraja dia menyampaikan pesanan untuk penduduk di situ dia berkata"Malam ini ada pemilihan untuk dijadikan sebagai isteri kepada Putera KIM KAI kamu semua dijemput hadir"demikian dia berlalu pergi dengan kuda bewarna putih itu.
Ibu dan adik tirinya telah menempah baju untuk malam itu.Tapi tidak bagi Cinderella dia hanya membuat baju menggunakan kain terpakai tetapi dia di tolong oleh kawan² haiwannya baju itu bewarna merah jambu warna kegemarannya selepas itu ibu dan adik tirinya masuk ke bilik Cinderella mereka terkejut kerana Cinderella mempunyai baju yang lebih cantik dari mereka. Ibu tirinya berasa marah lalu dia mengunting baju itu ibu dan adik tirinya ketawa lalu pergi dan mengunci bilik Cinderella supaya dia tidak dapat pergi ke majlis itu.Cinderella menangis teresak-esak kerana nasib nya tiba²...................
..........bersambung° _°. ^_^
------------------------------------------------------
SORRY PENDEK •••••••vote tau^_^
Xoxo
--------°
YOU ARE READING
kim jong in
FantasiaCinderella {Park Ra Byul} and Putera Kim Kai {Exo Kai} nk tau ape jadi baca lah ------;;-;;------------------+;--;------&---&---&--------VOTE PLISSS¢_¢