Evo novi nastavak.. Nadam se da sam brza :) preporučila bi da se vratite na nastavak Što sad? i pročitate ga ponovno. Tako će vam ove stvari biti jasnije :)
Different_kid, ovaj nastavak je za tebe ;)
Uživajte ❤
"Shane, što je to bilo noćas?", tiho sam ga upitala, dok sam sjedala kraj njega za glavni stol, postavljen ispred drugih vojnika.
Shane je opet sazvao sastanak u ranu zoru. Nismo se baš svi naspavali kao on..
"Dobro jutro i tebi, trnoružice.", sarkastično je rekao i nezadovoljno nešto promrmljao.
"Shane, što je tebi?" uputila sam mu zbunjujući pogled.
Ignorirao me.
"Jel' ti to mene ignoriraš, Mr. Ja sam ovdje glavni?", iznervirano sam puhnula.
"Westline, molim te, imam bitnijeg posla." okrznuo me pogledom i nastavio tražiti nešto po papirima.
Okej.. Ovo je bilo čudno.
Ustala sam se i krenula među druge vojnike.
"West, čekaj, molim te. Nisam tako mislio."
Rekao je, ali sam ga ignorirala te nastavila hodati prema ekipi. Sjela sam u polupraznu klupu i zagledala se u mjesto pored Shanea.
Isto tako, za takvim stolom, sjedio je Ben onog dana..
Prošlost
"Gospodo vojnici, nadležnici, odgojitelji, kapetani, časnici." započeo je Jonnas svoj govor.
Pored njega za stolom, svaki s jedne strane, sjedili su Ben i Shane.
"Zbog nekih problema u Operaciji Štit, moramo ranije na teren poslati vojnike. Odabrani koji su trebali krenuti za pet dana, kreću danas navečer."
Zagrcnula sam se.
Pogledala sam Bena. Već me gledao tim divnim, zelenim očima i sve što sam mogla vidjeti jest.. hrabrost?
Sjedio je uspravno, mirno i pravilno disao, a čvrste ruke su mu bile položene na stol.
Kako je mogao biti tako miran? Kako je mogao sakriti svaku emociju s lica?
"..ispratiti ćemo naše odabrane večeras u devet i trideset. Molim vas sve, pojavite se na igralištu. Hvala."
Dvorana se uskomešala, i polako počela prazniti. Shane je kupio papire sa stola i skupa s Jonnasom, raspravljajući, izašao.
Uskoro smo Ben i ja ostali sami.
Sjedili smo jedan nasuprot drugoga, ne mičući se.
Riječi jednostavno nisu izlazile. Nisam znala što bih.. Kako se ponašati sada?
Mislila sam kako imam još vremena pripremiti se na njegov odlazak, smiriti se, posložiti puzzle u glavi i onda ga pustiti.
Prebrzo mi je ovo došlo..
YOU ARE READING
His Hero (FWC)
Adventure"Počeli su stvarati priču. Svoju priču. Ne znajući da će baš ona biti njihova najdublja uspomena." Westline Hope je obična, povučena djevojka. Čvrsto se primila za uže svog sna i nadvladala sve prepreke kako bi ušla u vojsku. Benjamin Tyler je od...